abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170084764
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:04 schreef Lemming22 het volgende:
Er is op dit moment niemand beschikbaar die beter is dan Cocu. Maar het is te hopen dat er in ieder geval wel iemand anders even goed met hem gaat analyseren wat er op tactisch vlak mis is gegaan dit seizoen.
Enige beste optie voor PSV is Ten Hag maar ik betwijfel of die nu al weg wil.
pi_170085114
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Enige beste optie voor PSV is Ten Hag maar ik betwijfel of die nu al weg wil.
Om Cocu nou de laan uit te sturen om vervolgens ten Hag aan te trekken vind ik ook wel weer eat overdreven..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_170085128
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Om Cocu nou de laan uit te sturen om vervolgens ten Hag aan te trekken vind ik ook wel weer eat overdreven..
Hoezo?

Al denk ik niet dat het probleem per se aan Cocu ligt. Die man kan er ook niet veel aan doen dat PSV ongelofelijk veel kansen heeft gemist in de eerste seizoenshelft waardoor ze met dit probleem zitten.
pi_170085226
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo?

Al denk ik niet dat het probleem per se aan Cocu ligt. Die man kan er ook niet veel aan doen dat PSV ongelofelijk veel kansen heeft gemist in de eerste seizoenshelft waardoor ze met dit probleem zitten.
Hij houdt vast aan een systeem wat niet werkt. Dat kun je hem wel aanrekenen.
pi_170085252
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat eerder Brands kunt verwijten.
pi_170085267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat eerder Brands kunt verwijten.
Dat Cocu vasthoudt aan een systeem, kan ik Brands verwijten? Juist ja.
pi_170085304
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat Cocu vasthoudt aan een systeem, kan ik Brands verwijten? Juist ja.
Dit is toch allemaal te danken aan het ontbreken van goede vleugelspelers, of ben ik nu gek? In de zomer al waren de vleugelspelers van matige kwaliteit. Er waren wel pure vleugelspelers maar de spoeling was wel erg dun. Toen Narsingh en Jozefzoon de deur uit waren, was er nog maar één echte vleugelspeler over en dan Pereiro die ik persoonlijk geen echte buitenspeler vind. En Bergwijn dan.
  zaterdag 8 april 2017 @ 13:49:25 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170085333
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk hoe ik er ook naar kijk. Cocu heeft in zijn eerste seizoen laten zien dat hij van een zeer matige selectie, na de winterstop, een uitstekend geheel wist te smeden. Maar daar had hij wel de spelers tot zijn beschikking die perfect paste in het systeem dat hij wilde spelen.

In mijn beleving heeft hij in zijn tweede seizoen zijn directe aanvalsspel verbeterd tot vlak na het einde van dat seizoen. Toen is hij ineens gaan proberen om ook te 'domineren' op zijn Frank de Boers. Gingen ze ineens op balbezit spelen en minder op de snelle omschakeling. Helaas is toen ook de selectie steeds meer materiaal geworden waarmee je dat spel van het tweede seizoen niet meer mee kon spelen. Minder snelheid, niemand met een actie. Daar kwam dit seizoen ook nog eens bij dat er niemand meer echt een zekerheidje was in de 16.

En Cocu heeft geen moment echt zijn tactische plan aangepast. Ja, tegen de usual suspects als Utrecht en Roda speelde hij net even anders, maar dat was meer uit angst dan uit tactische kunde. En ook tijdens de wedstrijden, maar dan meestal om niets tegen te krijgen alle aanvallers er uit en alle verdedigers er in. Wat vrijwel consequent fout gaat, overigens.
  zaterdag 8 april 2017 @ 13:52:55 #109
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170085385
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit is toch allemaal te danken aan het ontbreken van goede vleugelspelers, of ben ik nu gek? In de zomer al waren de vleugelspelers van matige kwaliteit. Er waren wel pure vleugelspelers maar de spoeling was wel erg dun. Toen Narsingh en Jozefzoon de deur uit waren, was er nog maar één echte vleugelspeler over en dan Pereiro die ik persoonlijk geen echte buitenspeler vind. En Bergwijn dan.
Dat is collectief falen van iedereen in de staf en directie. Waar Brands natuurlijk eindverantwoordelijk is voor dat onderdeel. Cocu had die uitverkoop op de flanken nooit toe moeten staan zonder vervanging en Brands had in moeten zien dat hij de selectie compleet aan het vernaggelen was.

Maar dan nog, als je dan geen buitenspelers hebt, waarom dan toch vasthouden aan 4-3-3? Dat is toch Cocu zijn fout?
pi_170085392
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is collectief falen van iedereen in de staf en directie. Waar Brands natuurlijk eindverantwoordelijk is voor dat onderdeel. Cocu had die uitverkoop op de flanken nooit toe moeten staan zonder vervanging en Brands had in moeten zien dat hij de selectie compleet aan het vernaggelen was.

Maar dan nog, als je dan geen buitenspelers hebt, waarom dan toch vasthouden aan 4-3-3? Dat is toch Cocu zijn fout?
Het is toch al een verkapte 4-4-2, dit? Zoals ik de namen zie, tenminste.
pi_170085487
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is toch al een verkapte 4-4-2, dit? Zoals ik de namen zie, tenminste.
In een 4-3-3 gegoten. Dat bevestigt alleen maar dat Cocu star blijft vasthouden aan zijn tactiek. En aan bepaalde spelers. Guardado, De Jong, Pröpper nu.
pi_170085559
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

In een 4-3-3 gegoten. Dat bevestigt alleen maar dat Cocu star blijft vasthouden aan zijn tactiek. En aan bepaalde spelers. Guardado, De Jong, Pröpper nu.
Waarom is bijvoorbeeld Ramselaar eigenlijk verdwenen? Al bizar genoeg dat er zo wordt omgesprongen met Hendrix trouwens.
pi_170085626
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waarom is bijvoorbeeld Ramselaar eigenlijk verdwenen? Al bizar genoeg dat er zo wordt omgesprongen met Hendrix trouwens.
Ramselaar, Hendrix, Pereiro, Brenet. Maar ook jonge talenten die nooit een kans krijgen. Ik zou stevig door selecteren en mogelijk een nieuwe man voor de groep zetten. Of een verandering in assistenten, wanneer ze echt willen vasthouden aan Cocu.
pi_170085655
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk hoe ik er ook naar kijk. Cocu heeft in zijn eerste seizoen laten zien dat hij van een zeer matige selectie, na de winterstop, een uitstekend geheel wist te smeden. Maar daar had hij wel de spelers tot zijn beschikking die perfect paste in het systeem dat hij wilde spelen.

In mijn beleving heeft hij in zijn tweede seizoen zijn directe aanvalsspel verbeterd tot vlak na het einde van dat seizoen. Toen is hij ineens gaan proberen om ook te 'domineren' op zijn Frank de Boers. Gingen ze ineens op balbezit spelen en minder op de snelle omschakeling. Helaas is toen ook de selectie steeds meer materiaal geworden waarmee je dat spel van het tweede seizoen niet meer mee kon spelen. Minder snelheid, niemand met een actie. Daar kwam dit seizoen ook nog eens bij dat er niemand meer echt een zekerheidje was in de 16.

En Cocu heeft geen moment echt zijn tactische plan aangepast. Ja, tegen de usual suspects als Utrecht en Roda speelde hij net even anders, maar dat was meer uit angst dan uit tactische kunde. En ook tijdens de wedstrijden, maar dan meestal om niets tegen te krijgen alle aanvallers er uit en alle verdedigers er in. Wat vrijwel consequent fout gaat, overigens.
We zitten goed op een lijn hier Badder. ^O^
pi_170085656
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ramselaar, Hendrix, Pereiro, Brenet. Maar ook jonge talenten die nooit een kans krijgen. Ik zou stevig door selecteren en mogelijk een nieuwe man voor de groep zetten. Of een verandering in assistenten, wanneer ze echt willen vasthouden aan Cocu.
Nou had ik qua selectie de komende zomer sowieso al een renovatie verwacht, maar wie heeft jouw voorkeur als nieuwe man?
  zaterdag 8 april 2017 @ 14:35:17 #116
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170085878
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:13 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

We zitten goed op een lijn hier Badder. ^O^
Je bent een wijs man.
pi_170085978
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nou had ik qua selectie de komende zomer sowieso al een renovatie verwacht, maar wie heeft jouw voorkeur als nieuwe man?
Ik heb Van Bommel altijd als toekomstig kandidaat gezien. Sterke leider in het veld. Bij grote clubs, onder grote trainers getraind en gespeeld en niet bang om zijn mening te verkondigen.
pi_170085987
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 13:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat blijft me ook verbazen. Dat er op de vleugels versterking nodig was was eind vorig seizoen al duidelijk. Niet alleen kwam er niks maar werd halverwege de competitie de spoeling ook nog eens nóg dunner gemaakt dan hij al was.

Het doet me denken aan het geblunder van Marcel met de verdediging jaren terug. Steeds maar volhouden dat onze verdedigers goed genoeg waren en vooral geen versterking halen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_170086040
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb Van Bommel altijd als toekomstig kandidaat gezien. Sterke leider in het veld. Bij grote clubs, onder grote trainers getraind en gespeeld en niet bang om zijn mening te verkondigen.
Wie zou de 'leermeester' van Van Bommel zijn? Ik heb namelijk geen idee hoe hij als jeugdcoach te werk is gegaan.
pi_170086088
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wie zou de 'leermeester' van Van Bommel zijn? Ik heb namelijk geen idee hoe hij als jeugdcoach te werk is gegaan.
Ik snap je vraag misschien niet, maar waarom zou hij een leermeester nodig hebben? Dat vind ik zo een onzin hè. Dat een trainer er nog niet klaar voor zou zijn of dat soort drogredenen.
.
pi_170086107
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik snap je vraag misschien niet, maar waarom zou hij een leermeester nodig hebben? Dat vind ik zo een onzin hè. Dat een trainer er nog niet klaar voor zou zijn of dat soort drogredenen.
.
Dat zeg ik niet, ik ben er juist voorstander van. Maar ik bedoel dat hij toch wel door een bepaalde coach geïnspireerd zou moeten zijn in al die jaren, die hem dingen 'leert'?
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:04:08 #122
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170086218
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik ben er juist voorstander van. Maar ik bedoel dat hij toch wel door een bepaalde coach geïnspireerd zou moeten zijn in al die jaren, die hem dingen 'leert'?
In ieder geval niet van Gaal of van Basten.

Ik denk Hiddink, vooral. En van Marwijk zal ook wel zijn invloed hebben gehad.

Eigenlijk was het PSV van Hiddink qua type spel het meest realistische Nederlandse team wat ik de afgelopen decennia heb gezien. Vanuit een stabiele verdediging snel omschakelen
Beetje wat Cocu ook redelijk deed in zijn tweede seizoen. Alleen was die verdediging veel minder.
pi_170086394
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Vooral voor Hendrix moeten de druiven zuur zijn. Die heeft gewoon al vaak genoeg laten zien dat hij erg goed kan ballen. Om dan elke keer het hele middenveld overbevolkt met aankopen te zien raken moet echt mega frustrerend zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 8 april 2017 @ 15:21:49 #124
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_170086413
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vooral voor Hendrix moeten de druiven zuur zijn. Die heeft gewoon al vaak genoeg laten zien dat hij erg goed kan ballen. Om dan elke keer het hele middenveld overbevolkt met aankopen te zien raken moet echt mega frustrerend zijn.
Cocu ziet in hem een mindere versie van hemzelf en focust teveel op wat Hendrix niet kan. Bij andere middenvelders lijkt hij dat probleem niet te hebben op de één of andere manier.
pi_170088266
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 21:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oh God. Kijk eens wie we daar hebben. Fok's eigen dorpsgek in het topic van PSV. De horror ;(
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')