Hoezo dan, en waarom vraag je dat niet aan hem?quote:Op zondag 23 april 2017 00:59 schreef Buurtzwaan het volgende:
Eerste date weer eens gehad, maar ik had niet echt het idee dat de jongen in kwestie serieuze intenties had.
De manier waarop hij zoende. Hij greep me praktisch bij mijn kont en klemde mijn lijf tegen dat van hem. Met zijn vrije hand trok hij zowat aan mijn haren.quote:Op zondag 23 april 2017 09:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoezo dan, en waarom vraag je dat niet aan hem?
Haha, je omschrift het wel leuk, al snap ik best dat je het als niet prettig ervaardequote:Op zondag 23 april 2017 11:32 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
De manier waarop hij zoende. Hij greep me praktisch bij mijn kont en klemde mijn lijf tegen dat van hem. Met zijn vrije hand trok hij zowat aan mijn haren.![]()
Ik was echt blij dat ik op het station stond toen dat gebeurde en niet ergens in een of ander verlaten steegje.
Ai dat is wel ernstig, nog wat van gezegd oid?quote:Op zondag 23 april 2017 11:32 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
De manier waarop hij zoende. Hij greep me praktisch bij mijn kont en klemde mijn lijf tegen dat van hem. Met zijn vrije hand trok hij zowat aan mijn haren.![]()
Ik was echt blij dat ik op het station stond toen dat gebeurde en niet ergens in een of ander verlaten steegje.
Nee, ik verstijfde zowat en heb alleen nog maar gezegd dat ik snel naar huis moest.quote:Op zondag 23 april 2017 12:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ai dat is wel ernstig, nog wat van gezegd oid?
Geen klik met zoenen is sowieso al geen goed teken.
Ik heb komende dinsdag een date: eergisteren heb ik haar op een festival ontmoet en klikt goed dus ik heb er zin in
Kloten zeg. Dat de volgende maar leuker isquote:Op zondag 23 april 2017 12:37 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Nee, ik verstijfde zowat en heb alleen nog maar gezegd dat ik snel naar huis moest.
Dat denk ik ook. Als hij ruiger is dan ik, dan zal dat sowieso niet gaan werken.
Tof, wat gaan jullie doen ?
Wat is daar precies een leermoment aan? Tot deze tijd had je er op zich geen problemen mee als je date ook iemand anders had?quote:Op maandag 24 april 2017 16:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Fijn, iemand leren kennen (A), tijd gedate, soort van relatie geworden, al twijfelde ik nog wel. Tussendoor een ander leren kennen.. (B).
Uiteindelijk besloten om met B verder te gaan, blijkt B reeds een ander te hebben, dus sta ik nu met lege handen.. Oeps, leer moment en een ervaring rijker
Ik twijfelde bij A, dus afgesloten met A. Daarna wilde ik verder met B, al had B toen al een ander. Dus heb ik geen van beide meer.quote:Op maandag 24 april 2017 16:23 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat is daar precies een leermoment aan? Tot deze tijd had je er op zich geen problemen mee als je date ook iemand anders had?
als de 8 niet wil dan toch maar het 6je?quote:Op maandag 24 april 2017 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik twijfelde bij A, dus afgesloten met A. Daarna wilde ik verder met B, al had B toen al een ander. Dus heb ik geen van beide meer.
Anders had ik A nog een kans kunnen geven, als ik had geweten dat B al iemand anders had.
Nee, dat is het niet. Want bij de 8 zaten ook wel dingen die niet helemaal pastte bij mij, en daar kwam ook geen verbetering in, na het meermaals aangeven daarvan.quote:Op maandag 24 april 2017 16:38 schreef Allures het volgende:
[..]
als de 8 niet wil dan toch maar het 6je?
En 'met lege handen' is erger dan bij iemand die het niet helemaal is?
Maar wat heb je precies geleerd dan? Niet daten met meisjes die al een relatie hebben ofzo?quote:Op maandag 24 april 2017 16:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Want bij de 8 zaten ook wel dingen die niet helemaal pastte bij mij, en daar kwam ook geen verbetering in, na het meermaals aangeven daarvan.
Eerder je move makenquote:Op maandag 24 april 2017 16:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar wat heb je precies geleerd dan? Niet daten met meisjes die al een relatie hebben ofzo?
Je bent aan het daten. Als je dan al dingen irritant vond dan is de 8 ook niet zo handig als ik het zo lees.quote:Op maandag 24 april 2017 16:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Want bij de 8 zaten ook wel dingen die niet helemaal pastte bij mij, en daar kwam ook geen verbetering in, na het meermaals aangeven daarvan.
Geen vervolgdate dus?quote:Op zondag 23 april 2017 11:32 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Wel als je het als die dude doet jaquote:
Hij vond haar gewoon liefquote:Op maandag 24 april 2017 19:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel als je het als die dude doet ja
't Is nog steeds niksquote:Op maandag 24 april 2017 21:38 schreef dudewhereismycar het volgende:
Grappig om een aantal bekende gezichten van 2 jaar terug weer te zien! Twee jaar terug zat ik nog dagelijks mee te daten hier.. is er eigenlijk veel verandert? Tinder, Paiq, FOK dates? Of allemaal een beetje het zelfde gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |