geen normale pijnstilers, zenuwpijn is geen pijn, maar een stoornis, een niet bestaande pijnquote:
Maar jij hebt wel de diagnose adhd?quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er ook gisteren iets over gezegd en ik slikte ook ritalin ( nu weer dexamfetamine) maar ik ging ook druk doen , en/ of ratelen hakkelen en stotteren, niet uit mijn woorden komen en mensen onderbreken in hun gesprek
Niet altijd even handig maar dat hoort er nou eenmaal bij ,oftewel : Je leert ermee leven
Ja, want ik kreeg 2 medicijnen. 1 om rustig te worden, de depressie af te zwakken, en 1 om weer actief te worden. Ik werd er knettergek van.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Ik heb het geluid uit , maar alles op de vide ligtMy age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]Alcohol werkt bloedvatverwijdend....
Ohw ik dacht alleen bloedverdunnend.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]Alcohol werkt bloedvatverwijdend....
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]Oh, van Efexor werd ik juist heel positief enzo. Alleen gebruikte ik het in combinatie met Seroxat, en dat mocht niet, vanwege serotoninevergiftiging. Jammer, want ik ging er heel goed op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
Ik heb het geluid uit , maar alles op de vide ligt
Seroxat. Dat was bij mij de boosdoener.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:50 schreef Jayda het volgende:
[..]
Oh, van Efexor werd ik juist heel positief enzo. Alleen gebruikte ik het in combinatie met Seroxat, en dat mocht niet, vanwege serotoninevergiftiging. Jammer, want ik ging er heel goed op.
En dat kust daar iedereen van harte welkom....quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Pijpstra en de Gier heeft hem alweer in haar muil hoor
Ik probeer er al 17 jaar vanaf te komen. Maar telkens tijdens het afbouwen verander ik in een agressieve, psychopaat met (zelf)moordneigingen. Dus dat is niet handig.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Seroxat. Dat was bij mij de boosdoener.
Hij doet de zeester...quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:54 schreef Ranah het volgende:
nou die jessie laat haar wel alle hoeken van de boot zien
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:55 schreef Ranah het volgende:
[..]
verstijfd van angst? ik doe net of ik er niet ben dan is het niet echt?
Is gewoon tactiek, net doen of je dood bent, misschien gaat het monster dan weg.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja pure angst hij verstijfd helemaal
quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is gewoon tactiek, net doen of je dood bent, misschien gaat het monster dan weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |