eens met coolguy hoor. Beetje raar dat je al 2 keer uit elkaar gaat in het eerste jaar van jullie relatie. Dat zegt al genoeg. Overigens ook raar dat hij je dumpt als je een paar weken door stress even niet jezelf bent. Als het goed zit tussen 2 gebeurd dat niet zo snel.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:36 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Dat mag jij denken. Maar ik open hier alleen een topic als het slecht gaat, ik open geen topics om jullie te vertellen hoe fijn onze vakantie was en hoe chill we op zondag op bed liggen. Dus nee, de relatie was niet 3 x kut.
Dat wil ik ook wel, maar het weerhoudt mij ervan om verder te gaan. Ik wil niet blijven vasthouden aan iets wat misschien niet komt.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:04 schreef Vimbavimba het volgende:
Sowieso de bal bij hem laten. Wat hij ook al aangaf moet het van hemzelf uit komen
Het gaat ook niet komen. Alle andere reacties dan 'er voor gaan' is er dus niet voor gaan. Zijn acties laten niet zien dat hij er voor gaat, DUS betekent dat dat hij er niet voor gaat. Er is niet zo iets als er een beetje voor gaan.quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:06 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar het weerhoudt mij ervan om verder te gaan. Ik wil niet blijven vasthouden aan iets wat misschien niet komt.
En daarbij denk ik ook nog steeds; je gaat voor elkaar of niet. Hoe hij de afgelopen weken heeft gedaan vind ik nog steeds niet oké.
nvm in de war met een ander topic.quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:57 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Een aantal dagen geleden heb ik een lange brief gestuurd, met daarin de dingen die ik nog wilde zeggen, maar de kans niet voor had omdat hij zich zo afsloot. We hadden geen gesprek gehad. In die brief heb ik ook aangegeven dat ik ook los ga laten en verder ga. Dat het geen brief was om hem te overtuigen.
Ik had niet verwacht dat hij zou antwoorden, maar hij stuurde een mail terug met daarin dat hij ruimte voor zichzelf nodig had en de verhoudingen in de relatie niet meer goed waren. Hij sloot af met dat hij niet overtuigd wilde worden als het niet uit zichzelf kwam, maar dat dat misschien nog wel kwam.
Ik heb niets meer geantwoord op de mail, maar ik heb er de laatste dagen wel een nare smaak van in mijn mond. Ik vind het vervelend dat hij die deur zo op een kier wil houden terwijl hij weet wat dat met mij doet. De laatste dagen ben ik steeds meer in tweestrijd, aan de ene kant denk ik veel aan hem en wil ik het fixen als hij dat ook wil. Aan de andere kant krijg ik bijna een afkeer jegens hem als ik denk aan hoe hij mij behandelt heeft de laatste weken, en denk ik steeds meer dat ik niet met zo iemand wil zijn. Iemand die mij zo kan kwetsen en afsluiten.
Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Is het verstandig om volgende week te vragen of hij wil praten, en dan erop of eronder? Of de bal bij hem laten?
Waarom vindt je het niet oke?quote:Op zaterdag 15 april 2017 14:06 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar het weerhoudt mij ervan om verder te gaan. Ik wil niet blijven vasthouden aan iets wat misschien niet komt.
En daarbij denk ik ook nog steeds; je gaat voor elkaar of niet. Hoe hij de afgelopen weken heeft gedaan vind ik nog steeds niet oké.
Omdat hij me de afgelopen weken compleet negeerde, niet openstond voor een fatsoenlijk gesprek (al was het maar om af te sluiten), en direct op Tinder zat.quote:
Hmmm ik vind dat jij wel erg "de maat neemt", hoor. Daarmee bedoel ik te zeggen, dat je niet kijkt naar wat hij vindt, maar vooral wat jij vindt. Paar voorbeelden uit het topic:quote:Op zaterdag 15 april 2017 22:09 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Omdat hij me de afgelopen weken compleet negeerde, niet openstond voor een fatsoenlijk gesprek (al was het maar om af te sluiten), en direct op Tinder zat.
Ik heb fouten gemaakt, dat geef ik toe. Maar het is niet alsof ik ben vreemd gegaan of wat dan ook.
Direct op Tinder? Misschien dat hij er al langer op zitquote:Op zaterdag 15 april 2017 22:09 schreef PrinsesPerzik het volgende:
[..]
Omdat hij me de afgelopen weken compleet negeerde, niet openstond voor een fatsoenlijk gesprek (al was het maar om af te sluiten), en direct op Tinder zat.
Ik heb fouten gemaakt, dat geef ik toe. Maar het is niet alsof ik ben vreemd gegaan of wat dan ook.
Een keer een goeie post van leesfoknlquote:Op maandag 17 april 2017 11:28 schreef LeesFoknl het volgende:
En ts-er jij komt bij mij wel heel egoentrisch, verwend, niet empathisch, kinderlijk en kinderachtig over. Het grote euvel van de huidige generatie. Ik ik ik ........
Schaf een hond aan van een ras dat bekend staat als erg volgzaam, lijkt mij beter voor jou en zeker voor je ex-vriend en eventuele potentiele nieuwe vrienden.
![]()
![]()
Vind ik eigenlijk nog zielig voor het huisdier, zo een als TS..quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een keer een goeie post van leesfoknlspijker kop.
TS moet gewoon voor een huisdier gaan die ze alles kan laten doen wat zij wil.
Daar stond ik even niet bij stil. Je hebt idd wel gelijk. Tamagotchi dan misschien?quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:28 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk nog zielig voor het huisdier, zo een als TS..
quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar stond ik even niet bij stil. Je hebt idd wel gelijk. Tamagotchi dan misschien?
quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:28 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk nog zielig voor het huisdier, zo een als TS..
quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar stond ik even niet bij stil. Je hebt idd wel gelijk. Tamagotchi dan misschien?
Ach kindje toch. Je twijfelt tussen doen wat hij van je vraagt of doen wat hij juist van je vraagt om niet te doen?quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:57 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Is het verstandig om volgende week te vragen of hij wil praten, en dan erop of eronder? Of de bal bij hem laten?
Volgens mij vindt hij je best nog leuk of je laat hem in ieder geval niet ongevoelig, maar staat hij nu niet open voor jouw goedmaakpogingen omdat hij toch gekwetst is door iets of in ieder geval erg twijfelt over jou als relatiemateriaal.quote:Op zaterdag 15 april 2017 13:57 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Een aantal dagen geleden heb ik een lange brief gestuurd, met daarin de dingen die ik nog wilde zeggen, maar de kans niet voor had omdat hij zich zo afsloot. We hadden geen gesprek gehad. In die brief heb ik ook aangegeven dat ik ook los ga laten en verder ga. Dat het geen brief was om hem te overtuigen.
Ik had niet verwacht dat hij zou antwoorden, maar hij stuurde een mail terug met daarin dat hij ruimte voor zichzelf nodig had en de verhoudingen in de relatie niet meer goed waren. Hij sloot af met dat hij niet overtuigd wilde worden als het niet uit zichzelf kwam, maar dat dat misschien nog wel kwam.
Ik heb niets meer geantwoord op de mail, maar ik heb er de laatste dagen wel een nare smaak van in mijn mond. Ik vind het vervelend dat hij die deur zo op een kier wil houden terwijl hij weet wat dat met mij doet. De laatste dagen ben ik steeds meer in tweestrijd, aan de ene kant denk ik veel aan hem en wil ik het fixen als hij dat ook wil. Aan de andere kant krijg ik bijna een afkeer jegens hem als ik denk aan hoe hij mij behandelt heeft de laatste weken, en denk ik steeds meer dat ik niet met zo iemand wil zijn. Iemand die mij zo kan kwetsen en afsluiten.
Ik zou mijn eigen onzekerheden niet meer op hem projecteren. Ben daar inmiddels ook voor in therapiequote:Op vrijdag 21 april 2017 22:15 schreef Spanky78 het volgende:
Kortom ; je hebt je gedragen als een trut en hij heeft er op deze manier ben zijn in.
Trek er lering uit een bedenk dat je met een ander niet als kan doen zonder gevolgen. Ik ben wel benieuwd naar wat jij anders had gedaan als je het opnieuw mocht doen. Wat heb je verkeerd gedaan in deze relatie waardoor hij er ondanks zijn gevoelens voor jou geen zin meer in heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |