SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze docu heeft wel veel indruk op me gemaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:13 schreef puzziepie het volgende:
Peggy wil dat iemand er beter uitkomt
Nou dan zit ze goed![]()
Ik vind dit echt zo ontzettend fout allemaalquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:13 schreef TillyB het volgende:
[..]Hoe dan, in godsnaam! Er is nog nooit iemand opgefleurt in Utopia, iedereen komt er verrot en gebroken uit.
Proestquote:
Echt, niet te geloven dat ze dit serieus gaan doenquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo ontzettend fout allemaal
Aan de andere kant, als je er zelf voor kiest om af te gaan kicken in hellhole Utopia, dan ben je überhaupt psychisch verloren.quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:18 schreef pullup het volgende:
Ben je net jaren bezig en met heel veel moeite afgekickt en dan stoppen ze je daar in![]()
Kan je weer helemaal opnieuw beginnen
Jaquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:18 schreef pullup het volgende:
Ben je net jaren bezig en met heel veel moeite afgekickt en dan stoppen ze je daar in![]()
Kan je weer helemaal opnieuw beginnen
Ja als we toch met onzinnige vragen bezig zijn.....quote:
TV is verslavend héquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:20 schreef puzziepie het volgende:
Peggy heeft nu wel wat meer gekeken maar kijkt sowieso weinig tv
42.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja als we toch met onzinnige vragen bezig zijn.....
Hoe ze dat zegt ookquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:23 schreef puzziepie het volgende:
Peggy wil haar koffie en dan wil ze naar huis
quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:23 schreef TillyB het volgende:
Peggy-Sue is well known in The Netherlands for her role as the Interventionist in the Dutch RTL 4 programme Verslaafd! 2015-2016.
Ze proberen hem uit zijn concentratie te halen...quote:Op vrijdag 7 april 2017 16:24 schreef Aggie46 het volgende:
Boyd en Renee hebben woordenwisseling
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |