abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:05:30 #1
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170062448
Het verhaal in het kort; omdat ik de laatste weken niet lekker in mijn vel zat en met wat dingen aan het dealen was, liep onze relatie kut. Hiervoor hadden wij een superfijne relatie, we zagen elkaar dagelijks en waren beiden nog intens verliefd.

Nadat de bom twee weken gebarsten is gaf hij aan ruimte nodig te hebben en niet terug te willen na die situatie. Ik voel me niet echt rot, want ik heb de dingen waardoor ik me niet goed voelde opgelost en heb ergens de hoop dat het goed komt. Ik weet niet of dat terecht is, maar zo voelt het wel.

We hebben elkaar nu een aantal dagen niet gesproken en ik zag dat hij op tinder zit. Ik vraag me echt af waarom, omdat ik die behoefte totaal niet heb. Ja, ik mis hem en ik voel een leegte, maar ik hoef die leegte niet te vullen met contacten met andere mannen.

Maar hoe zit dat bij mannen? Gaat hij echt direct verder en geeft ie niets om mij? Doet hij het om een leegte te vullen? Wat is jullie mening?
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:08:58 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_170062495
Hoe zag je dat hij op Tinder zit dan?
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:09:22 #3
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170062501
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:08 schreef hugecooll het volgende:
Hoe zag je dat hij op Tinder zit dan?
Via een vriendin die hem tegenkwam.
pi_170062503
Snelste manier om over iemand heen te komen is op een ander kruipen.
Niet leuk maar meestal wel waar.
pi_170062520
'mannen', want alle 'mannen' zijn hetzelfde, net als dat alle vrouwen hetzelfde zijn?
Ja doei.
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 13:11:27 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170062531
Relatie was niks waard dus. Een goede relatie biedt juist rust en kalmte, waarbij de ander er voor je is als met moeilijkheden zit.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:11:45 #7
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170062536
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:05 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Maar hoe zit dat bij mannen? Gaat hij echt direct verder en geeft ie niets om mij? Doet hij het om een leegte te vullen? Wat is jullie mening?
Is bij elk mens verschillend. :)
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:11:50 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170062537
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:05 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Het verhaal in het kort; omdat ik de laatste weken niet lekker in mijn vel zat en met wat dingen aan het dealen was, liep onze relatie kut. Hiervoor hadden wij een superfijne relatie, we zagen elkaar dagelijks en waren beiden nog intens verliefd.

Nadat de bom twee weken gebarsten is gaf hij aan ruimte nodig te hebben en niet terug te willen na die situatie. Ik voel me niet echt rot, want ik heb de dingen waardoor ik me niet goed voelde opgelost en heb ergens de hoop dat het goed komt. Ik weet niet of dat terecht is, maar zo voelt het wel.

We hebben elkaar nu een aantal dagen niet gesproken en ik zag dat hij op tinder zit. Ik vraag me echt af waarom, omdat ik die behoefte totaal niet heb. Ja, ik mis hem en ik voel een leegte, maar ik hoef die leegte niet te vullen met contacten met andere mannen.

Maar hoe zit dat bij mannen? Gaat hij echt direct verder en geeft ie niets om mij? Doet hij het om een leegte te vullen? Wat is jullie mening?
Bij mannen is het zo dat de liefdesverdriet pas veel later komt. Jij bent dan allang eroverheen en kan er zelfs erover lachen. En het idee om hem weer terug te nemen vind je weerzinwekkend op dat moment.

Hij zal de oude tijden romantiseren en spijt hebben van de fouten die hij heeft gemaakt. Waarschijnlijk zal hij ook een drang voelen om het goed te maken. Jij zal niks van hem willen weten of met hem te maken willen hebben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:12:51 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170062546
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:11 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Is bij elk mens verschillend. :)
Dit klopt ook.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:13:10 #10
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170062552
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:11 schreef CoolGuy het volgende:
Relatie was niks waard dus. Een goede relatie biedt juist rust en kalmte, waarbij de ander er voor je is als met moeilijkheden zit.
Dat is zo, maar ik erken dat ik de afgelopen weken een ontzettende draak tegen hem ben geweest, waarbij hij vaak heeft geprobeerd er voor mij te zijn. Ik snap wel dat die emmer is overgelopen, maar juist omdat ik er echt mee aan de slag ben gegaan heb ik niet het gevoel dat dit zo nodig is en we wel weer bij elkaar kunnen komen.
pi_170062558
Nouja, hij was er blijkbaar sneller overheen. Niet gek aangezien hij het heeft uitgemaakt.
Whatever...
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:14:49 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_170062572
Je bent toch niet meer samen? Wat is er dan vreemd waarom hij op zoek gaat naar een nieuwe gleuf?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:15:34 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170062581
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:13 schreef Spanky78 het volgende:
Nouja, hij was er blijkbaar sneller overheen. Niet gek aangezien hij het heeft uitgemaakt.
Nou ik durf nog steeds te wedden dat hij over een jaar haar gaat missen. Hopelijk is hij slim genoeg om haar niet terug te vragen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 13:15:49 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170062583
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:13 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat is zo, maar ik erken dat ik de afgelopen weken een ontzettende draak tegen hem ben geweest, waarbij hij vaak heeft geprobeerd er voor mij te zijn. Ik snap wel dat die emmer is overgelopen, maar juist omdat ik er echt mee aan de slag ben gegaan heb ik niet het gevoel dat dit zo nodig is en we wel weer bij elkaar kunnen komen.
Maar de wereld draait niet om jou. JIJ was een draak tegen hem, JIJ bent er echt mee aan de slag gegaan, JIJ vindt dit allemaal niet zo nodig.

Nou, guess what? Hij vond het blijkbaar wel nodig. Acties hebben consequenties. Je actie was een draak zijn, de consequentie was dat hij dacht 'ik heb deze shit niet nodig'.

De andere kant daarvan is; je praat over 'een aantal weken'. Ik weet niet hoe lang dat is, en ook niet hoe lang jullie samen waren, of wat de reden was voor jouw issues, maar afhankelijk daarvan kan het zijn dat hij of écht zijn best gedaan heeft, of het als excuus gebruikt heeft om er tussen uit te kunnen.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:16:07 #15
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170062589
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Bij mannen is het zo dat de liefdesverdriet pas veel later komt. Jij bent dan allang eroverheen en kan er zelfs erover lachen. En het idee om hem weer terug te nemen vind je weerzinwekkend op dat moment.

Hij zal de oude tijden romantiseren en spijt hebben van de fouten die hij heeft gemaakt. Waarschijnlijk zal hij ook een drang voelen om het goed te maken. Jij zal niks van hem willen weten of met hem te maken willen hebben.
We zijn eerder een keer drie weken uit elkaar geweest. Ik heb altijd de drang alles direct uit te praten, hij heeft meer ruimte nodig. De vorige keer dat het uit was zat hij ook direct op Tinder, en na drie weken wilde hij toch terug. Zijn contacten op tinder hebben toen wel tussen ons in gestaan.

Daarom vraag ik het me af. Ik gun hem nu die ruimte die hij nodig heeft, maar met het oog op vorige keer, waarom installeert hij dan weer direct tinder?
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:16:33 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170062603
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar de wereld draait niet om jou. JIJ was een draak tegen hem, JIJ bent er echt mee aan de slag gegaan, JIJ vindt dit allemaal niet zo nodig.

Nou, guess what? Hij vond het blijkbaar wel nodig. Acties hebben consequenties. Je actie was een draak zijn, de consequentie was dat jij dacht 'ik heb deze shit niet nodig'.

De andere kant daarvan is; je praat over 'een aantal weken'. Ik weet niet hoe lang dat is, en ook niet hoe lang jullie samen waren, of wat de reden was voor jouw issues, maar afhankelijk daarvan kan het zijn dat hij of écht zijn best gedaan heeft, of het als excuus gebruikt heeft om er tussen uit te kunnen.
Dit kan ook kloppen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:17:47 #17
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170062623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar de wereld draait niet om jou. JIJ was een draak tegen hem, JIJ bent er echt mee aan de slag gegaan, JIJ vindt dit allemaal niet zo nodig.

Nou, guess what? Hij vond het blijkbaar wel nodig. Acties hebben consequenties. Je actie was een draak zijn, de consequentie was dat jij dacht 'ik heb deze shit niet nodig'.

De andere kant daarvan is; je praat over 'een aantal weken'. Ik weet niet hoe lang dat is, en ook niet hoe lang jullie samen waren, of wat de reden was voor jouw issues, maar afhankelijk daarvan kan het zijn dat hij of écht zijn best gedaan heeft, of het als excuus gebruikt heeft om er tussen uit te kunnen.
Anderhalf jaar bij elkaar. Eén keer eerder drie weken uit elkaar geweest, en nu twee weken.

Ik zat niet lekker in mijn vel mbt mijn baan. Dat heb ik opgelost.
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 13:18:23 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170062643
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:17 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Anderhalf jaar bij elkaar. Eén keer eerder drie weken uit elkaar geweest, en nu twee weken.

Ik zat niet lekker in mijn vel mbt mijn baan. Dat heb ik opgelost.
Dus jij zit niet lekker in je vel mbt je baan, en dat is blijkbaar een excuus om je als een draak te gedragen naar je vriend toe?
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:19:14 #19
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170062655
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus jij zit niet lekker in je vel mbt je baan, en dat is blijkbaar een excuus om je als een draak te gedragen naar je vriend toe?
Dat heeft wel voor irritaties gezorgd ja. Is dat zo gek, als je dagelijks samen bent?
pi_170062686
Hoe lang hadden jullie een relatie?

Het feit dat jullie uit elkaar gingen, omdat je een paar weken niet lekker in je vel zat doet vermoeden dat jullie relatie niet zo sterk was. Misschien maak jij er dus meer van dan het voor hem betekende. Ook kan het natuurlijk dat hij al een tijdje over je heen was en dit meer de directe aanleiding was dan de echte reden. Misschien zat hij al een tijdje op tinder.

Verder kun je dit soort gedrag en behoeften niet veralgemeniseren naar een compleet geslacht. Niet alle mannen denken hetzelfde. De ene man wil snel iemand anders neuken na een gebroken relatie, de ander is nog tijden kapot en weer een ander kan totaal niet single zijn en zoekt echt gelijk een nieuwe liefde. Zo kan een tinder account bij de ene man ook betekenen dat de relatie hem niks boeide, terwijl het bij de ander juist is omdat hij er zo erg mee zit.

Als je al iets algemeens wil stellen, zou ik zelf in ieder geval willen benoemen dat een gemiddelde vrouw doorgaans minder moeite hoeft te doen voor een verzetje dan een man. Dus als hij gelooft dat de beste manier is, om over iemand heen te komen, bovenop een ander te kruipen, dan zet hij daar mogelijk meer actief stappen voor dan hij gedaan had als het een vrouw was geweest.

Overigens is hopen dat een gebroken relatie weer goedkomt een goed recept voor heel veel verdriet.
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:20:43 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170062687
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:16 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

We zijn eerder een keer drie weken uit elkaar geweest. Ik heb altijd de drang alles direct uit te praten, hij heeft meer ruimte nodig. De vorige keer dat het uit was zat hij ook direct op Tinder, en na drie weken wilde hij toch terug. Zijn contacten op tinder hebben toen wel tussen ons in gestaan.

Daarom vraag ik het me af. Ik gun hem nu die ruimte die hij nodig heeft, maar met het oog op vorige keer, waarom installeert hij dan weer direct tinder?
Ik zou zoiets ook doen. Gewoon, "fuck jou", daarom (dat zou mijn mentaliteit zijn).

Mijn vriendin is wekenlang een bitch tegen mij, ook al doe ik mijn uiterste best voor haar om haar te troosten en steunen... Ik moet alles incasseren en waarschijnlijk krijg ik veel minder emotionele steun en begrip van haar als ik slecht in mijn vel zit, omdat de meeste vrouwen gewoon slecht zijn in mannen emotioneel steunen. (Ik verplaatst me in je vriendje met dit alinea).

Dus dan zou ik zoiets hebben van "fuck haar, ik ga een ander neuken".
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 13:20:51 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170062695
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:19 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat heeft wel voor irritaties gezorgd ja. Is dat zo gek, als je dagelijks samen bent?
Dat was niet wat ik vroeg. Jij had geen shit op je baan, dus ging je relatie goed. Jij had shit met je werk, en je werd een draak naar je vriend toe.

Dat is in jouw ogen gerechtvaardigd?
Breitling - Instruments for Professionals
  PR/Manusje van alles vrijdag 7 april 2017 @ 13:22:47 #23
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_170062732
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:19 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat heeft wel voor irritaties gezorgd ja. Is dat zo gek, als je dagelijks samen bent?
Nee, wel dat je gelijk je relatie van 1,5 jaar wederom overboord zet.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:23:40 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170062749
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat was niet wat ik vroeg. Jij had geen shit op je baan, dus ging je relatie goed. Jij had shit met je werk, en je werd een draak naar je vriend toe.

Dat is in jouw ogen gerechtvaardigd?
Je maakt een goed punt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:24:36 #25
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170062775
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:20 schreef AnanYaw het volgende:
Hoe lang hadden jullie een relatie?

Het feit dat jullie uit elkaar gingen, omdat je een paar weken niet lekker in je vel zat doet vermoeden dat jullie relatie niet zo sterk was. Misschien maak jij er dus meer van dan het voor hem betekende. Ook kan het natuurlijk dat hij al een tijdje over je heen was en dit meer de directe aanleiding was dan de echte reden. Misschien zat hij al een tijdje op tinder.

Verder kun je dit soort gedrag en behoeften niet veralgemeniseren naar een compleet geslacht. Niet alle mannen denken hetzelfde. De ene man wil snel iemand anders neuken na een gebroken relatie, de ander is nog tijden kapot en weer een ander kan totaal niet single zijn en zoekt echt gelijk een nieuwe liefde. Zo kan een tinder account bij de ene man ook betekenen dat de relatie hem niks boeide, terwijl het bij de ander juist is omdat hij er zo erg mee zit.

Als je al iets algemeens wil stellen, zou ik zelf in ieder geval willen benoemen dat een gemiddelde vrouw doorgaans minder moeite hoeft te doen voor een verzetje dan een man. Dus als hij gelooft dat de beste manier is, om over iemand heen te komen, bovenop een ander te kruipen, dan zet hij daar mogelijk meer actief stappen voor dan hij gedaan had als het een vrouw was geweest.

Overigens is hopen dat een gebroken relatie weer goedkomt een goed recept voor heel veel verdriet.
Anderhalf jaar. De relatie was echt wel goed, we waren net terug van een enorm fijne vakantie.

Maar goed, misschien moet ik dan inderdaad maar loslaten.
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 13:28:04 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170062846
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:24 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Anderhalf jaar. De relatie was echt wel goed, we waren net terug van een enorm fijne vakantie.

Maar goed, misschien moet ik dan inderdaad maar loslaten.
Dat ging snel. Even een topicje openen op een forum en binnen een paar posts is je mening al verandert naar 'misschien moet ik dan inderdaad maar los laten'.

Overigens, een maand geleden ongeveer was de vorige relatie van je (ex)vriend nog een jaar geleden voorbij gegaan en heeft hij vrijwel direct iets met jou gekregen.

Een jaar + 1 maand maakt geen 1,5 jaar, maar je zegt nu dat je relatie 1,5 jaar lang heeft geduurd.

Weet je. Jullie hebben dus net iets langer dan een jaar een relatie. In deze relatie is hij direct ingesprongen vanuit een andere relatie. In dat jaar tijd zijn jullie al een keer uit elkaar geweest, daarna weer bij elkaar gekomen, en dan gaat je werk niet goed, en jij verandert blijkbaar direct in een draak naar je vriend toe.

Ik weet het niet hoor, als ik alles zo bij mekaar op tel denk ik dat jullie relatie gewoon 3x kut was, en dat je uiteindelijk beter af bent zonder hem, en hij beter af zonder jou.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170062883
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:24 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Anderhalf jaar. De relatie was echt wel goed, we waren net terug van een enorm fijne vakantie.

Maar goed, misschien moet ik dan inderdaad maar loslaten.
Voor jou is de relatie pas 2 weken uit, in het hoofd van jouw ex-vriend speelt dit al langer. Het moment dat de bom is gebarsten was voor hem het teken dat die kon gaan "leven". Dit doen zowel mannen als vrouwen na een relatie. Ik sluit echter niet uit, gezien jullie geschiedenis, dat die over een maandje met hangende oortjes terugkomt.
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:30:03 #28
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170062884
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat ging snel. Even een topicje openen op een forum en binnen een paar posts is je mening al verandert naar 'misschien moet ik dan inderdaad maar los laten'.
Ik hou van hem en zou het graag fixen, maar ik wil geen hoop houden als dat niet terecht is.
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:30:48 #29
33189 RM-rf
1/998001
pi_170062900
Ik kan niet voor iedereen of voor 'alle mannen' spreken;

Maar voor mij is het in een relatie heel essentieel dat bepaalde problemen die de relatie beïnvloeden samen opgelost worden.

Eventueel kan ik me best voorstellen als een partner dan een tijdje 'tijd voor zichzelf' wil, mits er dan ook goed en open over gepraat wordt en ook uitleg komt.

Stress of problemen van buiten 'Afreageren op je partner' lijkt me altijd een grote no-go.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:31:12 #30
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170062910
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:30 schreef jesseax het volgende:

[..]

Voor jou is de relatie pas 2 weken uit, in het hoofd van jouw ex-vriend speelt dit al langer. Het moment dat de bom is gebarsten was voor hem het teken dat die kon gaan "leven". Dit doen zowel mannen als vrouwen na een relatie. Ik sluit echter niet uit, gezien jullie geschiedenis, dat die over een maandje met hangende oortjes terugkomt.
We zullen het zien.
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:32:17 #31
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_170062925
Je doet je naam wel eer aan iig.. :D
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:32:32 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170062929
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:31 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

We zullen het zien.
Heb je wat aan mijn antwoord?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:32:55 #33
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170062937
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:30 schreef RM-rf het volgende:
Ik kan niet voor iedereen of voor 'alle mannen' spreken;

Maar voor mij is het in een relatie heel essentieel dat bepaalde problemen die de relatie beïnvloeden samen opgelost worden.

Eventueel kan ik me best voorstellen als een partner dan een tijdje 'tijd voor zichzelf' wil, mits er dan ook goed en open over gepraat wordt en ook uitleg komt.

Stress of problemen van buiten 'Afreageren op je partner' lijkt me altijd een grote no-go.
Die tijd wil ik hem zeker gunnen, ik weet dat hij ook zo in elkaar zit. Maar ik snap niet dat hij daar tinder voor nodig heeft.

In zijn beschrijving staan ook enkel de dingen die wij samen deden, activiteiten die onze relatie kenmerkten en we niet zonder elkaar deden.
pi_170062944
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:30 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ik hou van hem en zou het graag fixen, maar ik wil geen hoop houden als dat niet terecht is.
Nja, dat had je je moeten bedenken voordat je je andere problemen op hem afreageerde....
Whatever...
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:33:39 #35
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170062954
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb je wat aan mijn antwoord?
Nou, jij geeft mij hoop dat hij terugkomt... maar ik weet niet of ik die hoop moet willen.
pi_170062974
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:24 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Anderhalf jaar. De relatie was echt wel goed, we waren net terug van een enorm fijne vakantie.

Maar goed, misschien moet ik dan inderdaad maar loslaten.
Ik vermoed dat hij al langer ergens op zat te broeden. Zou het kunnen dat hij moeite heeft zich te uiten (tegenover jou)? Want dan kan het dat jij denkt dat alles prima gaat, terwijl hij zich al een tijd niet meer op zijn gemak voelt in de relatie. Als daar dan nog bovenop komt dat jij je als een draak gedraagt, terwijl hij niks misdaan heeft, is dat een mooi moment voor hem om de knoop door te hakken.

Een andere optie, die je soms ook wel ziet bij mensen die vaker "pauzes" inlasten, is dat het uitmaken voor hem een tactiek is van ruzie maken. Wanneer het dan weer aangaat doet de gedumpte heel hard haar/zijn best, om het de ander naar de zin te maken. Zeer ongezonde dynamiek vind ik dat en zelf zou ik hard wegrennen.
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 13:34:31 #37
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170062981
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:33 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Nou, jij geeft mij hoop dat hij terugkomt... maar ik weet niet of ik die hoop moet willen.
Weet je. Jullie hebben dus net iets langer dan een jaar een relatie. In deze relatie is hij direct ingesprongen vanuit een andere relatie. In dat jaar tijd zijn jullie al een keer uit elkaar geweest, daarna weer bij elkaar gekomen, en dan gaat je werk niet goed, en jij verandert blijkbaar direct in een draak naar je vriend toe.

Ik weet het niet hoor, als ik alles zo bij mekaar op tel denk ik dat jullie relatie gewoon 3x kut was, en dat je uiteindelijk beter af bent zonder hem, en hij beter af zonder jou.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:35:21 #38
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170063001
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:34 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij al langer ergens op zat te broeden. Zou het kunnen dat hij moeite heeft zich te uiten (tegenover jou)? Want dan kan het dat jij denkt dat alles prima gaat, terwijl hij zich al een tijd niet meer op zijn gemak voelt in de relatie. Als daar dan nog bovenop komt dat jij je als een draak gedraagt, terwijl hij niks misdaan heeft, is dat een mooi moment voor hem om de knoop door te hakken.

Een andere optie, die je soms ook wel ziet bij mensen die vaker "pauzes" inlasten, is dat het uitmaken voor hem een tactiek is van ruzie maken. Wanneer het dan weer aangaat doet de gedumpte heel hard haar/zijn best, om het de ander naar de zin te maken. Zeer ongezonde dynamiek vind ik dat en zelf zou ik hard wegrennen.
Nee, ik was juist degene die moeite heeft met uiten. Hij is communicatief erg vaardig en heel erg rationeel.
pi_170063033
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:35 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Nee, ik was juist degene die moeite heeft met uiten. Hij is communicatief erg vaardig en heel erg rationeel.
Nodig hem uit voor een gesprek, toon wat zelfreflectie en ben vooral open. Wie weet zit er nog een 3e poging in.
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:36:48 #40
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170063037
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Weet je. Jullie hebben dus net iets langer dan een jaar een relatie. In deze relatie is hij direct ingesprongen vanuit een andere relatie. In dat jaar tijd zijn jullie al een keer uit elkaar geweest, daarna weer bij elkaar gekomen, en dan gaat je werk niet goed, en jij verandert blijkbaar direct in een draak naar je vriend toe.

Ik weet het niet hoor, als ik alles zo bij mekaar op tel denk ik dat jullie relatie gewoon 3x kut was, en dat je uiteindelijk beter af bent zonder hem, en hij beter af zonder jou.
Dat mag jij denken. Maar ik open hier alleen een topic als het slecht gaat, ik open geen topics om jullie te vertellen hoe fijn onze vakantie was en hoe chill we op zondag op bed liggen. Dus nee, de relatie was niet 3 x kut.
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:37:12 #41
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170063046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:36 schreef jesseax het volgende:

[..]

Nodig hem uit voor een gesprek, toon wat zelfreflectie en ben vooral open. Wie weet zit er nog een 3e poging in.
Maar dan wel na hem even wat ruimte en rust te gunnen?
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 13:38:31 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170063069
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:36 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat mag jij denken. Maar ik open hier alleen een topic als het slecht gaat, ik open geen topics om jullie te vertellen hoe fijn onze vakantie was en hoe chill we op zondag op bed liggen. Dus nee, de relatie was niet 3 x kut.
Dat maakt het er niet beter op, want dan was jullie relatie super duper ge-wel-dig, maar dan ben jij wel echt een ENORME draak tegen hem geweest als die paar weekjes dat jij drakerig was tegen hem blijkbaar zwaarder wegen dan die fan-tas-ti-sche relatie van jullie.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:40:15 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170063103
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:33 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Nou, jij geeft mij hoop dat hij terugkomt... maar ik weet niet of ik die hoop moet willen.
Als ik jou was, zou ik het laten rusten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:40:23 #44
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170063108
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat maakt het er niet beter op, want dan was jullie relatie super duper ge-wel-dig, maar dan ben jij wel echt een ENORME draak tegen hem geweest als die paar weekjes dat jij drakerig was tegen hem blijkbaar zwaarder wegen dan die fan-tas-ti-sche relatie van jullie.
Volgens mij heb jij zelf ook wat issues.
pi_170063175
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:37 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Maar dan wel na hem even wat ruimte en rust te gunnen?
Je zou aan hem kunnen vragen of het hem wat lijkt om op korte termijn te praten op een luchtige manier. Laat hem invullen wanneer dit plaatsvindt, dan kan die zelf de ruimte pakken die hij nodig heeft. Probeer vooral rustig te blijven en niet opdringerig of wanhopig over te komen.
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 13:43:49 #46
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170063202
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:40 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij zelf ook wat issues.
Ah kijk, de valsheid komt boven. Nee meid, niet proberen de aandacht af te leiden van je eigen gedoe. JIJ beweert hier dat je relatie geweldig was, terwijl voor ons buitenstaanders, dat toch echt anders lijkt, gebaseerd op je eigen beschrijvingen.

Er zijn maar een aantal mogelijkeden en als je daar dan op gewezen wordt, dan ga je ineens vals lopen doen. Maak je over mij nou maar geen zorgen, want mijn vriendin wil wél bij mij zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:45:09 #47
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170063229
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah kijk, de valsheid komt boven. Nee meid, niet proberen de aandacht af te leiden van je eigen gedoe. JIJ beweert hier dat je relatie geweldig was, terwijl voor ons buitenstaanders, dat toch echt anders lijkt, gebaseerd op je eigen beschrijvingen.

Er zijn maar een aantal mogelijkeden en als je daar dan op gewezen wordt, dan ga je ineens vals lopen doen. Maak je over mij nou maar geen zorgen, want mijn vriendin wil wél bij mij zijn.
Jij leest wat je zelf wilt lezen. Lees mijn vorige post nog maar eens terug.

En dan praat jij over vals zijn. Grappenmaker.
pi_170063238
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:37 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Maar dan wel na hem even wat ruimte en rust te gunnen?
Nee, loslaten. Geloof me, je bent echt niet de eerste. Mensen zijn bang voor het onbekende en klampen daarom vast aan wat ze kennen.
Jullie hebben het echter al twee keer geprobeerd. Het is niet gelukt. Ga verder met je leven.

Op basis van jouw posts hier kunnen we namelijk leuk speculeren over zijn gedachtegang, daarin kunnen we je geen zekerheid bieden. We weten simpelweg te weinig, maar dat jullie uiteindelijk niet bij elkaar zullen blijven kan ik je garanderen.

Dan kun je de keuze maken of je in één keer de bittere pil slikt, flink huilt, ijs eet en doet wat je nodig hebt om eroverheen te komen. Of je kan blijven hopen (misschien zelfs er nog een keer inspringen met hem) en je lijdensweg uitrekken. Maar de lijdensweg is onvermijdelijk, kies voor de zachtste en snelste optie en wijs hem de deur, mocht hij terug komen.
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 13:47:11 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170063272
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:45 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Jij leest wat je zelf wilt lezen. Lees mijn vorige post nog maar eens terug.

En dan praat jij over vals zijn. Grappenmaker.
Ík begon daar niet mee juffie. Ik leg gewoon de mogelijkheden uit, maar zodra het er dan op neer komt dat JIJ de relatie de nek om hebt gedraaid dan wordt je vals en wil je over mij beginnen. Als jij beweert dat jullie relatie geweldig was, dan zijn er maar 2 mogelijkheden.

1. De relatie was in werkelijkheid (in zijn ogen) niet zo geweldig als jij denkt.
2. Als het dat wel was, dan was jij echt een enorme draak tegen hem als blijkbaar die paar weken draak zijn zwaarder weegt dan jullie mooie jaar samen.

Het is een van beiden.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:52:41 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170063371
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:35 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Nee, ik was juist degene die moeite heeft met uiten. Hij is communicatief erg vaardig en heel erg rationeel.
Meeste vrouwen hebben dat. Niet allemaal, dus het is niet iets dat inherent is aan vrouw zijn. Dit betekent dat je het kan veranderen. Benader een deskundige om je hiermee te helpen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 7 april 2017 @ 13:54:24 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170063397
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:45 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Jij leest wat je zelf wilt lezen. Lees mijn vorige post nog maar eens terug.

En dan praat jij over vals zijn. Grappenmaker.
Hij heeft gewoon een punt, maar hij vertelt het op een denigrerende manier.

Je voelt goed in je relatie, omdat je verliefd bent. Je houdt van hem. Maar je relatie is niet goed, omdat je die communicatieve vaardigheden ontbreekt. En ook de copingsmechanisme om om te gaan met frustraties en je onzekerheid.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 7 april 2017 @ 14:03:30 #52
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170063560
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Bij mannen is het zo dat de liefdesverdriet pas veel later komt. Jij bent dan allang eroverheen en kan er zelfs erover lachen. En het idee om hem weer terug te nemen vind je weerzinwekkend op dat moment.

Hij zal de oude tijden romantiseren en spijt hebben van de fouten die hij heeft gemaakt. Waarschijnlijk zal hij ook een drang voelen om het goed te maken. Jij zal niks van hem willen weten of met hem te maken willen hebben.
Onzin.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170063654
Mannen komen er vaak pas later achter wat ze missen. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_170063667
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Bij mannen is het zo dat de liefdesverdriet pas veel later komt. Jij bent dan allang eroverheen en kan er zelfs erover lachen. En het idee om hem weer terug te nemen vind je weerzinwekkend op dat moment.

Hij zal de oude tijden romantiseren en spijt hebben van de fouten die hij heeft gemaakt. Waarschijnlijk zal hij ook een drang voelen om het goed te maken. Jij zal niks van hem willen weten of met hem te maken willen hebben.
Wat jij hier beschrijft is geen liefdesverdriet, maar de ontdekking dat het single leven niet (voor iedereen) één groot feest met pussy bij de vleet is. Dan gaan veel mannen de oude tijden inderdaad romantiseren. Vrouwen hebben dat veel minder, omdat er voor iedere bezette vrouw al een aantal mannen klaar staan die een kansje gaan wagen als ze single is.

Dit principe:
  vrijdag 7 april 2017 @ 14:11:03 #55
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170063704
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah kijk, de valsheid komt boven. Nee meid, niet proberen de aandacht af te leiden van je eigen gedoe. JIJ beweert hier dat je relatie geweldig was, terwijl voor ons buitenstaanders, dat toch echt anders lijkt, gebaseerd op je eigen beschrijvingen.

Er zijn maar een aantal mogelijkeden en als je daar dan op gewezen wordt, dan ga je ineens vals lopen doen. Maak je over mij nou maar geen zorgen, want mijn vriendin wil wél bij mij zijn.
Zie jou regelmatig reageren in R&P topics en je bent bijna altijd spot on ^O^ is het nu echt een verrassing dat TS zich ook in ene als een draak naar jou toe reageert omdat ze te horen krijgt wat ze liever niet wil horen?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 7 april 2017 @ 14:15:04 #56
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_170063780
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zie jou regelmatig reageren in R&P topics en je bent bijna altijd spot on ^O^ is het nu echt een verrassing dat TS zich ook in ene als een draak naar jou toe reageert omdat ze te horen krijgt wat ze liever niet wil horen?
TS is ook gewoon geen leuk persoon. Die kerel van haar heeft het goed gezien.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator vrijdag 7 april 2017 @ 14:25:41 #57
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170064001
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zie jou regelmatig reageren in R&P topics en je bent bijna altijd spot on ^O^ is het nu echt een verrassing dat TS zich ook in ene als een draak naar jou toe reageert omdat ze te horen krijgt wat ze liever niet wil horen?
Thx :P

Nou kijk, we weten natuurlijk niet exact hoe 'draak' TS precies was. Het kan zijn dat het best wel mee viel en haar ex gewoon een reden zocht om er tussen uit te naaien. Dat is net zo'n goede verklaring als dat zij wél een huge draak was, en dermate groot dat dat zwaarder woog dan de rest van de relatie die volgens TS zelf geweldig was.

Nou, je hoort haar niet mekkeren op het moment dat ik zeg dat haar vriend wellicht een reden zocht om er uit te naaien (wat hem een eikel zou maken), maar zodra ik de aandacht verschuif naar haar, waar ze me zelf aanleiding toe geeft door te zeggen dat de relatie geweldig was, dan wordt ze ineens vals, terwijl dat net zo'n plausibele reden is.

Echter, dan ligt de oorzaak bij TS, en dat kan niet, want dit hele topic was niet gericht op het horen dat het eventueel aan haar kon liggen, maar gericht op dat men hier zou zeggen dat het niet normaal is dat die gozer direct naar Tinder greep.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_170064220
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:19 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat heeft wel voor irritaties gezorgd ja. Is dat zo gek, als je dagelijks samen bent?
In anderhalf jaar tijd twee keer een (tijdelijke) break vind ik al voldoende indicatie dat jullie blijkbaar niet bij elkaar passen.
pi_170064987
Dat hangt er helemaal vanaf, heb niet alles gelezen, maar hoe een man zich zal gedragen na een relatiebreuk is niet echt gelijk, de een stort zich in het uitgaan, de ander gaat enorm klussen of op een baan, de een stort zich op de vrouwen en de ander wil 'nooit' weer een vrouw want het zijn allemaal vreselijke personen die je niet kan vertrouwen.
Van de een hoor je nog wel eens wat ( ik hoor mijn ex heel soms, dan heeft hij behoorlijk gedronken en gaat hij 's nachts bellen om even te vertellen hoe leuk we het hebben gehad ) en van de ander hoor je nooit weer wat.
  vrijdag 7 april 2017 @ 15:53:38 #60
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_170065574
Is het probleem (je als een draak gedragen als het niet gaat zoals je wil) opgelost of is alleen de aanleiding weg? Zou je de volgende keer dat in een vergelijkbare situatie je anders tegenover je vriend gedragen?
pi_170065754
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:19 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat heeft wel voor irritaties gezorgd ja. Is dat zo gek, als je dagelijks samen bent?
Ja. Dan behoor je je gewoon niet als een draak te gedragen. Het is ook een mens met gevoelens, het draait niet allemaal om jou.

Maargoed, je klinkt sowieso al als een verwaande prinses met je 'uitmaken is niet nodig'. Hij vindt van wel en wat jij er van vindt is niet relevant.
  vrijdag 7 april 2017 @ 16:50:58 #62
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_170067019
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 16:00 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ja. Dan behoor je je gewoon niet als een draak te gedragen. Het is ook een mens met gevoelens, het draait niet allemaal om jou.

Maargoed, je klinkt sowieso al als een verwaande prinses met je 'uitmaken is niet nodig'. Hij vindt van wel en wat jij er van vindt is niet relevant.
Dit dus.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_170070267
Klinkt op het eerste gezicht alsof hij goed communiceert en grenzen stelt en die zelf respecteert als anderen dat niet doen, heel gezond.

Tinderen doet hij nu ter afleiding en om makkelijker de verloren relatie te verwerken. Tenzij hij onzeker is op een bepaald niveau en snakt naar iemand die hem lief heeft om een interne leegte op te vullen, maar dat vermoed ik niet.

Succes TS, en respecteer nu zijn verzoek om afstand als je wilt dat het ooit nog iets goeds kan worden, en leer van je fouten.
  vrijdag 7 april 2017 @ 22:31:33 #64
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170075896
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 19:12 schreef SFProphecy het volgende:
Klinkt op het eerste gezicht alsof hij goed communiceert en grenzen stelt en die zelf respecteert als anderen dat niet doen, heel gezond.

Tinderen doet hij nu ter afleiding en om makkelijker de verloren relatie te verwerken. Tenzij hij onzeker is op een bepaald niveau en snakt naar iemand die hem lief heeft om een interne leegte op te vullen, maar dat vermoed ik niet.

Succes TS, en respecteer nu zijn verzoek om afstand als je wilt dat het ooit nog iets goeds kan worden, en leer van je fouten.
Je hebt gelijk. En onzeker is hij niet, en om aandacht zit hij niet verlegen.

Hier heb ik wat aan, dank je wel.
pi_170077935
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 22:31 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. En onzeker is hij niet, en om aandacht zit hij niet verlegen.

Hier heb ik wat aan, dank je wel.
Je bedoelt, dit is niet zo confronterend :')
pi_170078068
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:45 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Nee, loslaten. Geloof me, je bent echt niet de eerste. Mensen zijn bang voor het onbekende en klampen daarom vast aan wat ze kennen.
Jullie hebben het echter al twee keer geprobeerd. Het is niet gelukt. Ga verder met je leven.

Op basis van jouw posts hier kunnen we namelijk leuk speculeren over zijn gedachtegang, daarin kunnen we je geen zekerheid bieden. We weten simpelweg te weinig, maar dat jullie uiteindelijk niet bij elkaar zullen blijven kan ik je garanderen.

Dan kun je de keuze maken of je in één keer de bittere pil slikt, flink huilt, ijs eet en doet wat je nodig hebt om eroverheen te komen. Of je kan blijven hopen (misschien zelfs er nog een keer inspringen met hem) en je lijdensweg uitrekken. Maar de lijdensweg is onvermijdelijk, kies voor de zachtste en snelste optie en wijs hem de deur, mocht hij terug komen.
pi_170078169
Mijn man zit al twee en half jaar niet lekker in zijn vel. Ik hou van de man onder dat vel. Hij niet van jou.
pi_170079730
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:56 schreef meeleez het volgende:
Mijn man zit al twee en half jaar niet lekker in zijn vel. Ik hou van de man onder dat vel. Hij niet van jou.
Klinkt eerder alsof je je vastklampt aan een eenzijdig beeld van jouw man. Hij zit niet onder dat vel, dat vel is onderdeel van hem.
  zaterdag 8 april 2017 @ 03:26:47 #69
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170080362
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:05 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Het verhaal in het kort; omdat ik de laatste weken niet lekker in mijn vel zat en met wat dingen aan het dealen was, liep onze relatie kut. Hiervoor hadden wij een superfijne relatie, we zagen elkaar dagelijks en waren beiden nog intens verliefd.
Nadat de bom twee weken gebarsten is gaf hij aan ruimte nodig te hebben en niet terug te willen na die situatie. Ik voel me niet echt rot, want ik heb de dingen waardoor ik me niet goed voelde opgelost en heb ergens de hoop dat het goed komt. Ik weet niet of dat terecht is, maar zo voelt het wel. We hebben elkaar nu een aantal dagen niet gesproken en ik zag dat hij op tinder zit. Ik vraag me echt af waarom, omdat ik die behoefte totaal niet heb. Ja, ik mis hem en ik voel een leegte, maar ik hoef die leegte niet te vullen met contacten met andere mannen.

Maar hoe zit dat bij mannen? Gaat hij echt direct verder en geeft ie niets om mij? Doet hij het om een leegte te vullen? Wat is jullie mening?
Als hij is zoals ik ben, zal je nooit uit zijn hoofd gan. Als ie je over 20 jaar nog op de een of andere manier kan raken of pijn doen zal ie het doen. Jij hebt nu al spijt, blijkt duidelijk uit je tekst, en ik zou ervoor zorgen dat je dat nooit zult vergeten.

Tuurlijk wil ie niet terug. Een relatie is makkelijk in goede tijden, maar toen je problemen had (met dealen?) reageerde je dat blijkbaar ook af op hem. Welke man wil nu zo een vrouw? Dat zijn de echte zwakkelingen, mensen die zich afreageren op diegenen die van hen houden. Dat zijn de echte losers in het leven!

o|O :r

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 08-04-2017 04:16:06 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 8 april 2017 @ 03:30:49 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170080370
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:13 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat is zo, maar ik erken dat ik de afgelopen weken een ontzettende draak tegen hem ben geweest, waarbij hij vaak heeft geprobeerd er voor mij te zijn. Ik snap wel dat die emmer is overgelopen, maar juist omdat ik er echt mee aan de slag ben gegaan heb ik niet het gevoel dat dit zo nodig is en we wel weer bij elkaar kunnen komen.
Waarom schrijf je dat hier? als er een iemand is tegen wie je dit moet zeggen, enerzijds om je te verontschuldigen, andererzijds in de hoop dat ie het nog een kans wil geven, is het tegen die jongen. Als je ego dat aan kan tenminste .....

:r :r

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 08-04-2017 04:16:42 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 8 april 2017 @ 03:50:24 #71
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170080410
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:32 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Die tijd wil ik hem zeker gunnen, ik weet dat hij ook zo in elkaar zit.
Maar ik snap niet dat hij daar tinder voor nodig heeft.

In zijn beschrijving staan ook enkel de dingen die wij samen deden, activiteiten die onze relatie kenmerkten en we niet zonder elkaar deden.
-Je hebt wel nogal een bord voor je hoofd, vind ik. Je wilt hem die tijd "gunnen". Je hebt niks te gunnen, misschien dat hij jou nog ooit eens wat gunt ....
-Je "snapt" niet dat ie daar Tinder voor nodig heeft. Ook dat hoef jij niet te snappen. Het is uit, jij hoeft helemaal niks meer van hem te "snappen".
Maar ik begrijp je wel, je bedoelt het meer in de zin van goed en aflkeuring. En jij vindt het maar niks, want als ie dadelijk via Tinder weer een vriendin heeft staat ie nog verder van jou vandaan, en dat heb je liever niet.
-Tja, blijkbaar deden jullie de dingen die hij leuk vond (vandaar dat hij het in Tinder ook noemt) maar ben jij niet de persoon (meer) waarmee hij die dingen wil doen. Als je leuke dingen doet met een ontzettende draak (zo benoem je jezelf) ..... zijn ze niet meer echt leuk!

Doei !!

^O^ :W

[ Bericht 7% gewijzigd door LeesFoknl op 08-04-2017 04:18:56 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 8 april 2017 @ 03:56:48 #72
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170080419
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:30 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Ik hou van hem en zou het graag fixen, maar ik wil geen hoop houden als dat niet terecht is.
Jij houdt niet echt van hem. Je wilt het graag "fixen" maar niet als er geen hoop is. Als er een sprankje hoop is, en dat is er altijd, zou je dat risisco nemen. maar daar is je ego te kleinzerig voor. Je wilt wel de boel fixen maar dan moet je wel weten dat dat lukt, want anders ga je af en dat vind je pas echt erg.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 08-04-2017 11:21:13 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 8 april 2017 @ 03:58:14 #73
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170080421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:30 schreef jesseax het volgende:

[..]

Voor jou is de relatie pas 2 weken uit, in het hoofd van jouw ex-vriend speelt dit al langer. Het moment dat de bom is gebarsten was voor hem het teken dat die kon gaan "leven". Dit doen zowel mannen als vrouwen na een relatie. Ik sluit echter niet uit, gezien jullie geschiedenis, dat die over een maandje met hangende oortjes terugkomt.
het zijn hangende pootjes hoor haha

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 8 april 2017 @ 04:00:50 #74
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170080424
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:36 schreef jesseax het volgende:

[..]

Nodig hem uit voor een gesprek, toon wat zelfreflectie en ben vooral open. Wie weet zit er nog een 3e poging in.
Alsjeblief, doe dat niet en laat die jongen met rust. Ts-er werk eerst eens een aantal jaren aan jezelf, via vooral veel zelfreflectie en gesprekken met psychologen, vooralweer je aan een relatie denkt. Want ik vrees dat jij anders een heel ongelukkig leven tegemoet gaat als je zo blijft denken en doen als tot op heden.

[ Bericht 5% gewijzigd door LeesFoknl op 08-04-2017 11:22:16 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 8 april 2017 @ 04:07:57 #75
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170080437
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 23:44 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Je bedoelt, dit is niet zo confronterend :')
_O- _O-
^O^
Maar of ze je opmerking begrijpt .....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 9 april 2017 @ 22:31:12 #76
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_170118575
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 13:36 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat mag jij denken. Maar ik open hier alleen een topic als het slecht gaat, ik open geen topics om jullie te vertellen hoe fijn onze vakantie was en hoe chill we op zondag op bed liggen. Dus nee, de relatie was niet 3 x kut.
eens met coolguy hoor. Beetje raar dat je al 2 keer uit elkaar gaat in het eerste jaar van jullie relatie. Dat zegt al genoeg. Overigens ook raar dat hij je dumpt als je een paar weken door stress even niet jezelf bent. Als het goed zit tussen 2 gebeurd dat niet zo snel.

Jij kan vinden dat t goed zat tussen jullie maar voor hem was dat blijkbaar niet zo.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zaterdag 15 april 2017 @ 13:57:57 #77
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170236955
Een aantal dagen geleden heb ik een lange brief gestuurd, met daarin de dingen die ik nog wilde zeggen, maar de kans niet voor had omdat hij zich zo afsloot. We hadden geen gesprek gehad. In die brief heb ik ook aangegeven dat ik ook los ga laten en verder ga. Dat het geen brief was om hem te overtuigen.

Ik had niet verwacht dat hij zou antwoorden, maar hij stuurde een mail terug met daarin dat hij ruimte voor zichzelf nodig had en de verhoudingen in de relatie niet meer goed waren. Hij sloot af met dat hij niet overtuigd wilde worden als het niet uit zichzelf kwam, maar dat dat misschien nog wel kwam.

Ik heb niets meer geantwoord op de mail, maar ik heb er de laatste dagen wel een nare smaak van in mijn mond. Ik vind het vervelend dat hij die deur zo op een kier wil houden terwijl hij weet wat dat met mij doet. De laatste dagen ben ik steeds meer in tweestrijd, aan de ene kant denk ik veel aan hem en wil ik het fixen als hij dat ook wil. Aan de andere kant krijg ik bijna een afkeer jegens hem als ik denk aan hoe hij mij behandelt heeft de laatste weken, en denk ik steeds meer dat ik niet met zo iemand wil zijn. Iemand die mij zo kan kwetsen en afsluiten.

Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Is het verstandig om volgende week te vragen of hij wil praten, en dan erop of eronder? Of de bal bij hem laten?
pi_170237075
Sowieso de bal bij hem laten. Wat hij ook al aangaf moet het van hemzelf uit komen
FOK! is net een groot tijdschrift
  zaterdag 15 april 2017 @ 14:06:00 #79
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170237122
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:04 schreef Vimbavimba het volgende:
Sowieso de bal bij hem laten. Wat hij ook al aangaf moet het van hemzelf uit komen
Dat wil ik ook wel, maar het weerhoudt mij ervan om verder te gaan. Ik wil niet blijven vasthouden aan iets wat misschien niet komt.

En daarbij denk ik ook nog steeds; je gaat voor elkaar of niet. Hoe hij de afgelopen weken heeft gedaan vind ik nog steeds niet oké.
  Moderator zaterdag 15 april 2017 @ 14:19:35 #80
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_170237332
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:06 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel, maar het weerhoudt mij ervan om verder te gaan. Ik wil niet blijven vasthouden aan iets wat misschien niet komt.

En daarbij denk ik ook nog steeds; je gaat voor elkaar of niet. Hoe hij de afgelopen weken heeft gedaan vind ik nog steeds niet oké.
Het gaat ook niet komen. Alle andere reacties dan 'er voor gaan' is er dus niet voor gaan. Zijn acties laten niet zien dat hij er voor gaat, DUS betekent dat dat hij er niet voor gaat. Er is niet zo iets als er een beetje voor gaan.

Dus, jij zit te wachten en te hopen tot hij zegt dat hij er voor gaat, maar de realiteit is dat hij je al de hele tijd zegt dat hij er NIET voor gaat, al spreekt hij dat wellicht niet letterlijk met woorden uit.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 15 april 2017 @ 17:22:40 #81
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_170241069
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:57 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Een aantal dagen geleden heb ik een lange brief gestuurd, met daarin de dingen die ik nog wilde zeggen, maar de kans niet voor had omdat hij zich zo afsloot. We hadden geen gesprek gehad. In die brief heb ik ook aangegeven dat ik ook los ga laten en verder ga. Dat het geen brief was om hem te overtuigen.

Ik had niet verwacht dat hij zou antwoorden, maar hij stuurde een mail terug met daarin dat hij ruimte voor zichzelf nodig had en de verhoudingen in de relatie niet meer goed waren. Hij sloot af met dat hij niet overtuigd wilde worden als het niet uit zichzelf kwam, maar dat dat misschien nog wel kwam.

Ik heb niets meer geantwoord op de mail, maar ik heb er de laatste dagen wel een nare smaak van in mijn mond. Ik vind het vervelend dat hij die deur zo op een kier wil houden terwijl hij weet wat dat met mij doet. De laatste dagen ben ik steeds meer in tweestrijd, aan de ene kant denk ik veel aan hem en wil ik het fixen als hij dat ook wil. Aan de andere kant krijg ik bijna een afkeer jegens hem als ik denk aan hoe hij mij behandelt heeft de laatste weken, en denk ik steeds meer dat ik niet met zo iemand wil zijn. Iemand die mij zo kan kwetsen en afsluiten.

Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Is het verstandig om volgende week te vragen of hij wil praten, en dan erop of eronder? Of de bal bij hem laten?
nvm in de war met een ander topic.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_170243507
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 14:06 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel, maar het weerhoudt mij ervan om verder te gaan. Ik wil niet blijven vasthouden aan iets wat misschien niet komt.

En daarbij denk ik ook nog steeds; je gaat voor elkaar of niet. Hoe hij de afgelopen weken heeft gedaan vind ik nog steeds niet oké.
Waarom vindt je het niet oke?

[ Bericht 95% gewijzigd door Godshand op 15-04-2017 19:28:44 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 15 april 2017 @ 22:09:00 #83
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170248422
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 april 2017 19:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom vindt je het niet oke?

Omdat hij me de afgelopen weken compleet negeerde, niet openstond voor een fatsoenlijk gesprek (al was het maar om af te sluiten), en direct op Tinder zat.

Ik heb fouten gemaakt, dat geef ik toe. Maar het is niet alsof ik ben vreemd gegaan of wat dan ook.
  zondag 16 april 2017 @ 08:38:29 #84
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_170253833
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:09 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Omdat hij me de afgelopen weken compleet negeerde, niet openstond voor een fatsoenlijk gesprek (al was het maar om af te sluiten), en direct op Tinder zat.

Ik heb fouten gemaakt, dat geef ik toe. Maar het is niet alsof ik ben vreemd gegaan of wat dan ook.
Hmmm ik vind dat jij wel erg "de maat neemt", hoor. Daarmee bedoel ik te zeggen, dat je niet kijkt naar wat hij vindt, maar vooral wat jij vindt. Paar voorbeelden uit het topic:

- Hij moet openstaan voor een fatsoenlijk gesprek, al was het maar om af te sluiten.
- Jij hebt fouten gemaakt, maar die zijn niet zo erg als vreemd gaan.
- Jij mag je thuis afreageren als het slecht gaat op je baan, dat is toch logisch?
- Daar ben je mee aan de slag gegaan, dus vind je het niet nodig dat het uit is gegaan.

In al die gevallen lijkt hij een heel andere mening te hebben gehad.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_170254814
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 22:09 schreef PrinsesPerzik het volgende:

[..]

Omdat hij me de afgelopen weken compleet negeerde, niet openstond voor een fatsoenlijk gesprek (al was het maar om af te sluiten), en direct op Tinder zat.

Ik heb fouten gemaakt, dat geef ik toe. Maar het is niet alsof ik ben vreemd gegaan of wat dan ook.
Direct op Tinder? Misschien dat hij er al langer op zit ;)

Juffie, het is gewoon klaar voor hem. Je bent uit zijn leven.

Hij gaat dus NIET voor jou...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 17 april 2017 @ 11:28:11 #86
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170280784
En ts-er jij komt bij mij wel heel egoentrisch, verwend, niet empathisch, kinderlijk en kinderachtig over. Het grote euvel van de huidige generatie. Ik ik ik ........
Schaf een hond aan van een ras dat bekend staat als erg volgzaam, lijkt mij beter voor jou en zeker voor je ex-vriend en eventuele potentiele nieuwe vrienden.

:N :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:21:52 #87
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170302344
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 11:28 schreef LeesFoknl het volgende:
En ts-er jij komt bij mij wel heel egoentrisch, verwend, niet empathisch, kinderlijk en kinderachtig over. Het grote euvel van de huidige generatie. Ik ik ik ........
Schaf een hond aan van een ras dat bekend staat als erg volgzaam, lijkt mij beter voor jou en zeker voor je ex-vriend en eventuele potentiele nieuwe vrienden.

:N :N :N
Een keer een goeie post van leesfoknl _O_ spijker kop.
TS moet gewoon voor een huisdier gaan die ze alles kan laten doen wat zij wil.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170302454
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Een keer een goeie post van leesfoknl _O_ spijker kop.
TS moet gewoon voor een huisdier gaan die ze alles kan laten doen wat zij wil.
Vind ik eigenlijk nog zielig voor het huisdier, zo een als TS.. :'(
  dinsdag 18 april 2017 @ 11:38:43 #89
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_170302636
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:28 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk nog zielig voor het huisdier, zo een als TS.. :'(
Daar stond ik even niet bij stil. Je hebt idd wel gelijk. Tamagotchi dan misschien?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_170302668
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Daar stond ik even niet bij stil. Je hebt idd wel gelijk. Tamagotchi dan misschien?
_O- denk dat dat wel een idee is
  donderdag 20 april 2017 @ 13:54:21 #91
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170353157
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:28 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Vind ik eigenlijk nog zielig voor het huisdier, zo een als TS.. :'(
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Daar stond ik even niet bij stil. Je hebt idd wel gelijk. Tamagotchi dan misschien?
_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 21 april 2017 @ 12:41:56 #92
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_170379700
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:57 schreef PrinsesPerzik het volgende:

Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Is het verstandig om volgende week te vragen of hij wil praten, en dan erop of eronder? Of de bal bij hem laten?
Ach kindje toch. Je twijfelt tussen doen wat hij van je vraagt of doen wat hij juist van je vraagt om niet te doen?
Tja. Dat vind ik een lastige. :')
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_170390967
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 13:57 schreef PrinsesPerzik het volgende:
Een aantal dagen geleden heb ik een lange brief gestuurd, met daarin de dingen die ik nog wilde zeggen, maar de kans niet voor had omdat hij zich zo afsloot. We hadden geen gesprek gehad. In die brief heb ik ook aangegeven dat ik ook los ga laten en verder ga. Dat het geen brief was om hem te overtuigen.

Ik had niet verwacht dat hij zou antwoorden, maar hij stuurde een mail terug met daarin dat hij ruimte voor zichzelf nodig had en de verhoudingen in de relatie niet meer goed waren. Hij sloot af met dat hij niet overtuigd wilde worden als het niet uit zichzelf kwam, maar dat dat misschien nog wel kwam.

Ik heb niets meer geantwoord op de mail, maar ik heb er de laatste dagen wel een nare smaak van in mijn mond. Ik vind het vervelend dat hij die deur zo op een kier wil houden terwijl hij weet wat dat met mij doet. De laatste dagen ben ik steeds meer in tweestrijd, aan de ene kant denk ik veel aan hem en wil ik het fixen als hij dat ook wil. Aan de andere kant krijg ik bijna een afkeer jegens hem als ik denk aan hoe hij mij behandelt heeft de laatste weken, en denk ik steeds meer dat ik niet met zo iemand wil zijn. Iemand die mij zo kan kwetsen en afsluiten.

Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Is het verstandig om volgende week te vragen of hij wil praten, en dan erop of eronder? Of de bal bij hem laten?
Volgens mij vindt hij je best nog leuk of je laat hem in ieder geval niet ongevoelig, maar staat hij nu niet open voor jouw goedmaakpogingen omdat hij toch gekwetst is door iets of in ieder geval erg twijfelt over jou als relatiemateriaal.

Als dat zo is en jij gedraagt je rustig heb je best kans dat hij over een tijdje of tijd best wel openstaat voor goedmaakpogingen.
En als dat niet zo is is de relatie niet meer te redden

In beide gevallen zou ik me koest houden en gewoon verdergaan met mijn leven. En proberen (weer) gelukkig te worden met mezelf en dit als een les nemen. En dat betekent dat je niet meer teveel aan hem moet denken
pi_170392441
Kortom ; je hebt je gedragen als een trut en hij heeft er op deze manier ben zijn in.

Trek er lering uit een bedenk dat je met een ander niet als kan doen zonder gevolgen. Ik ben wel benieuwd naar wat jij anders had gedaan als je het opnieuw mocht doen. Wat heb je verkeerd gedaan in deze relatie waardoor hij er ondanks zijn gevoelens voor jou geen zin meer in heeft.
Whatever...
  vrijdag 21 april 2017 @ 23:07:00 #95
466120 PrinsesPerzik
Peaches 'n Cream
pi_170393560
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 22:15 schreef Spanky78 het volgende:
Kortom ; je hebt je gedragen als een trut en hij heeft er op deze manier ben zijn in.

Trek er lering uit een bedenk dat je met een ander niet als kan doen zonder gevolgen. Ik ben wel benieuwd naar wat jij anders had gedaan als je het opnieuw mocht doen. Wat heb je verkeerd gedaan in deze relatie waardoor hij er ondanks zijn gevoelens voor jou geen zin meer in heeft.
Ik zou mijn eigen onzekerheden niet meer op hem projecteren. Ben daar inmiddels ook voor in therapie

[ Bericht 32% gewijzigd door PrinsesPerzik op 22-04-2017 01:47:43 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 april 2017 @ 01:12:34 #96
163650 Greys
pi_170395610
Ah, was inderdaad tóp, die relatie..

Laat het los.
Laat hem los.
Jullie passen niet bij elkaar, jij maakt hem ongelukkig met jouw gedrag en andersom. Je wilt hem terug maar ergert je nu alweer mateloos aan hoe hij nu tegen je doet. En hij ergert zich omdat hij met rust gelaten wil worden door je.

Dat hij weer op Tinder zit lijkt me een overduidelijk signaal. Hij zit niet huilend op je te wachten.

Kap er gewoon mee, echt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 23 april 2017 @ 14:18:08 #97
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_170426034
You can´t take NO for an answer?

:N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')