SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze docu heeft wel veel indruk op me gemaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:13 schreef puzziepie het volgende:
Peggy wil dat iemand er beter uitkomt
Nou dan zit ze goed![]()
Ik vind dit echt zo ontzettend fout allemaalquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:13 schreef TillyB het volgende:
[..]Hoe dan, in godsnaam! Er is nog nooit iemand opgefleurt in Utopia, iedereen komt er verrot en gebroken uit.
Proestquote:
Echt, niet te geloven dat ze dit serieus gaan doenquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo ontzettend fout allemaal
Aan de andere kant, als je er zelf voor kiest om af te gaan kicken in hellhole Utopia, dan ben je überhaupt psychisch verloren.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:18 schreef pullup het volgende:
Ben je net jaren bezig en met heel veel moeite afgekickt en dan stoppen ze je daar in![]()
Kan je weer helemaal opnieuw beginnen
Jaquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:18 schreef pullup het volgende:
Ben je net jaren bezig en met heel veel moeite afgekickt en dan stoppen ze je daar in![]()
Kan je weer helemaal opnieuw beginnen
Ja als we toch met onzinnige vragen bezig zijn.....quote:
TV is verslavend héquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:20 schreef puzziepie het volgende:
Peggy heeft nu wel wat meer gekeken maar kijkt sowieso weinig tv
42.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja als we toch met onzinnige vragen bezig zijn.....
Hoe ze dat zegt ookquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:23 schreef puzziepie het volgende:
Peggy wil haar koffie en dan wil ze naar huis
quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:23 schreef TillyB het volgende:
Peggy-Sue is well known in The Netherlands for her role as the Interventionist in the Dutch RTL 4 programme Verslaafd! 2015-2016.
Ze proberen hem uit zijn concentratie te halen...quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:24 schreef Aggie46 het volgende:
Boyd en Renee hebben woordenwisseling
[ afbeelding ]
Met Jimmy Geduld toch?quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:23 schreef TillyB het volgende:
Peggy-Sue is well known in The Netherlands for her role as the Interventionist in the Dutch RTL 4 programme Verslaafd! 2015-2016.
nou sorry hoor maar die rene is zelf begonnen met poep te praten,niet andersom.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze proberen hem uit zijn concentratie te halen...
Zoals ik het net hoorde leek het alleen nog een kwestie van de juiste persoon vinden. Dat moet wel lukken, idioten genoeg.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Scherp wijffie
Gaat dit echt door? Vraag het me af, in dat zooitje daar
Jaloerssssquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:25 schreef pollewop77 het volgende:
Jeetje wat een geruzie weer![]()
heb met Ko "gekletst" op instagram
Over?quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:24 schreef Aggie46 het volgende:
Boyd en Renee hebben woordenwisseling
[ afbeelding ]
Net alsof die er verstand van heeftquote:
lol ik ook paar dagen terugquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:25 schreef pollewop77 het volgende:
Peggy heeft duidelijk geen flauw benul van de kansloosheid van de groepquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zoals ik het net hoorde leek het alleen nog een kwestie van de juiste persoon vinden. Dat moet wel lukken, idioten genoeg.
Is niet vreemd an sich.In Schotland en Zuid Afrika zitten ook klinieken,kan je zo terecht.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:25 schreef HiDiHo het volgende:
Ze gaan dus afkicken in Thailand en daarna komen ze in utopia
Dat Renee ook heel veel geld verdient en Boyd zegt wattie dan helemaal gedaan heeft.Kort samengevat.quote:
Dat weet ik niet, kijk net pas weer. Maar het kan over en weer zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:25 schreef krabje het volgende:
[..]
nou sorry hoor maar die rene is zelf begonnen met poep te praten,niet andersom.
Wie is Ko?quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:25 schreef pollewop77 het volgende:
Ik krijg er een beetje Bouke de Boer vibes vanquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar Peggy heeft duidelijk geen flauw benul van de kansloosheid van de groep
Zoals jij het schrijft is het opgedroogd poep aan je kontquote:
Hij presenteert alleen het programma (slecht)quote:
Tarrels.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zoals jij het schrijft is het opgedroogd poep aan je kont
Hij snapt het heel goed! Ik durf zelfs te zeggen dat Rene het meeste alles op een rijtje heeft van allemaal daar.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:28 schreef puzziepie het volgende:
Rene snapt het echt niet
[ afbeelding ]
Oh oke.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
http://www.utopiatv.nl/participant/detail/151/ko
Rene snapt het overduidelijk nietquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij snapt het heel goed! Ik durf zelfs te zeggen dat Rene het meeste alles op een rijtje heeft van allemaal daar.
Hij zit wel in Utopia he hahaquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij snapt het heel goed! Ik durf zelfs te zeggen dat Rene het meeste alles op een rijtje heeft van allemaal daar.
Ik nietquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje Bouke de Boer vibes van
Echt welquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Pekkie heeft er wel verstand van.Ik moet eerlijk zijn.
Opzetje van Febo door Bas ingebracht.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik zie Pekkie nukrijgen we afkickers in Utopia?
Daar moet je over kunnen praten,en hoe langer je clean des te beter kun je met dat soort situaties om gaan.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:30 schreef TillyB het volgende:
Pekkie zegt het is niet de bedoeling dat iemand iets aangeboden krijgt (alcohol o.i.d.) als diegene net uit de kliniek komt. Maar aan de andere kant, dat gebeurt in de buitenwereld ook, van vrienden/familie.
Nee....ze zijn al afgekickt als ze in utopia komenquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik zie Pekkie nukrijgen we afkickers in Utopia?
Niet te geloven.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ondertussen is er weer een vrachtwagen ingereden op mensen in een winkelstraat in Stockholm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |