Doe dat maar even.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:47 schreef d4v1d het volgende:
Dr zitten wel wat witte pixels in. Moet eigenlijk even een nieuwe versie maken.
Zit in Baarn.quote:Op zaterdag 8 april 2017 17:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zit je weer gezellig op de camping?
Dat vraag ik me dus al 9 uur lang af.quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat doet iemand uit vrije wil in Baarn?
Yoki hangt graag de Turk uit.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
We spreken toch gewoon Nederlands op fok?
quote:
Duurt wel lang Specu.quote:Op zaterdag 8 april 2017 07:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als jij nou je waffel dichthoudt en gewoon die Smileys instelt.
Stuk stront.
[ afbeelding ]
Straks gewoon lekker in de tuin een Opsporing Verzocht tintje krijgen.quote:
quote:Op zondag 9 april 2017 11:34 schreef Uccie het volgende:
Je bent even weg en Erdogan neemt hier de boel over, nou lekker is dat.
quote:
Mooi...dan is het nu klaar met die erdonzinquote:
Ok deal, maar ik sta niet in voor TriggerTurk.quote:Op zondag 9 april 2017 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooi...dan is het nu klaar met die erdonzin
Nee, die is niet meer te redden.quote:Op zondag 9 april 2017 12:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok deal, maar ik sta niet in voor TriggerTurk.
Je bent een weekend te vroeg....quote:
What's happening?quote:
quote:
Hey d4v1dquote:
Niet zoveel op het moment. Ik heb weer een beetje tijd voor een leven, vandaar dat ik maar weer eens hier kom kijken.quote:
Ben je dat nu al weer vergetenquote:Op zondag 9 april 2017 13:52 schreef Uccie het volgende:
[..]...en ik heb er niet eens voor aan je kruis hoeven hangen
Op mijn leeftijd begint Alzheimer al heel realistisch te worden.quote:
Vandaar dat je ons bijna 5 maanden in de steek liet.quote:Op zondag 9 april 2017 14:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd begint Alzheimer al heel realistisch te worden.
Ja precies, ik wist niet waar mijn laptop was (die heb ik overigens echt al 3 maanden niet meer aan gehad).quote:Op zondag 9 april 2017 14:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vandaar dat je ons bijna 5 maanden in de steek liet.
Nou, leg hem nu maar neer op een fatsoenlijke plek dan, hoeven we je niet te missen.quote:Op zondag 9 april 2017 14:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies, ik wist niet waar mijn laptop was (die heb ik overigens echt al 3 maanden niet meer aan gehad).
Ik zal het proberenquote:Op zondag 9 april 2017 14:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, leg hem nu maar neer op een fatsoenlijke plek dan, hoeven we je niet te missen.
Ja maar dat is anders.quote:Op zondag 9 april 2017 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal het proberenmaar jij bent niet afhankelijk van Fok! om me te spreken...Njos wist me ook gewoon te vinden hoor.
jahaaa...nou ik ben er weer hoor.quote:Op zondag 9 april 2017 14:34 schreef Fokker89 het volgende:
En ik heb je trouwens ook geen 10x gevraagd wanneer je weer terug kwam op FOK!
Dat wil ik niet.quote:Op zondag 9 april 2017 14:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier kan je tenminste doen alsof je Turk bent. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 april 2017 14:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier kan je tenminste doen alsof je Turk bent. [ afbeelding ]
Ik was wakker hoor...quote:Op zondag 9 april 2017 14:39 schreef Fokker89 het volgende:
Volgende week tenminste op een fatsoenlijke tijd F1
Maar ik hoefde gisteren dan ook niet te werken en jij waarschijnlijk wel.quote:
Nee niet eens, en had vorige week de hele week vroege dienst, maar was mijn nest niet uit te branden vanochtend.quote:Op zondag 9 april 2017 14:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik hoefde gisteren dan ook niet te werken en jij waarschijnlijk wel.
jammer..het was een leuke race.quote:Op zondag 9 april 2017 14:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee niet eens, en had vorige week de hele week vroege dienst, maar was mijn nest niet uit te branden vanochtend.
Dat gaat niet de goede kant op nee...quote:
Dus ook tijd om weer eens te meeten?quote:Op zondag 9 april 2017 13:53 schreef Uccie het volgende:
Niet zoveel op het moment. Ik heb weer een beetje tijd voor een leven, vandaar dat ik maar weer eens hier kom kijken.
ja dat moet wel een keertje lukken.quote:Op zondag 9 april 2017 14:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dus ook tijd om weer eens te meeten?
De tulpen of de mensen die er naar komen kijken?quote:Op zondag 9 april 2017 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Kan niet wachten tot die tulpen weer 6 meter onder de grond zijn begraven.
Dat laatste natuurlijk. Nog nooit zoveel toeristen in de berm moeten beuken.quote:Op zondag 9 april 2017 15:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
De tulpen of de mensen die er naar komen kijken?
Ik ben idd blij dat ik niet meer via de N206 hoef op zondag.quote:Op zondag 9 april 2017 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk. Nog nooit zoveel toeristen in de berm moeten beuken.
Tulpenbedden in overvloed hoor. Net als een hele mierenhoop Aziaten die niet kunnen fietsen. Maar wel op een fiets zitten.quote:Op zondag 9 april 2017 15:14 schreef Fokker89 het volgende:
En het is nog veel te vroeg voor Tulpen, dus er staat je nog wat te wachten.
Had ie vast wat goed te maken.quote:Op zondag 9 april 2017 15:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Waaghals had gisteren tulpen voor me meegenomen
Heb ik maar niet naar gevaagd. Wat niet weet, wat niet deertquote:
Maar dat is toch ook Turks?quote:Op zondag 9 april 2017 19:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga weg met je Turks. Ga lekker döners maken ofzo.
Nooit meer doen/Doe dit nooit meer.quote:
Bunu bir daha asla yapma(yin) is als enige correct.quote:Op zondag 9 april 2017 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nooit meer doen/Doe dit nooit meer.
Had misschien "Asla yapmak" voldaan of yapmayin ipv yap of "Bir daha asla bunu".
Dan zat ik toch goed in de buurt arkadaş.quote:Op zondag 9 april 2017 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bunu bir daha asla yapma(yin) is als enige correct.
Je bent net een Gulenist, de coup kwam wel ver, maar net niet.quote:Op zondag 9 april 2017 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan zat ik toch goed in de buurt arkadaş.
quote:Op zondag 9 april 2017 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent net een Gulenist, de coup kwam wel ver, maar net niet.
Beste post van het jaar en hij komt van David.quote:Op zondag 9 april 2017 19:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga weg met je Turks. Ga lekker döners maken ofzo.
quote:Op zondag 9 april 2017 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beste post van het jaar en hij komt van David.
Kunnen jullie nagaan.
er komt er wel een aanquote:Op zondag 9 april 2017 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt zin om een Domino's pizza te neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |