quote:Op donderdag 6 april 2017 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
haha ik heb lekker gekaapt nanananananan
Niet echt.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
ik hoop dat je nu een beter leven hebtquote:Op donderdag 6 april 2017 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op donderdag 6 april 2017 16:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Nooit goedquote:Op donderdag 6 april 2017 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
wat vinden jullie van de combinatie dikke vrouwen en (te veel) make-up
al draagt een zwijn een gouden ring...quote:Op donderdag 6 april 2017 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
verschilt per damequote:Op donderdag 6 april 2017 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
mijn pik gaat er sowieso in...quote:Op donderdag 6 april 2017 16:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
al draagt een zwijn een gouden ring...
Welke ingang van de drie gaat je voorkeur naar uit?quote:Op donderdag 6 april 2017 16:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
mijn pik gaat er sowieso in...
Zoiets?
tja, wat is dik¿quote:Op donderdag 6 april 2017 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Alles moet in evenwicht zijn toch. Kleine mensen met grote voeten is ook niks.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik houd ook wel wat meer vet op de heupen, maar er is een verschil tussen wat zwaarder dan echt dikquote:Op donderdag 6 april 2017 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
tja, wat is dik¿
persoonlijk hou ik van iets meer vet dan zo'n gratenhuis
[ afbeelding ]
Boyish, anorexicquote:Op donderdag 6 april 2017 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
tja, wat is dik¿
[ afbeelding ]
En kleine mensen met grote piemels?quote:Op donderdag 6 april 2017 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alles moet in evenwicht zijn toch. Kleine mensen met grote voeten is ook niks.
welke vrouw wil er nou een kleine vent¿quote:Op donderdag 6 april 2017 16:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En kleine mensen met grote piemels?
quote:Op donderdag 6 april 2017 16:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En kleine mensen met grote piemels?
alleen niet te klein hequote:
dont carequote:Op donderdag 6 april 2017 16:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Welke ingang van de drie gaat je voorkeur naar uit?
niet als ze grote tieten hebben johquote:Op donderdag 6 april 2017 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ze < 1,60m dan heb ik het idee dat het nog een kind is
Daar zou ik ook niet snel nee tegen zeggen.quote:
Dan een tienerquote:Op donderdag 6 april 2017 16:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet als ze grote tieten hebben joh
geilquote:Op donderdag 6 april 2017 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet snel nee tegen zeggen.
Voorbinddildo om en gaan.
quote:Op donderdag 6 april 2017 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet snel nee tegen zeggen.
Voorbinddildo om en gaan.
gewoon waarbij je denkt jeetje doe er eens wat aan johquote:Op donderdag 6 april 2017 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
tja, wat is dik¿
[ afbeelding ]
euwquote:Op donderdag 6 april 2017 16:21 schreef xcachet het volgende:
Tussen 1,75 en 1,80 is niet zo groot en > 1,80 is prima
quote:Op donderdag 6 april 2017 16:21 schreef xcachet het volgende:
Tussen 1,75 en 1,80 is niet zo groot en > 1,80 is prima
Ik heb ooit een fokster gedate jongen was een gigantisch succes godverdomme wat een goeie date was dat.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel eens fokster gedate van een kop groter dan ik.
Dat was geen succes.
#Manletstruggles
daarom date ik geen fokster meerquote:Op donderdag 6 april 2017 16:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ooit een fokster gedate jongen was een gigantisch succes godverdomme wat een goeie date was dat.
Wat gingen Chai en jij doen op de eerste date?quote:Op donderdag 6 april 2017 16:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ooit een fokster gedate jongen was een gigantisch succes godverdomme wat een goeie date was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |