Ik zou wel een leuk segmentje willen waarin ik feitjes deel.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flauw. Had je graag voorbij zie komen op de onvermijdbare livestream.
Misschien kunnen jullie je krachten bundelen.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou wel een leuk segmentje willen waarin ik feitjes deel.
Denk dat je verkeerd zitquote:
Dat heb ik al een tijdje niet meer gehoord. Bazen wetenquote:Op donderdag 6 april 2017 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Water is nat en gras is groen. Tot de volgende keer bij wonderlijke feitjes met jdquote:Op donderdag 6 april 2017 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
A b cquote:Op donderdag 6 april 2017 18:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb ik al een tijdje niet meer gehoord. Bazen weten
Dat is ONZ, dit is de weerspiegeling van de samenleving zoals die ooit bedoeld isquote:Op donderdag 6 april 2017 18:48 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dit is toch het afvoerputje van FOK!?
Denk dat ik overschaduwd zal worden.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie je krachten bundelen.
Zon is heet is mijn favorietquote:Op donderdag 6 april 2017 18:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Water is nat en gras is groen. Tot de volgende keer bij wonderlijke feitjes met jd
Ja als je in zijn schaduw gaat staan wel.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat ik overschaduwd zal worden.
Schijnbaar is jouw leven nog waardelozer dat je op een forum iemands leven moet beoordelen en verkondigen.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ach jee, Jimmy is weer eens lyrisch over zijn mislukte waardeloze leventje
kloptquote:Op donderdag 6 april 2017 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schijnbaar is jouw leven nog waardelozer dat je op een forum iemands leven moet beoordelen en verkondigen.
Dat tienermeisje die jij stalkt is er weer, weet je dat al?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wie?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat tienermeisje die jij stalkt is er weer, weet je dat al?
djedje?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat tienermeisje die jij stalkt is er weer, weet je dat al?
Ja, ze was er vanmiddagquote:
dat zeg ikquote:Op donderdag 6 april 2017 19:09 schreef zeer het volgende:
[..]
beschaving is de overtreffende trap van genade
Een 40 jarige man met een kind schrijft dit...quote:Op donderdag 6 april 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
oh we zullen zien, zoek nog een iphonequote:Op donderdag 6 april 2017 19:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, ze was er vanmiddag
ze zou nog terugkomen vanavond
quote:Op donderdag 6 april 2017 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh we zullen zien, zoek nog een iphone
guus stalkt welquote:Op donderdag 6 april 2017 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik stalk niemand, dus kunnen er zo veel zijn
iig 1x vaker geneukt dan jijquote:Op donderdag 6 april 2017 19:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een 40 jarige man met een kind schrijft dit...
In jouw geval, doe het licht uit, is het voor haar ook dragelijkquote:Op donderdag 6 april 2017 19:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor die ene keer?
ik gun het je, kan je ook eens biefstuk etenquote:Op donderdag 6 april 2017 19:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ga mee schrijven aan publicatie we hebben goud in handen
veel vezels eten anders zit er overal poepquote:Op donderdag 6 april 2017 19:12 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor die ene keer?
en goed kauwen, niemand wil een halfverteerde maiskorrel onder zijn voorhuidquote:Op donderdag 6 april 2017 19:13 schreef zeer het volgende:
[..]
veel vezels eten anders zit er overal poep
je wilt zeggen dat alle vleeseters in journals hebben gepubliceerd?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik gun het je, kan je ook eens biefstuk eten
nee, wilde je prikkelenquote:Op donderdag 6 april 2017 19:14 schreef zeer het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat alle vleeseters in journals hebben gepubliceerd?
vooral dat harde puntje tegen de achterkant van je eikelquote:Op donderdag 6 april 2017 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en goed kauwen, niemand wil een halfverteerde maiskorrel onder zijn voorhuid
De gemiddelde mossel is al een halve doolhof laat staan als het licht ook nog uit isquote:Op donderdag 6 april 2017 19:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In jouw geval, doe het licht uit, is het voor haar ook dragelijk
dat is echt de helquote:Op donderdag 6 april 2017 19:15 schreef zeer het volgende:
[..]
vooral dat harde puntje tegen de achterkant van je eikel
sterk punt welquote:Op donderdag 6 april 2017 19:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De gemiddelde mossel is al een halve doolhof laat staan als het licht ook nog uit is
maar srs de vraag 'maar is dat nou écht zo?' is cashquote:Op donderdag 6 april 2017 19:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, wilde je prikkelen
gelukt
Hou je bek joh open ruggetjequote:
zou het echt niet weten, ben uitgeblust, wat een KUTDAGquote:Op donderdag 6 april 2017 19:16 schreef zeer het volgende:
[..]
maar srs de vraag 'maar is dat nou écht zo?' is cash
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 6 april 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou het echt niet weten, ben uitgeblust, wat een KUTDAG
nee bedoel dat we die vraag gesteld hebben en er achter zijn gekomen dan een algemeen geaccepteerd fenomeen gewoon niet waar isquote:Op donderdag 6 april 2017 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou het echt niet weten, ben uitgeblust, wat een KUTDAG
oh...quote:Op donderdag 6 april 2017 19:18 schreef zeer het volgende:
[..]
nee bedoel dat we die vraag gesteld hebben en er achter zijn gekomen dan een algemeen geaccepteerd fenomeen gewoon niet waar is
thnxquote:Op donderdag 6 april 2017 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is echt fantastisch, ik ben uitzinnig... shirt over hoofd, sliding door de gang
Pic van buuf?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
In mijn enthousiasme buuf geneukt
Peking Express met Aberellaquote:
met mijn omvang heb ik zelden glijmiddel nodigquote:Op donderdag 6 april 2017 19:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Bespaar je weer op glijmiddel. Je kan hem er zo inschuiven, perfect.
Neem je Zosk mee als gids?quote:
en hoe was het voor de kat?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pijnlijke ervaring, maar wel strak.. en gillen als een varken
quote:
Leuk jongensquote:Op donderdag 6 april 2017 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou hem eerder meenemen als aas
Je weet wat ze zeggen he, het gaat niet om de grootte, maar om de hoeveelheid torque dat erachter zitquote:Op donderdag 6 april 2017 19:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met mijn omvang heb ik zelden glijmiddel nodig
Echt hequote:Op donderdag 6 april 2017 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
hee dit kan echt niet man, omdat Zosk spleetogen heeft maakt hem nog niet chinees
Zosk heeft wel wat weg van jackie chanquote:Op donderdag 6 april 2017 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
hee dit kan echt niet man, omdat Zosk spleetogen heeft maakt hem nog niet chinees
Bedanktquote:
oh jaquote:Op donderdag 6 april 2017 19:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen he, het gaat niet om de grootte, maar om de hoeveelheid torque dat erachter zit
Dat hoor ik vakerquote:Op donderdag 6 april 2017 19:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zosk heeft wel wat weg van jackie chan
Nee dat kan ik niet.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben je ook net zo goed met kungfu?
Wellicht een auditie doen voor karate kid? Paar keer wax on wax off en je hebt het onder de kniequote:
Neequote:Op donderdag 6 april 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben je dan goed in wiskunde?
Ben een trage leerling helaasquote:Op donderdag 6 april 2017 19:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wellicht een auditie doen voor karate kid? Paar keer wax on wax off en je hebt het onder de knie
Slim, moet toch minstens 1 van de stereotypes waar zijn.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben je dan goed in wiskunde?
Ben je een arts dan?quote:
gvd dus je hebt alleen de nadelen dus, spleetogen, kleine pielemuis... geel...quote:
Wat is er erg aan geel?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd dus je hebt alleen de nadelen dus, spleetogen, kleine pielemuis... geel...
echt kut voor je man
Ja en niet alleen Bert hoor.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ken je Bert, van de sesamstraat?
hahahahaquote:Op donderdag 6 april 2017 19:34 schreef zeer het volgende:
[..]
haha en morgen weer werken wat een kutleven
Dm gestuurdquote:Op donderdag 6 april 2017 19:34 schreef Chloroform het volgende:
Ben ook moe maar ook beetje opgewonden
Niet hier aub, ik kan daar niet tegen.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:34 schreef Chloroform het volgende:
nee jij bent gewoon luiquote:Op donderdag 6 april 2017 19:34 schreef Chloroform het volgende:
Watquote:Op donderdag 6 april 2017 19:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet hier aub, ik kan daar niet tegen.
Oh ja dat was hetquote:
snel rukken en fantaseer over zombieseksquote:Op donderdag 6 april 2017 19:36 schreef Catkiller het volgende:
Mijn hand is koud van het vasthouden van een milkshake
leuk voor jequote:Op donderdag 6 april 2017 19:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ga morgen naar festival dus heb allemaal externe afspraken in m'n agenda gezet
Je doet alsof er een moment was waarop je dat wel konquote:Op donderdag 6 april 2017 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan het momenteel niet handelen een opgewonden vrouw.
Ga maar niet langs bij je moeder vandaag dan hahaquote:Op donderdag 6 april 2017 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan het momenteel niet handelen een opgewonden vrouw.
Welke smaak?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:36 schreef Catkiller het volgende:
Mijn hand is koud van het vasthouden van een milkshake
Bah.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
snel rukken en fantaseer over zombieseks
kont doordat ze hart links zitquote:Op donderdag 6 april 2017 19:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dp is echt ongelooflijk helder voor een peppie tbh
Banaanquote:
Chloro please, ik ben meester daarin.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je doet alsof er een moment was waarop je dat wel kon
Heb even naar jouw symptonen gegoogled en het lijkt erop dat je binnenkort komt te overlijdenquote:Op donderdag 6 april 2017 19:37 schreef Zosk het volgende:
Kan volgens mij echt nu in bed gaan liggen en zou direct in slaap vallen. Dat kan toch niet goed zijn man.
ik kan nooit slapen zonder orgasmequote:Op donderdag 6 april 2017 19:37 schreef Zosk het volgende:
Kan volgens mij echt nu in bed gaan liggen en zou direct in slaap vallen. Dat kan toch niet goed zijn man.
Je presteerde slecht waardoor ze opgewonden achterbleef?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga maar niet langs bij je moeder vandaag dan haha
is healthy fest alweer jaquote:Op donderdag 6 april 2017 19:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ga morgen naar festival dus heb allemaal externe afspraken in m'n agenda gezet
Doe gwnquote:Op donderdag 6 april 2017 19:37 schreef Zosk het volgende:
Hoe lang heb ik nog?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb even naar jouw symptonen gegoogled en het lijkt erop dat je binnenkort komt te overlijden
Heb ik ookquote:
haha whut hoe danquote:Op donderdag 6 april 2017 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wel, ben al langer dan een week niet klaargekomen. :s
Slapen is beterquote:Op donderdag 6 april 2017 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik heb nog zoveel plannen vanavond.
Oh dat lukt wel, ben ik te moe voor.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
2 weken, 3 als je van je pielemuis afblijft
Ik ga vanavond maar eens fappen, misschien dat ik dan ineens al mijn energie terug krijg.quote:
liever braddie dan blacked, rare kerel ben jequote:Op donderdag 6 april 2017 19:40 schreef Zosk het volgende:
Eerst nog even Braddie kijken, dat was één van de vele plannen voor vanavond.
in slagharen?quote:Op donderdag 6 april 2017 19:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Morgen is er een groot feest ter ere van Grindr haar 2-jarig bestaan
Haha blacked, gvd.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:41 schreef zeer het volgende:
[..]
liever braddie dan blacked, rare kerel ben je
Kom er zelf ook meteen bij liggenquote:
wil wel snel gaan slapenquote:Op donderdag 6 april 2017 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom er zelf ook meteen bij liggen
Nee ze krijgt nooit genoeg van mij.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je presteerde slecht waardoor ze opgewonden achterbleef?
Hehehe.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee ze krijgt nooit genoeg van mij.
quote:Op donderdag 6 april 2017 19:40 schreef Zosk het volgende:
Eerst nog even Braddie kijken, dat was één van de vele plannen voor vanavond.
ben al aan het fappenquote:
Ben altijd srsquote:
Nee niemand kijkt op mijn profielquote:Op donderdag 6 april 2017 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Checken jullie ook wel eens linkedin en dan schrikken van de aantal lurkende mensen?
Heb je daar als dame van plezier ook een profiel?quote:Op donderdag 6 april 2017 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Checken jullie ook wel eens linkedin en dan schrikken van de aantal lurkende mensen?
Sowquote:Op donderdag 6 april 2017 20:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je daar als dame van plezier ook een profiel?
wehehehehehequote:Op donderdag 6 april 2017 20:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En een stomme UIquote:Op donderdag 6 april 2017 20:08 schreef HRC2020 het volgende:
Ik heb echt een snel woekerend weefsel humeur
Fuck offquote:Op donderdag 6 april 2017 20:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom een eendquote:Op donderdag 6 april 2017 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he
doe die eend aber, van remqo
Ken ik niet, helaas.quote:Op donderdag 6 april 2017 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lang verhaal, iets met eend112
heel drama
prachtig
echt hequote:Op donderdag 6 april 2017 20:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom moet jij gelijk weer zo doen? :s
Echt hequote:Op donderdag 6 april 2017 20:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
JA DAT ZEG IK TOCH GODVERDOMME NET AL SCHELE DAKDUIF
oh jaquote:Op donderdag 6 april 2017 20:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
JA DAT ZEG IK TOCH GODVERDOMME NET AL SCHELE DAKDUIF
wil je dat het droogt?quote:Op donderdag 6 april 2017 20:12 schreef HRC2020 het volgende:
Heeft het nu nog zin om de was buiten te hangen
EN ALSNOG MOET IK GVD PRE MASTERquote:Op donderdag 6 april 2017 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zeer stelt altijd de juiste vragen
my dickquote:Op donderdag 6 april 2017 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
Stelletje dikkerds het is je boi TARDIS. what is up
the skyquote:Op donderdag 6 april 2017 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
Stelletje dikkerds het is je boi TARDIS. what is up
oh wow echt gemene sneer ditquote:Op donderdag 6 april 2017 20:21 schreef zeer het volgende:
[..]
wow je bent zojuist 10x interessanter geworden
hoop dat het op je hartkleppen overslaatquote:Op donderdag 6 april 2017 20:21 schreef PeZu het volgende:
Laat uw kalknagelinfectie het leven niet in de weg staan
Is chlo zo iemand die naakt op haar knietjes gewillig met open mond zaad vangt?quote:Op donderdag 6 april 2017 20:21 schreef zeer het volgende:
[..]
en dan zo jezelf aftrekken daar houdt chloro van
die eet allesquote:Op donderdag 6 april 2017 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is chlo zo iemand die naakt op haar knietjes gewillig met open mond zaad vangt?
een echte heer don't oral creampie and tellquote:Op donderdag 6 april 2017 20:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is chlo zo iemand die naakt op haar knietjes gewillig met open mond zaad vangt?
je hoop kwam uit hoor, heb toch al een rot hartquote:Op donderdag 6 april 2017 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat het op je hartkleppen overslaat
heb pijn in mn hart nuquote:Op donderdag 6 april 2017 20:22 schreef zeer het volgende:
[..]
toen ik op invoeren klikte bedacht ik me idd dat het niet echt een compliment was
ohquote:Op donderdag 6 april 2017 20:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoop kwam uit hoor, heb toch al een rot hart
Ach, als het een troost is, iedereen wordt interessanter door een gefingeerde penis.quote:Op donderdag 6 april 2017 20:22 schreef zeer het volgende:
[..]
toen ik op invoeren klikte bedacht ik me idd dat het niet echt een compliment was
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 6 april 2017 20:12 schreef HRC2020 het volgende:
Heeft het nu nog zin om de was buiten te hangen
eet geen zalmquote:
oh bedankt gaat echt veel beter nuquote:Op donderdag 6 april 2017 20:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach, als het een troost is, iedereen wordt interessanter door een gefingeerde penis.
preachquote:Op donderdag 6 april 2017 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
zalm is ook zo tyfus smerig dat ik ze het liefste allemaal eigenhandig dood zou maken
Dat heb ik met noelquote:Op donderdag 6 april 2017 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
zalm is ook zo tyfus smerig dat ik ze het liefste allemaal eigenhandig dood zou maken
ik heb maar 1 pic van chloro gezien maar die was gewoon aan landquote:Op donderdag 6 april 2017 20:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je wel eens Pics van chloros visje gezien
reddeloos verlorenquote:
do a backflip faggotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |