Ik zou wel een leuk segmentje willen waarin ik feitjes deel.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flauw. Had je graag voorbij zie komen op de onvermijdbare livestream.
Misschien kunnen jullie je krachten bundelen.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou wel een leuk segmentje willen waarin ik feitjes deel.
Denk dat je verkeerd zitquote:
Dat heb ik al een tijdje niet meer gehoord. Bazen wetenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Water is nat en gras is groen. Tot de volgende keer bij wonderlijke feitjes met jdquote:Op donderdag 6 april 2017 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is toch het afvoerputje van FOK!?quote:
zelfs daar nietquote:
A b cquote:Op donderdag 6 april 2017 18:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijdje niet meer gehoord. Bazen weten
Dat is ONZ, dit is de weerspiegeling van de samenleving zoals die ooit bedoeld isquote:Op donderdag 6 april 2017 18:48 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dit is toch het afvoerputje van FOK!?
Denk dat ik overschaduwd zal worden.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie je krachten bundelen.
Zon is heet is mijn favorietquote:Op donderdag 6 april 2017 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Water is nat en gras is groen. Tot de volgende keer bij wonderlijke feitjes met jd
Maar echt ook goed heet dan hoor.quote:
's nachts is ie koud tochquote:
Ja, in de nacht en tijdens de winterquote:
Ja als je in zijn schaduw gaat staan wel.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat ik overschaduwd zal worden.
Schijnbaar is jouw leven nog waardelozer dat je op een forum iemands leven moet beoordelen en verkondigen.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ach jee, Jimmy is weer eens lyrisch over zijn mislukte waardeloze leventje
kloptquote:Op donderdag 6 april 2017 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schijnbaar is jouw leven nog waardelozer dat je op een forum iemands leven moet beoordelen en verkondigen.
afbreken zou genadevol zijnquote:
Laat maar lekker op 450.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop