Bedankt dat je daarmee aangeeft dat jullie er écht geen kut van kunnenquote:Op maandag 10 april 2017 08:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV speelde inderdaad geniaal.. wat een topshow gaven ze weer weg
Klopt. Weten we. Maar wij hebben de doelstelling al zo goed als binnen. Handhaving Eredivisie. Hoe gaat jullie seizoen?quote:Op maandag 10 april 2017 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt dat je daarmee aangeeft dat jullie er écht geen kut van kunnen
erg goed. Prachtig gebald in Europa en in de beker en ook al bijna kampioenquote:Op maandag 10 april 2017 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Weten we. Maar wij hebben de doelstelling al zo goed als binnen. Handhaving Eredivisie. Hoe gaat jullie seizoen?
Beetje droevige doelstelling wel zeg. Weinig ambitieus.quote:Op maandag 10 april 2017 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Weten we. Maar wij hebben de doelstelling al zo goed als binnen. Handhaving Eredivisie. Hoe gaat jullie seizoen?
Een tijdje geleden speelde ze nog Champions League.quote:Op maandag 10 april 2017 09:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje droevige doelstelling wel zeg. Weinig ambitieus.
Want? We komen net uit de Jupiler en speelde vorig jaar nacompetitie. Nacompetitie ontlopen is dan gewoon netjes.quote:Op maandag 10 april 2017 09:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
SHIT IS AANquote:Op maandag 10 april 2017 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon zeggen dat je voor het kampioenschap gaat.quote:Op maandag 10 april 2017 09:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wij hadden helemaal geen doelstelling dit jaar. Volgens de beleidsbepalers gaat het er niet om dat we elk jaar kampioen moeten worden, maar dat we nu in een periode zitten waarin PSV de grootste club van Nederland is. Daarin mag je best eens een jaartje de titel mislopen, schijnt.quote:Op maandag 10 april 2017 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Los van de kwaliteit van vechten, is het hele gebeuren natuurlijk van een onvoorstelbare droevigheid.quote:
Wat is de score van Brands als we zoals het er nu naar uitziet de titel mislopen, 2 uit 7 geloof ik? Dat is echt niet bestquote:Op maandag 10 april 2017 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wij hadden helemaal geen doelstelling dit jaar. Volgens de beleidsbepalers gaat het er niet om dat we elk jaar kampioen moeten worden, maar dat we nu in een periode zitten waarin PSV de grootste club van Nederland is. Daarin mag je best eens een jaartje de titel mislopen, schijnt.
![]()
Is ook prima uiteraard. Maar dan zou ik me vooral niet zo groot houden tegenover andere mensen als je eigen doelstelling gebaseerd is op het voorkomen van degradatie.quote:Op maandag 10 april 2017 11:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want? We komen net uit de Jupiler en speelde vorig jaar nacompetitie. Nacompetitie ontlopen is dan gewoon netjes.
Tussenjaartje na 2 kampioenschappen.quote:Op maandag 10 april 2017 09:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een tijdje geleden? Dat is de tijd van voor de eeuwwisseling dat Feyenoord nog kampioen werdquote:Op maandag 10 april 2017 09:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Een tijdje geleden speelde ze nog Champions League.
Zo ik zie ben jij nog nooit in een stadion geweest.quote:Op maandag 10 april 2017 16:54 schreef fukforce het volgende:
Zo ik zie echte oosfront boys hier is die kleine Molukker nog steeds jullie leider??
Klopt de laatste keer dat ik bij die phoolies ben geweest is 15 jaar geledenquote:Op maandag 10 april 2017 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo ik zie ben jij nog nooit in een stadion geweest.
Ken alleen 4 jongens van de nieuwe generatie , 2 Marokkanen en 2 Nederlandse jongens.quote:Op maandag 10 april 2017 16:54 schreef fukforce het volgende:
Zo ik zie echte oosfront boys hier is die kleine Molukker nog steeds jullie leider??
Komt die lange kale nog die zo een grote bek had bij Bas van Hout??quote:Op maandag 10 april 2017 18:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ken alleen 4 jongens van de nieuwe generatie , 2 Marokkanen en 2 Nederlandse jongens.
Alle 4 uitVeldhoven , maar die zitten volgens mij op vak T
Zou het niet weten , ik ken buiten die 4 boys uit Veldhoven daar niemand anders.quote:Op maandag 10 april 2017 18:51 schreef fukforce het volgende:
[..]
Komt die lange kale nog die zo een grote bek had bij Bas van Hout??
Natuurlijk hoop ik niet dat Ajax wint. Maar de arrogantie bij supporters van Feyenoord begint trieste vormen aan te nemen. Stiekem lekker als ze keihard op hun bek gaan.quote:Op maandag 10 april 2017 01:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!![]()
Ik acht de kans wel aanzienlijk dat Ajax 'm gaat pakken trouwens. Helaas.
Dat werkt nou eenmaal zo. Zodra Ajax bovenaan staat beginnen die, kan je je daar weer kapot aan ergerenquote:Op maandag 10 april 2017 19:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik niet dat Ajax wint. Maar de arrogantie bij supporters van Feyenoord begint trieste vormen aan te nemen. Stiekem lekker als ze keihard op hun bek gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |