abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170063389
Ben je wel eens betrapt terwijl je nietsvermoedend in je blote kont door het huis liep? Of elders? En hoe ging dat dan?

Ik heb hier plissé gordijnen en die had ik niet helemaal dicht gedaan, maar wel zodanig dat mensen uit omliggende woningen niet naar binnen kunnen kijken. Wilde na het douchen even snel wat drinken voor ik me aan ging kleden. Staan er opeens mensen op het dak van het gebouw aan de overkant. Ja, daar had ik dus niet op gerekend. Weet niet eens of ze me gezien hebben eigenlijk, maar goed - lekker boeiend.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
pi_170063423
wel eens halfnaakt met een gele trui aan toen ik iemand aan het neuken was. ook door twee sukkels in het gebouw aan de overkant.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170063567
In de kleedkamer bij het voetbal :@
pi_170063735
Ik loop wel vaker naakt door huis. Als mensen dat willen zien moeten ze dat zelf weten.

Ik mag gezien worden..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_170063742
Bovenlicht stond open, ik woonde op de begane grond maar redelijk afgelegen. Ik dacht: ik duik even acher het gordijn en doe even snel het raampje dicht, niemand die het ziet.

Wel dus, de huisbazin was net haar hond aan het uitlaten en ze zag mij in vrijwel mijn gehele glorie uitgerekt voor het raam staan :')
Niet eens huurverlaging gekregen :(
pi_170063959
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 14:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Bovenlicht stond open, ik woonde op de begane grond maar redelijk afgelegen. Ik dacht: ik duik even acher het gordijn en doe even snel het raampje dicht, niemand die het ziet.

Wel dus, de huisbazin was net haar hond aan het uitlaten en ze zag mij in vrijwel mijn gehele glorie uitgerekt voor het raam staan :')
Niet eens huurverlaging gekregen :(
geen 35cm+ zeker?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170064855
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 14:23 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

geen 35cm+ zeker?
Ik vrees dat haar hond een grotere had ;(
pi_170064946
Lekker boeiend, net alsof je er totaal anders uitziet dan anderen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_170098603
Ik werd gepijpt en toen keek de overbuurvrouw mee :D

En afgelopen week seks gehad in de auto op een afgelegen parkeerplaats, kwamen er opeens 2 mensen bij dat bedrijf vandaan :') Ik dacht dat ze dicht waren dus had het condoom naast mn auto naar buiten gegooid _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_170098765
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 03:12 schreef Aiciu het volgende:

En afgelopen week seks gehad in de auto op een afgelegen parkeerplaats, kwamen er opeens 2 mensen bij dat bedrijf vandaan :') Ik dacht dat ze dicht waren dus had het condoom naast mn auto naar buiten gegooid _O-
Ja, want aan de passagierskant zat je overbuurvouw.
pi_170101186
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 05:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja, want aan de passagierskant zat je overbuurvouw.
Lees eens beter.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_170101284
Ja, door een bouwvakker die over de tijdelijke steiger voor mijn raam liep. Ik heb gezwaaid, hij moest lachen en we gingen beiden verder met onze dag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 9 april 2017 @ 10:22:28 #13
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170101401
Ik ben een blauwe maandag dakdekker geweest... Laat ik het zo zeggen.. je kijkt nergens meer van op...
Zoveel naakte mensen gezien.. of vrouwen die er expres een spelletje van maken etc..
pi_170101458
quote:
14s.gif Op zondag 9 april 2017 10:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ben een blauwe maandag dakdekker geweest... Laat ik het zo zeggen.. je kijkt nergens meer van op...
Zoveel naakte mensen gezien.. of vrouwen die er expres een spelletje van maken etc..
Haha inderdaad. Vrouwen die zich express gaan uitkleden terwijl ze weten dat je kijkt. Zo irritant.
pi_170101991
Niet dat ik weet.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 9 april 2017 @ 11:02:20 #16
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_170102037
Vaak genoeg verrast, maar volgens mij heb ik altijd op tijd weg kunnen springen.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_170102835
quote:
14s.gif Op zondag 9 april 2017 10:22 schreef Zolderkamer het volgende:
Zie isabeau in de post boven je. _O-
pi_170104570
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 10:08 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Lees eens beter.
Dezelfde die je aankeek bij je pijpbeurt.
pi_170105279
quote:
1s.gif Op zondag 9 april 2017 03:12 schreef Aiciu het volgende:

Toepasselijke usernaam heb je... I see you.
"Who are you?"
"The Anti-Christ. You get me in a vendetta kind of mood. You tell the angels in heaven you never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you. My name is Vincent Cocotti."
  zondag 9 april 2017 @ 14:46:14 #20
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_170105932
Wij hebben ooit een aantal maanden in een hele oude woning gewoond waarin een raam in de badkamer zat van ondoorzichtig glas, een soort melkachtige tint was het. Bleek dat als het buiten donker was en binnen licht en het glas nat werd, het dan gewoon een ehhhh...raam was.

Na een aantal maanden sprak een buurvrouw me aan op straat van: "Eh, het is niet dat we echt kijken of zo maar we zien dus wel alles." :X

Nu ben ik niet echt preuts en done is done, maar ik moest wel even echt nadenken van okay, wat heb ik daar allemaal voor gênants gedaan. Scheren? Neuken? Zingen en dansen?
pi_172874509
Laatst nog, lag bloot in de tuin te zonnen.

Staat m'n schoonpa ineens voor m'n neus. Kwam ff koffie drinken. Begon te zeggen dat hij het niet fijn vond. Ik antwoorde met dat het mijn huis en mijn thuis is en hij het fatsoen moet hebben aan te bellen. Zomaar binnen lopen met je sleutel is niet de bedoeling.

Heb hem er niet meer over gehoord :-)
pi_172874854
lekker boeiend...
pi_172874972
Ik ben zo vaak naakt thuis en het boeit me eigenlijk niks als anderen me zien. Moeten ze maar niet naar binnen loeren (en daar moet je al wel enige moeite voor doen ivm matte folie onderaan het raam en een meestal half dicht rolgordijn en in de tuin moet je over de schutting heen kijken :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172875047
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:02 schreef lichtknopje het volgende:
Laatst nog, lag bloot in de tuin te zonnen.

Staat m'n schoonpa ineens voor m'n neus. Kwam ff koffie drinken. Begon te zeggen dat hij het niet fijn vond. Ik antwoorde met dat het mijn huis en mijn thuis is en hij het fatsoen moet hebben aan te bellen. Zomaar binnen lopen met je sleutel is niet de bedoeling.

Heb hem er niet meer over gehoord :-)
Waarom ga je naakt in de tuin liggen?
pi_172875110
Ik heb het een keer in de supermarkt gehad ;(
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:31:36 #26
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172875168
Een keer met een scharrel het bos in met de auto. Verlaten plekje enzo. Om dan in het heetst van de strijd erachter te komen dat je op militair gebied bent en er een peloton dienstplichtigen om je auto staat. :').
And so is the past
  donderdag 3 augustus 2017 @ 12:34:50 #27
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_172875230
quote:
4s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:25 schreef Leonos het volgende:

[..]

waarom niet?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_172875243
Betrapt weet ik niet, maar ik liep wel eens naakt de woonkamer in terwijl de gordijnen open stonden. Volgens mij keek er niemand...
pi_172875697
quote:
4s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:25 schreef Leonos het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik woon vrijstaand met een volledig met bomen afgeschermde tuin. Niemand die er last van heeft.
pi_172875914
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 12:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

waarom niet?
Kan toch een broek aantrekken ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')