wel zo eerlijkquote:
Welquote:Op donderdag 6 april 2017 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Maak echt niemand blij hoor als ik naakt ga.
Pics in DM voor bevestigingquote:Op donderdag 6 april 2017 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Maak echt niemand blij hoor als ik naakt ga.
Maar ik heb dickpics, vraag Etsu maar.quote:
Goede? Ik kan nog wel een goede gebruiken want bij mij zeggen ze alleen maar: 'was het koud toen je die foto nam'...quote:Op donderdag 6 april 2017 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ik heb dickpics, vraag Etsu maar.
Nee ook niet.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Youtube vlog in dm ter beoordeling
quote:Op donderdag 6 april 2017 23:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Goede? Ik kan nog wel een goede gebruiken want bij mij zeggen ze alleen maar: 'was het koud toen je die foto nam'...
Je krijgt DMquote:Op donderdag 6 april 2017 23:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Goede? Ik kan nog wel een goede gebruiken want bij mij zeggen ze alleen maar: 'was het koud toen je die foto nam'...
Watjequote:Op donderdag 6 april 2017 23:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik durf mijn dm niet meer te openen nu
Ik lach het meestal weg en zeg dan dat die van mijn broertje is, maar dan krijg ik al helemaal rare reacties. Nee, Tinder heeft mij weinig windeieren gelegdquote:
Waar het hart vol van is...quote:
.... stroomt de mond van over.quote:
Is ze weer dorstig jaquote:Op donderdag 6 april 2017 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
Lol opso in mn fobo. Daar stroomt ook iets over
Slapen is voor apenquote:
ik ook, ben bek af na een week niks doenquote:
Mwah niet nodig hoor.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben echt jaloers op bazen die iedere dag weekend hebben
Oh ja tandarts. Wekker zetten.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, ben bek af na een week niks doen
Ik doe ook niet veel op mijn werk, maar moet er wel iedere dag voor opstaan. Daar gaat het misquote:Op donderdag 6 april 2017 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, ben bek af na een week niks doen
Hoezo niet? Dan leef je toch als een God in Frankrijk? Iedere dag lekker Fifa spelen, uitslapen, hoeren neuken en genieten van het levenquote:
Is soms best saai hoor.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan leef je toch als een God in Frankrijk? Iedere dag lekker Fifa spelen, uitslapen, hoeren neuken en genieten van het leven
quote:Op donderdag 6 april 2017 23:59 schreef Azpilicueta het volgende:
Eigenlijk altijd op de 27e na want dan komt de cashflow weer binnen
Nou volgens mij blijf ik alleen achter.quote:Op vrijdag 7 april 2017 00:00 schreef Azpilicueta het volgende:
Nachtploeg, veel succes en plezier gewenst en een kusje op jullie voorhoofd
In dat geval een intiemere kusquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou volgens mij blijf ik alleen achter.
quote:
Waar het hart vol van is...quote:
De avondploeg is immer gezelligquote:Op vrijdag 7 april 2017 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik zo saai ga doen en de gezelligheid hier in huis ga verlaten.
Ja maar we zijn prive ook even bezigquote:
Oh wou jij ook nog even?quote:
Op het moment Ama en ikquote:
Diepgaande gesprekken, ik bespaar de detailsquote:
Ja, nee, ik ga hier toch niet posten dat je m'n harde kloppende pener wil hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |