Dat moet, anders kan ik mn nieuwe huis niet betalenquote:
quote:Op donderdag 6 april 2017 20:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik eet dit weekend de nootjes wel, Meteen uit de zak, niet eerst in een bakje doen.
Neem er dan ook een biertje bijquote:Op donderdag 6 april 2017 20:23 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb ook nootjes gehaald voor dit weekend
we denken aan je Geralt
ze moeten wel op hequote:Op donderdag 6 april 2017 20:23 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb ook nootjes gehaald voor dit weekend
we denken aan je Geralt
Zo hoort het ookquote:Op donderdag 6 april 2017 20:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik eet dit weekend de nootjes wel, Meteen uit de zak, niet eerst in een bakje doen.
quote:BREAK: Red Bull gebruikt vernieuwde achterwielophanging in China
Red Bull heeft vanavond besloten om een vernieuwde achterwielophanging te monteren op de RB13. Bij vrijwel alle pitboxen was het afgelopen avond in Shanghai rustig, maar volgens Motorsport.com werd er bij Red Bull flink doorgewerkt.
De monteurs van Red Bull waren in de avond nog druk aan het werk bij de achterkant van de RB13. Het team zou een vernieuwde achterwielophanging hebben meegenomen naar China. Het team zou volgens Motorsport diverse onderdelen van de ophanging hebben gewijzigd na de Australische Grand Prix.
Eerder vandaag was Ricciardo nog behoorlijk kritisch over zijn auto. Volgens de coureur zou de RB13 van Red Bull in tegenstelling tot de auto’s van Mercedes en Ferrari last hebben van minder neerwaartse druk. Hierdoor kunnen Verstappen en Ricciardo minder hard door de bochten.
Volgens de website zou ook de achterzijde van de auto van Verstappen zijn aangepast om veel overstuur te voorkomen. Het is nog onduidelijk of de auto van Ricciardo ook specifiek hiervoor zal worden aangepast.
twitter:f1fanaticlive twitterde op vrijdag 07-04-2017 om 05:05:32Red flag due to medical helicopter not able to operate again!#F1 #ChineseGP https://t.co/VE9ThYHIYd reageer retweet
Klopt, maar niet door de mist bij het circuit maar door de mist bij het ziekenuis.quote:Op vrijdag 7 april 2017 08:30 schreef motorbloempje het volgende:
Heli kan idd niet vliegen nu, wat de reden voor uitstel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |