SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Oh.![]()
Klopt 88, maar toen bleef de N2 wel erg ver achter, 17 punten. Nu zal dat drie, vijf of zes zijn.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah het jaar daarvoor haalde PSV ook al een vrij hoog puntenaantal.![]()
En heeft natuurlijk het geluk dat hij Van Ginkel telkens kreeg in de tweede seizoenshelft, benieuwd of PSV hem volgend seizoen voor het hele seizoen kan krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu heeft altijd een helft in een wedstrijd of seizoen nodig om tot heldere inzichten te komen. Rare vent blijft dat.Oh.![]()
De Eredivisie onder de top drie is echt bedroevend zwak geworden wat dat betreft (en de topclubs ook wel beter natuurlijk)quote:Op donderdag 6 april 2017 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt 88, maar toen bleef de N2 wel erg ver achter, 17 punten. Nu zal dat drie, vijf of zes zijn.Oh.![]()
Snap alleen niet waarom ze niet naar een vaste versterking zoeken in plaats van hem tig jaar huren. Dit gedoe heeft PSV nu het kampioenschap letterlijk gekost.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En heeft natuurlijk het geluk dat hij Van Ginkel telkens kreeg in de tweede seizoenshelft, benieuwd of PSV hem volgend seizoen voor het hele seizoen kan krijgen.![]()
twitter:bartf twitterde op woensdag 05-04-2017 om 22:44:32André Onana (1) gaf dit seizoen meer assists voor Ajax in de Eredivisie dan Bertrand Traoré (0) #ajaaz reageer retweet
![]()
Subtop is magerder geworden wat mij betreft.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eredivisie onder de top drie is echt bedroevend zwak geworden wat dat betreft (en de topclubs ook wel beter natuurlijk)![]()
Omdat ze niet meer zoveel geld hebben denk ik, dus ze zullen het daar wel van moeten hebben. Alhoewel ze beter Ramselaar gewoon een vaste basisplek kunnen geven daar.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom ze niet naar een vaste versterking zoeken in plaats van hem tig jaar huren. Dit gedoe heeft PSV nu het kampioenschap letterlijk gekost.Oh.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2017 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:bartf twitterde op woensdag 05-04-2017 om 22:44:32André Onana (1) gaf dit seizoen meer assists voor Ajax in de Eredivisie dan Bertrand Traoré (0) #ajaaz reageer retweet
Dit is eigenlijk echt heel erg treurig. Net als dat onze centrale verdediger vaker heeft gescoord dan onze linksbuiten
Oh.![]()
Dat sowieso, met een AZ en Twente die overduidelijk zijn teruggevallen. En Vitesse met Bony was toen ook veel beter.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Subtop is magerder geworden wat mij betreft.Oh.![]()
Stilstand is achteruitgang, zeker t.o.v de concurrentie en op een belangrijke positie als het middenveld.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer zoveel geld hebben denk ik, dus ze zullen het daar wel van moeten hebben. Alhoewel ze beter Ramselaar gewoon een vaste basisplek kunnen geven daar.![]()
Heerenveen is ook weer een stuk wisselvalliger, maar ik denk dat het net als bij AZ en Vitesse deels aan het geld ligt en de achteruitgang van Nederland in zijn geheel.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso, met een AZ en Twente die overduidelijk zijn teruggevallen. En Vitesse met Bony was toen ook veel beter.![]()
dus onana gaf meer assists, en sanchez scoorde meer.... wat ziet bosz toch in traore (op rechts)quote:Op donderdag 6 april 2017 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Maarja Brands gaat nu nieuwe constructies bedenken met grote clubs, dus we gaan het meemaken.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang, zeker t.o.v de concurrentie en op een belangrijke positie als het middenveld.Heerenveen is wel weer iets beter geworden, dat was een paar jaar echt helemaal niks. Hun beste recente jaar was nog met de genotsaanval Assaidi-Dost-Narsinghquote:Op donderdag 6 april 2017 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen is ook weer een stuk wisselvalliger, maar ik denk dat het net als bij AZ en Vitesse deels aan het geld ligt en de achteruitgang van Nederland in zijn geheel.
Oh.![]()
quote:Ajax kan zaterdagavond in de uitwedstrijd tegen NEC mogelijk weer een beroep doen op Kasper Dolberg. De Deense spits miste de laatste drie Eredivisie-duels van de Amsterdammers wegens een liesblessure.
'Hij traint vandaag voor het eerst weer een gedeelte met de groep mee. Het is afwachten hoe de reactie is', aldus trainer Peter Bosz donderdag tijdens een persconferentie. In de ontmoeting met NEC eerder dit seizoen in De Arena was Dolberg nog goed voor een hattrick.
Bosz zag woensdagavond in de Eredivisie-wedstrijd tegen AZ (4-1 winst) Davy Klaassen uitvallen wegens een gekneusd onderbeen.
Net als Dolberg lijkt de aanvoerder een twijfelgeval voor de wedstrijd in Nijmegen. Bij een zege op NEC komt Ajax in punten gelijk met koploper Feyenoord. De Rotterdammers komen immers pas een dag later in actie tegen PEC Zwolle. 'Fijn dat we nu een keer voor Feyenoord spelen, maar ik had liever op zondag gespeeld. Twee dagen hersteltijd is te kort', oordeelde Bosz.
Na het duel met NEC werkt Ajax toe naar de eerste wedstrijd tegen Schalke 04 in de kwartfinale van het Europa League-toernooi.
Bron: VIFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Gebeurde volgens mij in het laatste seizoen met Vertonghen ookquote:Op donderdag 6 april 2017 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dit is eigenlijk echt heel erg treurig. Net als dat onze centrale verdediger vaker heeft gescoord dan onze linksbuiten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
maar dat was meer de aanvallende kwaliteit van jantje, nu is het gewoon het nalaten van zowel younes als traorequote:Op donderdag 6 april 2017 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Gebeurde volgens mij in het laatste seizoen met Vertonghen ookFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou casseira lekker laten spelen tegen NEC. Dolberg dan een half uurtje mee laten doen als we nog geen drie doelpunten verschil hebbenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik bedoel meer dat bepaalde ploegen nog wel eens een gok deden met what's in a name Martensson, Gerndt en zo en bij Heerenveen of FC Groningen ook wel eens een Scandinavische verrassing voor minstens twee miljoen werd opgespeurd. Is er ook niet meer bij.quote:Op donderdag 6 april 2017 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen is wel weer iets beter geworden, dat was een paar jaar echt helemaal niks. Hun beste recente jaar was nog met de genotsaanval Assaidi-Dost-Narsingh![]()
Ik geloof niet dat dit Ajax veel beter is dan het Ajax van 3 jaar terug hoor lol.Groot fan van User Wotte![]()
Nu spreekt het ook wel weer voor ze dat die subtopploegen zich wat meer gaan richten op eigen jeugd en Nederlandse spelers dan een heel elftal vol Scandinaviërs.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat bepaalde ploegen nog wel eens een gok deden met what's in a name Martensson, Gerndt en zo en bij Heerenveen of FC Groningen ook wel eens een Scandinavische verrassing voor minstens twee miljoen werd opgespeurd. Is er ook niet meer bij.Oh.![]()
Toen speelden we met deze opstelling de kampioenswedstrijd:quote:Op donderdag 6 april 2017 16:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik geloof niet dat dit Ajax veel beter is dan het Ajax van 3 jaar terug hoor lol.Het huidige Ajax heeft echt wel meer kwaliteit hoorquote:Cillessen; van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Blind, Klaassen, Serero; Schöne, Sigthórsson, de Sa
Oh.![]()
Alleen al door de aanwezigheid van De Sa kan het huidige Ajax onmogelijk minder zijn dan dat van toen.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen speelden we met deze opstelling de kampioenswedstrijd:
[..]
Het huidige Ajax heeft echt wel meer kwaliteit hoor'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
en Boil en Siggyquote:Op donderdag 6 april 2017 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alleen al door de aanwezigheid van De Sa kan het huidige Ajax onmogelijk minder zijn dan dat van toen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Onana > Cillessenquote:Op donderdag 6 april 2017 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Alleen al door de aanwezigheid van De Sa kan het huidige Ajax onmogelijk minder zijn dan dat van toen.
Veltman en Tete allebei > van Rhijn
Sanchez > Veltman
Viergever > Denswil
Sinkgraven > Boilesen
Blind = Schöne
huidige Klaassen > toenmalige Klaassen
Ziyech > Serero
Traoré/Neres/Kluivert > Schöne op rechtsbuiten (dat was echt vreselijk)
Dolberg >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> IJsgod
Younes/Kluivert > De SaOh.![]()
Op elke plek is er een verbetering ja. Maar ik denk niet dat het Ajax van toen veel minder punten zou halen in de huidige eredivisie.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen speelden we met deze opstelling de kampioenswedstrijd:
[..]
Het huidige Ajax heeft echt wel meer kwaliteit hoorGroot fan van User Wotte![]()
Op Van Rhijn na helemaal mee eens. Die verdient nog wel een = bij die twee.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onana > Cillessen
Veltman en Tete allebei > van Rhijn
Sanchez > Veltman
Viergever > Denswil
Sinkgraven > Boilesen
Blind = Schöne
huidige Klaassen > toenmalige Klaassen
Ziyech > Serero
Traoré/Neres/Kluivert > Schöne op rechtsbuiten (dat was echt vreselijk)
Dolberg >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> IJsgod
Younes/Kluivert > De Sa'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat denk ik wel hoor, die zouden gewoon derde staan op flinke achterstand van PSV en Feyenoord. Wat een vreselijk elftal was dat, en nog het laatste kampioenselftal ookquote:Op donderdag 6 april 2017 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Op elke plek is er een verbetering ja. Maar ik denk niet dat het Ajax van toen veel minder punten zou halen in de huidige eredivisie.
Oh.![]()
Van Rhijn was echt een vreselijk slechte speler, die kon er verdedigend gezien nog minder van dan Veltman en sowieso Tete en aanvallend deed hij ook maar zeer zelden iets goeds.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op Van Rhijn na helemaal mee eens. Die verdient nog wel een = bij die twee.Oh.![]()
Ik vond 'm zeker in het begin een betere uitvoering van Van der Wiel. Is er nooit helemaal uitgekomen natuurlijk, maar vreselijk slecht heb ik 'm nooit gevonden.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Rhijn was echt een vreselijk slechte speler, die kon er verdedigend gezien nog minder van dan Veltman en sowieso Tete en aanvallend deed hij ook maar zeer zelden iets goeds.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Alleen het eerste halfjaar was hij wel oké, daarna kwamen zijn beperkingen steeds meer aan het licht. Niet voor niks dat hij elke zomer zei "komend seizoen moet het echt beter", maar dat kwam er nooit van.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond 'm zeker in het begin een betere uitvoering van Van der Wiel. Is er nooit helemaal uitgekomen natuurlijk, maar vreselijk slecht heb ik 'm nooit gevonden.Oh.![]()
Mwa. Die voetbalde wel meer naar hun kunnen laat ik het zo zeggen. Dit Ajax zakt soms echt enorm weg. Dat geeft mij hele andere frustraties dan dat team ja. Maar laten we niet vergeten dat we toen wss Denswil een heel groot talent vonden.quote:Op donderdag 6 april 2017 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoor, die zouden gewoon derde staan op flinke achterstand van PSV en Feyenoord. Wat een vreselijk elftal was dat, en nog het laatste kampioenselftal ookGroot fan van User Wotte![]()
Maar ach omdat het spel nu iets beter lijkt en de talenten van Jonk doorstromen in Ajax 1 is er op het kampioenschap na een soort van hosannastemming bij Ajax, maar op de langere termijn komt het nooit meer goed en is het Europese avontuur van nu waarschijnlijk een van de laatste Europese avonturen voor de komende 20 jaar.Groot fan van User Wotte![]()
Komend seizoen hebben we als spits Dolberg, Cassiera, Zivkovic en Azzouzi onder contract staan.
Ik kan me niet voorstellen dat zowel Cassiera als Zivkovic op de bank gaan zitten.
Hopelijk kunnen we Zivko slijten voor een aardig prijsje.
Ook komt Warmerdam terug, die het bij Zwolle best aardig doet, maar er is in de Ajax-selectie geen ruimte voor hem.
Muric zal wel mogen vertrekken. Loopt Menig zijn contract nog een jaar door?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit is wel een heel erg deprimerende gedachte, alsof je zo ver vooruit kan kijkenquote:Op donderdag 6 april 2017 17:18 schreef Tjacka het volgende:
Maar ach omdat het spel nu iets beter lijkt en de talenten van Jonk doorstromen in Ajax 1 is er op het kampioenschap na een soort van hosannastemming bij Ajax, maar op de langere termijn komt het nooit meer goed en is het Europese avontuur van nu waarschijnlijk een van de laatste Europese avonturen voor de komende 20 jaar.Weet jij veel hoe het voetballandschap er over tien jaar weer uitziet.
Oh.![]()
Warmerdam kan prima de rol van back-up linksback hier vertolken.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komend seizoen hebben we als spits Dolberg, Cassiera, Zivkovic en Azzouzi onder contract staan.
Ik kan me niet voorstellen dat zowel Cassiera als Zivkovic op de bank gaan zitten.
Hopelijk kunnen we Zivko slijten voor een aardig prijsje.
Ook komt Warmerdam terug, die het bij Zwolle best aardig doet, maar er is in de Ajax-selectie geen ruimte voor hem.
Muric zal wel mogen vertrekken. Loopt Menig zijn contract nog een jaar door?Oh.![]()
Is voldoende belangstelling voor Dijks, dus die zal wel vertrekken.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Warmerdam kan prima de rol van back-up linksback hier vertolken.
Nog een seizoen Sink op lb ben ik geen fan van.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zonder het Nederlands voetbal in iedergeval. Dat komt niet door het geld maar door het falend beleid van de topclubs in het verleden en nu de KNFB dan.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is wel een heel erg deprimerende gedachte, alsof je zo ver vooruit kan kijkenWeet jij veel hoe het voetballandschap er over tien jaar weer uitziet.
Groot fan van User Wotte![]()
Ja zoals die nu bezig zijn gaat het inderdaad niet veel lukken nee, maar er kan zoveel veranderen in een paar jaar qua nieuwe mensen als bestuurders.quote:Op donderdag 6 april 2017 17:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder het Nederlands voetbal in iedergeval. Dat komt niet door het geld maar door het falend beleid van de topclubs in het verleden en nu de KNFB dan.Oh.![]()
Zeiden ze in België tien jaar geleden ook en kijk hoe die er nu voorstaan. En daar is het bestuur vaak nog steeds kutquote:Op donderdag 6 april 2017 17:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zonder het Nederlands voetbal in iedergeval. Dat komt niet door het geld maar door het falend beleid van de topclubs in het verleden en nu de KNFB dan..
Een goede generatie voetballers kan veel goedmaken.Amen.![]()
Waar moeten ze vandaan komen dan?quote:Op donderdag 6 april 2017 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zoals die nu bezig zijn gaat het inderdaad niet veel lukken nee, maar er kan zoveel veranderen in een paar jaar qua nieuwe mensen als bestuurders.Groot fan van User Wotte![]()
Er zijn in Nederland ook wel mensen met meer visie hoor, maar die zijn dan geen profvoetballer geweest en kregen geen kans. Dat wordt nu ook aangepakt bij de trainersopleidingen, dus dat gaat al verbeteren.quote:Oh.![]()
In 2014 hadden we wel een jeukend treurige ploeg, onbegrijpelijk dat we daar kampioen mee zijn geworden.![]()
Supportershomegod.quote:Supportershome Ajax keert terug
Dankzij maximale inspanningen van Ajax, de gemeente Amsterdam en de Stichting Beheer Supportershome Ajax, is overeenstemming bereikt over de komst van een nieuw Supportershome. Vanmiddag werden in de ambtswoning van de burgemeester van Amsterdam de benodigde handtekeningen gezet. Hierdoor kan zo spoedig mogelijk opdracht gegeven worden voor de bouw.
Alle partijen zagen in dat een plek waar supporters zowel voor als na de wedstrijd samen kunnen komen, van toegevoegde waarde is. Het nieuwe onderkomen voor supporters zal in de huidige parkeergarage van de Amsterdam ArenA, tussen ingang M en Zuid H, worden gerealiseerd. Dit is een aanzienlijk betere locatie dan de vorige. Het zal een gebruiksoppervlakte hebben van ruim 900 m2 en het streven is dat de deuren in de winterstop van volgend seizoen opengaan.
Ajax zal opdracht geven voor de bouw van het clubhuis en deze vervolgens verhuren aan de ‘Stichting Beheer Supportershome Ajax’. Deze stichting had het vorige Supportershome ook in beheer.
Tekst en foto: Ajax.nl![]()
Dolberg traint weer met de groep mee
Hopelijk sluit hij binnenkort weer aanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Traore terug op rechtsquote:Op donderdag 6 april 2017 18:30 schreef Tagliano het volgende:
Dolberg traint weer met de groep mee
Hopelijk sluit hij binnenkort weer aan![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Kluivertje gewoon weer mag banken dan.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:59 schreef Brammess het volgende:
Ik denk dat als iedereen weer fit is dat Kluivert - Dolberg - Traoré de voorhoede wordt.Oh.![]()
Beetje erg vooruit kijken maar het is weer die tijd van het jaar dat je gaat kijken hoe de vCL eruit kan zien.
Gebasseerd op huidige posities in de ranglijsten maar er zullen weinig schommelingen vallen hierin, enige reëele is CSKA > Zenit en in Tsjechië.
De playoffs daarentegen liggen overal nog open. Sevilla. Napoli en Sporting zullen zeker wel resp. 3e en 4e worden maar in Duitsland hebben Hoffenheim en Dortmund nog nagenoeg exact hetzelfde schema waar Dortmund een punt achterstand heeft, ben dus van Hoffenheim uitgegaan. Liverpool lijkt mij de beste papieren voor 4 te hebben in Engeland, echter, mocht het Arsenal worden of een van de Manchester clubs dan zullen beiden ons inhalen, mochten we die ronde overleven.
Hoffenheim krijgt op een of andere manier zijn punten berekent, eentje die ik niet snap. Het zal echter hoe dan ook tevergeefs zijn omdat het hoe dan ook niet hoger dan die van PAOK zal zijn.
Oftewel; de 3e VCL belooft chanant te worden.![]()
![]()
goede postquote:Op donderdag 6 april 2017 20:46 schreef Brammess het volgende:
Beetje erg vooruit kijken maar het is weer die tijd van het jaar dat je gaat kijken hoe de vCL eruit kan zien.
Gebasseerd op huidige posities in de ranglijsten maar er zullen weinig schommelingen vallen hierin, enige reëele is CSKA > Zenit en in Tsjechië.
[ afbeelding ]
De playoffs daarentegen liggen overal nog open. Sevilla. Napoli en Sporting zullen zeker wel resp. 3e en 4e worden maar in Duitsland hebben Hoffenheim en Dortmund nog nagenoeg exact hetzelfde schema waar Dortmund een punt achterstand heeft, ben dus van Hoffenheim uitgegaan. Liverpool lijkt mij de beste papieren voor 4 te hebben in Engeland, echter, mocht het Arsenal worden of een van de Manchester clubs dan zullen beiden ons inhalen, mochten we die ronde overleven.
[ afbeelding ]
Hoffenheim krijgt op een of andere manier zijn punten berekent, eentje die ik niet snap. Het zal echter hoe dan ook tevergeefs zijn omdat het hoe dan ook niet hoger dan die van PAOK zal zijn.
Oftewel; de 3e VCL belooft chanant te worden.
-nee-![]()
Mag Leipzig in de CL ja?quote:Op donderdag 6 april 2017 20:46 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oftewel; de 3e VCL belooft chanant te worden.Groot fan van User Wotte![]()
Jammer dat we geen vCL gaan spelen.quote:Op donderdag 6 april 2017 20:46 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oftewel; de 3e VCL belooft chanant te worden.Oh.![]()
FC Köln vCLquote:Op donderdag 6 april 2017 22:01 schreef Brammess het volgende:
[..]
Interessant punt; maar die zullen wel tweede worden.
Ach kan hij het ook plaatsen in het psv - topicquote:Op donderdag 6 april 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat we geen vCL gaan spelen.Groot fan van User Wotte![]()
Sneu negatief figuurquote:Op donderdag 6 april 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat we geen vCL gaan spelen.. Kampioen kunnen we vergeten maar bang voor PSV hoeven we niet te zijn.
![]()
Wel als we een paar dagen daarvoor tegen Schalke spelen. Is toch ook niet perse negatief, draaien we gewoon weer een goed EL-seizoen.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneu negatief figuur. Kampioen kunnen we vergeten maar bang voor PSV hoeven we niet te zijn.
Oh.![]()
Rot toch op manquote:Op donderdag 6 april 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat we geen vCL gaan spelen.![]()
Ik zie ons geen punten verspelen om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 6 april 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik waardeer je optimisme, maar ik zie PSV boven ons eindigen. En dat mag ik vinden.
Wat dat betreft was dit topic gisteren na de 1-1 een hemel voor jou, lekker klagen met z'n allen terwijl alles daarvoor nog geweldig was![]()
![]()
Ik heb niet lopen klagen toen hoorquote:Op donderdag 6 april 2017 22:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie ons geen punten verspelen om eerlijk te zijn
Wat dat betreft was dit topic gisteren na de 1-1 een hemel voor jou, lekker klagen met z'n allen terwijl alles daarvoor nog geweldig wasen ik ben over best veel zaken positief rond Ajax. Maar ik ben ook realistisch en dan zie ik dat dit Ajax niet heel stabiel is en dat we echt nog wel ergens lullig punten gaan verspelen en er lullig afgaan tegen PSV.
Oh.![]()
Natuurlijk gaan we punten verspelen na Schalke, we doen dat zo ongeveer na elke Europese wedstrijd. Niks mis mee verder, maar kampioen worden we niet en derde worden zou ultiem kut zijn nadat je bent uitgeschakeld door Schalke.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik bedoelde ook als je hier was geweest. Maar ik zie ons eerder ergens anders punten verspelen dan tegen PSV, ik denk dat we die heel makkelijk gaan winnen namelijkquote:Op donderdag 6 april 2017 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen klagen toen hooren ik ben over best veel zaken positief rond Ajax. Maar ik ben ook realistisch en dan zie ik dat dit Ajax niet heel stabiel is en dat we echt nog wel ergens lullig punten gaan verspelen en er lullig afgaan tegen PSV.
![]()
Toch raar om derde te worden deze speelronde als je wint van AZ en PSV gelijk speelt bij TwenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor drugs gebruik jijquote:Op donderdag 6 april 2017 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook als je hier was geweest. Maar ik zie ons eerder ergens anders punten verspelen dan tegen PSV, ik denk dat we die heel makkelijk gaan winnen namelijkGroot fan van User Wotte![]()
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 6 april 2017 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook als je hier was geweest. Maar ik zie ons eerder ergens anders punten verspelen dan tegen PSV, ik denk dat we die heel makkelijk gaan winnen namelijk
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nja dan had ik wel lopen klagen hoe ver we wegzakken, maar dat is dan toch ook gewoon problematisch ongeacht of het daarvoor goed was? Je mag best kritisch zijn op Ajax hoor.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook als je hier was geweest. Maar ik zie ons eerder ergens anders punten verspelen dan tegen PSV, ik denk dat we die heel makkelijk gaan winnen namelijkOh.![]()
Ik denk inderdaad ook dat Ajax derde gaat worden
Als ze drie punten in mindering krijgenGroot fan van User Wotte![]()
Competitie al beslist in begin april. Dat is ook best saai voor eredivisie begrippen.Groot fan van User Wotte![]()
Ik mag jou.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook als je hier was geweest. Maar ik zie ons eerder ergens anders punten verspelen dan tegen PSV, ik denk dat we die heel makkelijk gaan winnen namelijk![]()
Onderin is het nog wel spannend.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:37 schreef Tjacka het volgende:
Competitie al beslist in begin april. Dat is ook best saai voor eredivisie begrippen.Oh.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2017 22:34 schreef Heeinz het volgende:
Toch raar om derde te worden deze speelronde als je wint van AZ en PSV gelijk speelt bij TwenteEr zijn nog wat speelrondes te gaan, Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
4 punten gaan ze echt niet meer verspelen natuurlijk net zoals feyenoord.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn nog wat speelrondes te gaan, Hans.Groot fan van User Wotte![]()
Ik had dit ook niet zien aankomen dat PSV alsnog punten zou verspelenquote:Op donderdag 6 april 2017 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
4 punten gaan ze echt niet meer verspelen natuurlijk net zoals feyenoord.Maarja dan maar lekker focussen op de EL genot
Oh.![]()
EL moet nu zeker de prioriteit zijn.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had dit ook niet zien aankomen dat PSV alsnog punten zou verspelenMaarja dan maar lekker focussen op de EL genot
Dolberg lekker rusten tegen NEC dan maar.![]()
Ik ook niet hoor. Ik wou bijna zeggen dat ik ons ook nog derde zag worden. Maar een gelijkspel halen bij psv uit en vcl is wel binnenquote:Op donderdag 6 april 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had dit ook niet zien aankomen dat PSV alsnog punten zou verspelenMaarja dan maar lekker focussen op de EL genot
En ook Ziyech misschien laten rusten, alhoewel als Klaassen er dan ook niet bij is het misschien wel heel penibel wordt. Beetje rouleren genot.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
EL moet nu zeker de prioriteit zijn.
Dolberg lekker rusten tegen NEC dan maar.Oh.![]()
Nouri en Donny zijn echt een paar klasse minder hoor. Valt mij behoorlijk tegen en ik was al niet louter positief over die jongens.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook Ziyech misschien laten rusten, alhoewel als Klaassen er dan ook niet bij is het misschien wel heel penibel wordt. Beetje rouleren genot.Groot fan van User Wotte![]()
Die Unal zou ik toch ook wel eens willen zien voetballen bij Ajax. Lijkt me een prima spits voor in het systeem van Bosz.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die wedstrijd gaat best vaak tegen de verhouding in, zo wonnen wij daar terwijl we absoluut de mindere waren en kregen we ook eens met 4-0 op ons lazer daar in een van de slechtste seizoenen van PSV deze eeuw.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet natuurlijk, maar ik denk het wel. Zo goed is PSV nietOh.![]()
Zou sowieso zonde zijn om PSV nog kans te geven om die vier punten nog in te halen en daarnaast is het ook niet helemaal onmogelijk dat Feyenoord het toch nog laat liggen, al is de kans klein.quote:Op donderdag 6 april 2017 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon met je beste team spelen je kan puntverlies nu echt niet gebruiken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ben momenteel content met Dolberg, dankjewelquote:Op donderdag 6 april 2017 23:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die Unal zou ik toch ook wel eens willen zien voetballen bij Ajax. Lijkt me een prima spits voor in het systeem van Bosz.![]()
![]()
Ja daarom, maar Ziyech heeft het wel zwaar met die meerdere wedstrijden per week en heb dan liever dat hij kan vlammen tegen Schalke.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouri en Donny zijn echt een paar klasse minder hoor. Valt mij behoorlijk tegen en ik was al niet louter positief over die jongens.
Donny vind ik wel wat matig de laatste tijd, terwijl hij rond Heerenveen-uit wel een goede periode had.Oh.![]()
de manier waarop ook wel, twente was de beter ploeg.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prettig hoor, dat puntverlies van PSVFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Meniglekker hoe die die open kans zo lekker afmaakt tegen roda.....
Dan zal hij dezelfde fout zondag wel niet makenquote:Op vrijdag 7 april 2017 08:22 schreef mokkiemok het volgende:
Meniglekker hoe die die open kans zo lekker afmaakt tegen roda.....
![]()
morgen is overigens de 50e officiële wedstrijd dit seizoen. Iemand die mij kan vertellen hoeveel wedstrijden we de afgelopen jaren hebben gespeeld, per seizoen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeker.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prettig hoor, dat puntverlies van PSV![]()
Lijkt gewoon stil te staan in zijn ontwikkeling. Misschien is een jaartje basis in de eredivisie iets voor hem.quote:Op donderdag 6 april 2017 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, maar Ziyech heeft het wel zwaar met die meerdere wedstrijden per week en heb dan liever dat hij kan vlammen tegen Schalke.
Donny vind ik wel wat matig de laatste tijd, terwijl hij rond Heerenveen-uit wel een goede periode had.Groot fan van User Wotte![]()
AFC Ajax Seizoen 2016/2017 53 Wedstrijdenquote:Op vrijdag 7 april 2017 08:27 schreef mokkiemok het volgende:
morgen is overigens de 50e officiële wedstrijd dit seizoen. Iemand die mij kan vertellen hoeveel wedstrijden we de afgelopen jaren hebben gespeeld, per seizoen?
AFC Ajax Seizoen 2015/2016 46 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2014/2015 48 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2013/2014 49 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2012/2013 48 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2011/2012 46 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2010/2011 55 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2009/2010 51 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2008/2009 46 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2007/2008 46 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2006/2007 55 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2005/2006 50 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2004/2005 42 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2003/2004 42 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2002/2003 48 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2001/2002 40 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2000/2001 38 Wedstrijden'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Eindelijk eensquote:Op donderdag 6 april 2017 23:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prettig hoor, dat puntverlies van PSV'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
thx, dit jaar dus een recordje.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
AFC Ajax Seizoen 2016/2017 53 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2015/2016 46 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2014/2015 48 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2013/2014 49 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2012/2013 48 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2011/2012 46 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2010/2011 55 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2009/2010 51 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2008/2009 46 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2007/2008 46 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2006/2007 55 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2005/2006 50 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2004/2005 42 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2003/2004 42 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2002/2003 48 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2001/2002 40 Wedstrijden
AFC Ajax Seizoen 2000/2001 38 WedstrijdenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gelukkig worden we derde dus mogen we volgend seizoen op tijd beginnen om dat record nogmaals te verbrekenquote:![]()
![]()
Worden geen derde joh. PSV werd gisteren overklast door Twente, die zie ik eerder nog punten verspelen dan Ajax. Enkel de wedstrijd tegen PSV ben ik nog niet zeker over, maar we staan nu 4 punten los. (en niet 4 punten zoals ze het er bij Feyenoord over hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gelukkig worden we derde dus mogen we volgend seizoen op tijd beginnen om dat record nogmaals te verbreken)
Welnee het is allemaal kut en Bosz is nog kutterquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Worden geen derde joh. PSV werd gisteren overklast door Twente, die zie ik eerder nog punten verspelen dan Ajax. Enkel de wedstrijd teen PSV ben ik nog niet zeker over, maar we staan nu 4 punten los. (en niet 4 punten zoals ze het er bij Feyenoord over hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rot op manquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gelukkig worden we derde dus mogen we volgend seizoen op tijd beginnen om dat record nogmaals te verbrekenGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welnee het is allemaal kut en Bosz is nog kutterDe successen van Bosz verbloemen een hoop. Maar dat is altijd zo met voetbalsupporters natuurlijk. Kijken alleen maar naar het nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft dit seizoen nog niet eens een prijs gewonnen en nu brengt hij ons verder in de EL dan we al die jaren zijn geweest en zien we een stuk beter voetbalquote:Op vrijdag 7 april 2017 09:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De successen van Bosz verbloemen een hoop. Maar dat is altijd zo met voetbalsupporters natuurlijk. Kijken alleen maar naar het nu.
Hoe durft de klootzak![]()
Dit was dan ook precies jouw post van gisteren.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij een beetje sarcasme wel zou herkennen Tjacka![]()
Haha terug gepakt met sarcasme!!!Groot fan van User Wotte![]()
Over het eerste elftal ben ik dan ook tevreden. Precies goed ingegrepen door Flappje en Mark om in het pluche te blijven. Net als het aanstellen van Henk Veldmate.quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij heeft dit seizoen nog niet eens een prijs gewonnen en nu brengt hij ons verder in de EL dan we al die jaren zijn geweest en zien we een stuk beter voetbal
Hoe durft de klootzak
Nog steeds gaat er in de jeugdopleiding een hoop mis en lijken er na de A1 lichting amper goede spelers in de jeugd rond te lopen. Het scoutingsbeleid faalt aan alle kanten en bij het fysieke aspect zijn ook wel vraagtekens te zetten. Tja.Groot fan van User Wotte![]()
Het is niet meer zo dat we fappend naar de A1 kijken nee, maar daar moet je ook net een beetje geluk mee hebben. Kan ook zo zijn dat er een paar spelers zijn die zich ineens goed ontwikkelenquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Over het eerste elftal ben ik dan ook tevreden. Precies goed ingegrepen door Flappje en Mark om in het pluche te blijven. Net als het aanstellen van Henk Veldmate.
Nog steeds gaat er in de jeugdopleiding een hoop mis en lijken er na de A1 lichting amper goede spelers in de jeugd rond te lopen. Het scoutingsbeleid faalt aan alle kanten en bij het fysieke aspect zijn ook wel vraagtekens te zetten. Tja.
Wat de jeugd betreft was ik ook zeker #teamjonk![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:05 schreef Heeinz het volgende:
Wat de jeugd betreft was ik ook zeker #teamjonkWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat dat betreft hadden we beter geen kampioen kunnen worden onder Frank de Boer dan hadden we nu echt Plan Cruijff gehad.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is niet meer zo dat we fappend naar de A1 kijken nee, maar daar moet je ook net een beetje geluk mee hebben. Kan ook zo zijn dat er een paar spelers zijn die zich ineens goed ontwikkelen
Wat de jeugd betreft was ik ook zeker #teamjonkGroot fan van User Wotte![]()
Je kan het ook anders zien. De Ligt en Kluivert zijn normaal A1 spelers, maar ze zijn zo goed, waardoor ze daar niet meer zitten.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is niet meer zo dat we fappend naar de A1 kijken nee, maar daar moet je ook net een beetje geluk mee hebben. Kan ook zo zijn dat er een paar spelers zijn die zich ineens goed ontwikkelen
Wat de jeugd betreft was ik ook zeker #teamjonkNoodles![]()
Die komen allemaal uit de A1 van Jonk.quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:29 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien. De Ligt en Kluivert zijn normaal A1 spelers, maar ze zijn zo goed, waardoor ze daar niet meer zitten.
Er zijn/waren prima talenten in B1 hoor. Sommigen doen al mee met A1, anderen zijn al weggekaapt door buitenlandse clubs. Daar doe je weinig tegen. Ik vind het te vroeg om te concluderen dat het misgaat. Het kan altijd beter, dat zal niemand tegenspreken. Soms heb je ook een iets mindere generatie tussen.![]()
Kun je je voorstellen hoe de stemming nu was geweest als we vorig seizoen kampioen waren gewordenquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat dat betreft hadden we beter geen kampioen kunnen worden onder Frank de Boer dan hadden we nu echt Plan Cruijff gehad.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2017 10:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Veel berichten over KJH laatste tijd, prima als hij zich kan schikken op het bankje achter Dolberg.
Waarom zou hij dat in godsnaam willen?![]()
http://m.soccernews.nl/ne(...)ohan_Cruijff_Stadion
Johan Cruijff Stadion/Arena gaat er dus waarschijnlijk niet komen, omdat de sponsor van de verbouwing z'n naam in de naam van het stadion wil zien. Alles draait om geldtotaal geen gevoel voor sentiment.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Sjaak Swart draait zich om in zijn graf.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Johan Cruijff Stadion/Arena gaat er dus waarschijnlijk niet komen, omdat de sponsor van de verbouwing z'n naam in de naam van het stadion wil zien. Alles draait om geldtotaal geen gevoel voor sentiment.
![]()
Ajax de ArenA kopen. Probleem opgelost.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Een bedrijf dat dit financiert, het het JC stadion noemt en genoegen neemt met extra zichtbaarheid van de bedrijfsnaam zou zo veel goodwill creëren dat dat aantrekkelijker is dan het stadion vernoemen naar hunzelfquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
![]()
Ongelooflijk dat men zo omgaat met de man die Ajax gemaakt heeft terwijl ze ook zien dat Barcelona een stadion uit de grond stampt en het naar hem vernoemt, en ook een standbeeld laat maken. Waanzin![]()
De doelgroep is voor Allianz niet op nationaal vlak natuurlijkquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een bedrijf dat dit financiert, het het JC stadion noemt en genoegen neemt met extra zichtbaarheid van de bedrijfsnaam zou zo veel goodwill creëren dat dat aantrekkelijker is dan het stadion vernoemen naar hunzelfGroot fan van User Wotte![]()
Daarover gesproken, als dat Barcelona stadionnetje naar hem vernoemd wordt, krijg je dan niet nog meer moeilijkheden als je de Arena alsnog naar JC vernoemt? Omdat er dan 2 JC stadions zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:48 schreef Heeinz het volgende:
Ongelooflijk dat men zo omgaat met de man die Ajax gemaakt heeft terwijl ze ook zien dat Barcelona een stadion uit de grond stampt en het naar hem vernoemt, en ook een standbeeld laat maken. WaanzinCuz I'm Mr. Brightside![]()
Dat maakt de noodzaak voor financiering door sponsoring alleen maar groter.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ajax de ArenA kopen. Probleem opgelost.
Nu kan Ajax nog profiteren van de huursubsidie, maar zelf een stadion als de Arena exploiteren is niet per definitie beter.
Waarschijnlijk ligt er al lang een afspraak dat ze het kopen wanneer de vaste lasten van het stadion omlaag kunnen als ie bijna is afbetaald ofzo.![]()
Dit was al even bekend toch?quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een bedrijf dat dit financiert, het het JC stadion noemt en genoegen neemt met extra zichtbaarheid van de bedrijfsnaam zou zo veel goodwill creëren dat dat aantrekkelijker is dan het stadion vernoemen naar hunzelf
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Je reinste flauwekul. Geen bedrijf dat dit 20.000.000 waard vindtquote:Op vrijdag 7 april 2017 11:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een bedrijf dat dit financiert, het het JC stadion noemt en genoegen neemt met extra zichtbaarheid van de bedrijfsnaam zou zo veel goodwill creëren dat dat aantrekkelijker is dan het stadion vernoemen naar hunzelf
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat het allemaal aardig wat kost en mag opleveren begrijp ik ook wel. Nou zie ik eerlijk gezegd de waarde van een bedrijfsnaam verwerken in een stadion überhaupt niet zo, maar toch.quote:Op vrijdag 7 april 2017 11:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De doelgroep is voor Allianz niet op nationaal vlak natuurlijk
Ik denk dat het nu sowieso al zinloos is, aangezien iedereen het al het JC Stadion begint te noemen. Godzijdank![]()
Eigenlijk nog niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat het allemaal aardig wat kost en mag opleveren begrijp ik ook wel. Nou zie ik eerlijk gezegd de waarde van een bedrijfsnaam verwerken in een stadion überhaupt niet zo, maar toch.
Ik denk dat het nu sowieso al zinloos is, aangezien iedereen het al het JC Stadion begint te noemen. Godzijdank"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat kan ik me ook niet voorstellen maar ik denk wel dat dat meer waard is dan je naam op een stadion hebben staan, wie boeit dat nouquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Je reinste flauwekul. Geen bedrijf dat dit 20.000.000 waard vindt![]()
![]()
De Kuip heet ook niet de Kuip.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat het allemaal aardig wat kost en mag opleveren begrijp ik ook wel. Nou zie ik eerlijk gezegd de waarde van een bedrijfsnaam verwerken in een stadion überhaupt niet zo, maar toch.
Ik denk dat het nu sowieso al zinloos is, aangezien iedereen het al het JC Stadion begint te noemen. Godzijdank
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als ze het dan ook Johan Cruijff Arena noemen (ipv 'stadion'), dan scheelt dat ook weer geld ivm "Arenaboulevard" "station Bijlmer-Arena" etc.
Cruijff is groter qua icoon dan Messi of Ronaldo zullen worden. Dan mag je toch best wat tijd geld en moeite steken in het eren van zo'n man wat mij betreft.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Noem jij dat stadion in Amsterdam ook het JC Stadion?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tom Egbers noemde het van de week bij de aankondigingquote:.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nee. Ik vind het nogal ridicuul dat je zo'n bizar lelijk stadion naar de grootste voetballer van het land wil vernoemen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Noem jij dat stadion in Amsterdam ook het JC Stadion?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ah, nooit geweten eigenlijkquote:
Maar beetje hetzelfde verhaal als dat stadion van Dortmund, dat ook één of andere sponsornaam heeft maar dat is toch ook gewoon het Westfalenstadion![]()
In 2020, na de verbouwing, als de Arena geen betonblok meer isquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het nogal ridicuul dat je zo'n bizar lelijk stadion naar de grootste voetballer van het land wil vernoemen.
Station Johan Cruijff klinkt ook best prima.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als ze het dan ook Johan Cruijff Arena noemen (ipv 'stadion'), dan scheelt dat ook weer geld ivm "Arenaboulevard" "station Bijlmer-Arena" etc.
Cruijff is groter qua icoon dan Messi of Ronaldo zullen worden. Dan mag je toch best wat tijd geld en moeite steken in het eren van zo'n man wat mij betreft.![]()
Volgens mij noemde men het laatst bij FOX ook al zo, en bij VI doen ze het ook al een tijdje. Dan kan het snel gaanquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tom Egbers noemde het van de week bij de aankondiging.
![]()
Al draagt een aap een gouden ring.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In 2020, na de verbouwing, als de Arena geen betonblok meer is
[ afbeelding ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit maakt het allemaal niet bepaald mooier.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik vind Johan Cruijff Stadion eigenlijk ook een ongelofelijke kutnaam. Noem het maar De Jopie ofzoquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het nogal ridicuul dat je zo'n bizar lelijk stadion naar de grootste voetballer van het land wil vernoemen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Stadion Feyenoord. Staat er ook maar met koeienletters op.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah, nooit geweten eigenlijk
Maar beetje hetzelfde verhaal als dat stadion van Dortmund, dat ook één of andere sponsornaam heeft maar dat is toch ook gewoon het Westfalenstadion"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat ziet er in elk geval uit als de thuisbasis van de Toppers.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]BFF met GGMM![]()
Ja of vernoem het olympisch stadion naar hem. Of de toekomst. Gedoe om niks. Je wilt zo'n gedrocht toch niet verbinden aan de naam van Cruijff?quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Johan Cruijff Stadion eigenlijk ook een ongelofelijke kutnaam. Noem het maar De Jopie ofzoVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dit dus.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of vernoem het olympisch stadion naar hem. Of de toekomst. Gedoe om niks. Je wilt zo'n gedrocht toch niet verbinden aan de naam van Cruijff?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik kom er niet zo vaakquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Stadion Feyenoord. Staat er ook maar met koeienletters op.![]()
![]()
Wou net zeggen, zit daar nou een gayclub in die hoek?quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat ziet er in elk geval uit als de thuisbasis van de Toppers.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Even zonder gekheid, vinden degene die zojuist klaagden over het uiterlijk het huidige mooier dan na de verbouwing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Even zonder gekheid, vinden degene die zojuist klaagden over het uiterlijk het huidige mooier dan na de verbouwing?Ik vind het nieuwe eigenlijk echt mooi, maar klagen is hipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook hoor, en ook de binnenkant met de nieuwe stoeltjes is al een hele verbetering. Blijft alleen jammer van die open hoeken en die ruimte achter de doelen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe eigenlijk echt mooi, maar klagen is hipOh.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Even zonder gekheid, vinden degene die zojuist klaagden over het uiterlijk het huidige mooier dan na de verbouwing?Ik vind het huidige niet lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik vind het ook echt een heel stuk mooier. Snap niet dat sommige mensen daar anders over denken.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe eigenlijk echt mooi, maar klagen is hipDat zal helaas nooit gebeuren, omdat vrachtwagens met evenementen naar binnen moeten kunnen rijden om podia en ander materiaal naar binnen te kunnen brengen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en ook de binnenkant met de nieuwe stoeltjes is al een hele verbetering. Blijft alleen jammer van die open hoeken en die ruimte achter de doelen.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Die stoeltjes gaan het een stuk beter maken ja, hoeken zijn helaas niks aan te doen kan ik me voorstellen. Dacht dat ze ook nog de gracht voor Zuid 1 nog kleiner wouden makenquote:Op vrijdag 7 april 2017 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en ook de binnenkant met de nieuwe stoeltjes is al een hele verbetering. Blijft alleen jammer van die open hoeken en die ruimte achter de doelen.![]()
Dat hebben ze gedaan maar ze zitten nu op hun maximum. En nog een enorm gat maarja dat is een enorme ontwerpfout geweest.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die stoeltjes gaan het een stuk beter maken ja, hoeken zijn helaas niks aan te doen kan ik me voorstellen. Dacht dat ze ook nog de gracht voor Zuid 1 nog kleiner wouden makenOh.![]()
Muah in andere moderne stadions hebben ze toch ook evenementen. En die hebben dan niet zo'n grote gracht of van die hele grote open hoeken (wel twee hoeken meestal open maar subtieler verwerkt)quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een heel stuk mooier. Snap niet dat sommige mensen daar anders over denken.
[..]
Dat zal helaas nooit gebeuren, omdat vrachtwagens met evenementen naar binnen moeten kunnen rijden om podia en ander materiaal naar binnen te kunnen brengen.Oh.![]()
Die stoelen zie je toch niet als er mensen op zitten. Mijn kritiek op de arena is vooral is dat het in niks een voetbalstadion uitstraalt. Het is dat er zo'n veld in het midden ligt, maar anders. Koude, kille galmbak.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die stoeltjes gaan het een stuk beter maken ja, hoeken zijn helaas niks aan te doen kan ik me voorstellen. Dacht dat ze ook nog de gracht voor Zuid 1 nog kleiner wouden makenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mwah. Dat valt vind ik dus echt mee.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stoelen zie je toch niet als er mensen op zitten. Mijn kritiek op de arena is vooral is dat het in niks een voetbalstadion uitstraalt. Het is dat er zo'n veld in het midden ligt, maar anders. Koude, kille galmbak.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dan moeten er wel mensen op de stoelen zittenquote:Op vrijdag 7 april 2017 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die stoelen zie je toch niet als er mensen op zitten. Mijn kritiek op de arena is vooral is dat het in niks een voetbalstadion uitstraalt. Het is dat er zo'n veld in het midden ligt, maar anders. Koude, kille galmbak.![]()
Bij topwedstrijden vind ik het allesbehalve een koude kille galmbak, maar tegen kleine tegenstanders is het wel een dode boel inderdaad. Maar dat heeft naar mijn mening niks met het stadion te maken![]()
Ik had ook niet over de supporters, meer over de uitstraling van het stadion zelf. Heb het afgelopen zomer weer mogen ervaren. Pas op het moment dat je het vak oploopt heb je door dat je in een soort van voetbalstadion bent. Het geluid weerkaatst ook niet helemaal lekker heb ik altijd het idee.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan moeten er wel mensen op de stoelen zitten![]()
Bij topwedstrijden vind ik het allesbehalve een koude kille galmbak, maar tegen kleine tegenstanders is het wel een dode boel inderdaad. Maar dat heeft naar mijn mening niks met het stadion te makenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Buitenkant is inderdaad niet echt fantastisch, maar ik denk dat het beter wordt na renovatie straks.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had ook niet over de supporters, meer over de uitstraling van het stadion zelf. Heb het afgelopen zomer weer mogen ervaren. Pas op het moment dat je het vak oploopt heb je door dat je in een soort van voetbalstadion bent. Het geluid weerkaatst ook niet helemaal lekker heb ik altijd het idee.![]()
Je hebt nu vak 026, 027 en 028 ervoor.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die stoeltjes gaan het een stuk beter maken ja, hoeken zijn helaas niks aan te doen kan ik me voorstellen. Dacht dat ze ook nog de gracht voor Zuid 1 nog kleiner wouden makenUitvinder van de biersmiley.![]()
Dat weet ik, maar ik dacht dat dat slechts het begin was en ze het nog verder wouden uitbreidenquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je hebt nu vak 026, 027 en 028 ervoor.![]()
Oh, dat weet ik dan niet. Volgens mij was dit het maximale.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik dacht dat dat slechts het begin was en ze het nog verder wouden uitbreidenUitvinder van de biersmiley.![]()
Hoorde dat er steeds minder concerten georganiseerd werden, dus als het op een gegeven moment alleen nog voor voetbal gebruikt wordt dan zou het wellicht kunnen.quote:Op vrijdag 7 april 2017 13:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt een heel stuk mooier. Snap niet dat sommige mensen daar anders over denken.
[..]
Dat zal helaas nooit gebeuren, omdat vrachtwagens met evenementen naar binnen moeten kunnen rijden om podia en ander materiaal naar binnen te kunnen brengen.
Dacht trouwens dat het ook met aanrijroutes van ambulances te maken had?![]()
Even opgezocht maar het lijkt hier inderdaad bij te blijven, jammer welquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik dan niet. Volgens mij was dit het maximale.![]()
Inderdaad jammer. Maar ik vind dat we er het laatste jaar flink op vooruit zijn gegaan.quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Even opgezocht maar het lijkt hier inderdaad bij te blijven, jammer wel
Uitvinder van de biersmiley.![]()
![]()
frontpage humor bla bla, whateverwhatever vindt dit leuk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Cruijff is groter qua icoon dan Messi of Ronaldo zullen worden. Dan mag je toch best wat tijd geld en moeite steken in het eren van zo'n man wat mij betreft.
In Nederland is Cruijff natuurlijk veel iconischer, maar Messi zijn respectievelijk in hun eigen landen natuurlijk veel populairder.
En Messi vs Cruijff in Barcelona... ik vraag het mij af. Misschien Cruijff net omdat hij het voetbal daar ook heeft veranderd, maar Messi komt uit de jeugd dus is ook een icoon.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Jeffrey de Lange, keeper A1, krijgt contractaanbod. Wel pas na interesse van andere clubs...
Ajax gaat erg slecht met hem om, het is gewoon beste keeperstalent op Onana na bij Ajax. Het is zelfs een schande dat hij in UYL werd gepasseerd ten faveure van Stan van Bladeren...![]()
ik denk dat hij nog steeds weg gaat. Heb vernomen dat hij zelf ook niet tevreden is over hoe Ajax met hem om gaat.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeffrey de Lange, keeper A1, krijgt contractaanbod. Wel pas na interesse van andere clubs...
Ajax gaat erg slecht met hem om, het is gewoon beste keeperstalent op Onana na bij Ajax. Het is zelfs een schande dat hij in UYL werd gepasseerd ten faveure van Stan van Bladeren...
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 07-04-2017 15:56:37 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als ik jullie antwoord geef over de vragen van dat shirt van Heiko. Mag ik dan het shirt hebben?Groot fan van User Wotte![]()
Gaan ze bomen planten?quote:Op vrijdag 7 april 2017 14:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik dacht dat dat slechts het begin was en ze het nog verder wouden uitbreidenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hey Sjaak, jij ook hier?quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:01 schreef franske19 het volgende:
Nijhuis fluit Ajax morgen. Ongelofelijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik ben zelf totaal geen complotdenker, maar dat Nijhuis ons nog mag fluiten is onbegrijpelijk. Echt letterlijk elke wedstrijd maakt hij een cruciale fout.quote:![]()
Het moment dat je scheidsrechters wedstrijden van bepaalde clubs niet laat fluiten omdat ze een fout hebben gemaakt is het einde zoek natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik ben zelf totaal geen complotdenker, maar dat Nijhuis ons nog mag fluiten is onbegrijpelijk. Echt letterlijk elke wedstrijd maakt hij een cruciale fout.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Een fout? Hij is echt letterlijk bijna elke wedstrijd opzichtelijk de fout in gegaan.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het moment dat je scheidsrechters wedstrijden van bepaalde clubs niet laat fluiten omdat ze een fout hebben gemaakt is het einde zoek natuurlijk.![]()
Ja, dus? Straks hou je geen scheidsrechter meer over als je zo gaat beredeneren.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een fout? Hij is echt letterlijk bijna elke wedstrijd opzichtelijk de fout in gegaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik denk niet dat iemand daar last van heeft.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dus? Straks hou je geen scheidsrechter meer over als je zo gaat beredeneren.
Vast wel iemand van de reservespelers die wil fluiten.![]()
Of ze geven Sjaak gewoon een fluit. Wat kan er mis gaan.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daar last van heeft.
Vast wel iemand van de reservespelers die wil fluiten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Johan Cruijff is wel een maatje groter dan Messi in Barcelona.quote:Op vrijdag 7 april 2017 15:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
In Nederland is Cruijff natuurlijk veel iconischer, maar Messi zijn respectievelijk in hun eigen landen natuurlijk veel populairder.
En Messi vs Cruijff in Barcelona... ik vraag het mij af. Misschien Cruijff net omdat hij het voetbal daar ook heeft veranderd, maar Messi komt uit de jeugd dus is ook een icoon.Behulpzaam als een waterkraan.
Dat is gewoon echt ernstig (voor Traoré)quote:Dus hij kan niet alleen gewoon niet afronden (iets waar een buitenspeler nog een beetje mee weg kan komen als ie voor veel aanvoer zorgt) maar hoe kun je als rechtsbuiten 0 assists hebben?
Stel dat Ziyech niet was gehaald, dan hadden jullie écht een groot probleem gehad qua aanvoer (en dus goals).![]()
quote:Wel bedanktquote:De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informele schrijftaal. In de spreektaal is wou(w)en heel gebruikelijk.![]()
Is gewoon een feit dat Nijhuis stelselmatig Ajax benadeeld. Maakt me echt geen drol uit wie Ajax fluit zolang het maar niet Nijhuis is.quote:![]()
Klaassen morgen lekker rust geven voor donderdag. Die titel zijn we toch kwijt, alles op de EL nu.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen wel fit. Dolberg nog niet wedstrijdfit.
God is dus donderdag terug.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ook gewoon pijnlijk om te zien dat hij elke week uitgelicht wordt voor een arbitrale wanvertoning om vervolgens weer bij zijn schrotumlikkers van VI aan te schuiven. Echt, de tranen springen gewoon in je ogen van dat walgelijke figuur.quote:Op vrijdag 7 april 2017 21:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Is gewoon een feit dat Nijhuis stelselmatig Ajax benadeeld. Maakt me echt geen drol uit wie Ajax fluit zolang het maar niet Nijhuis is.![]()
Dat valt ook allemaal wel weer mee maar laten we gejank over scheidsrechters over laten aan supporters van andere clubsquote:Op vrijdag 7 april 2017 22:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ook gewoon pijnlijk om te zien dat hij elke week uitgelicht wordt voor een arbitrale wanvertoning om vervolgens weer bij zijn schrotumlikkers van VI aan te schuiven. Echt, de tranen springen gewoon in je ogen van dat walgelijke figuur.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat valt ook allemaal wel weer mee maar laten we gejank over scheidsrechters over laten aan supporters van andere clubsOh.![]()
Blijft fout. Ondanks dat marginalen het anders zien.quote:
Net zoals kennen/kunnen en liggen/leggen.Behulpzaam als een waterkraan.
Oké GGMMquote:Op vrijdag 7 april 2017 23:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Blijft fout. Ondanks dat marginalen het anders zien.
Net zoals kennen/kunnen en liggen/leggen.![]()
Graag gedaan.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op vrijdag 7 april 2017 22:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ook gewoon pijnlijk om te zien dat hij elke week uitgelicht wordt voor een arbitrale wanvertoning om vervolgens weer bij zijn schrotumlikkers van VI aan te schuiven. Echt, de tranen springen gewoon in je ogen van dat walgelijke figuur.
Jij bent echt een geweldige troll. Zoveel credits.quote:Op zaterdag 8 april 2017 01:32 schreef fukforce het volgende:
[..]
Jij ging ons toch zoeken met je matties in het stadion of niet swa
Maar jij werd tijdens Ajax feyenoord buiten de ring gezet toch?Groot fan van User Wotte![]()
Ik vroeg je wat of niet swa was jij het HIGH can't be stoppedquote:Op zaterdag 8 april 2017 01:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt een geweldige troll. Zoveel credits.
Maar jij werd tijdens Ajax feyenoord buiten de ring gezet toch?heb nog met Rickie gezeten leuke gast is die niet aan de sos zit
![]()
![]()
Deze hint begreep ik nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 01:39 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat of niet swa was jij het HIGH can't be stoppedheb nog met Rickie gezeten leuke gast is die niet aan de sos zit
quote:Op zaterdag 8 april 2017 01:43 schreef fukforce het volgende:
[..]
Je begreep me wel maar je doet alsof je niet weet al het zelfde met jou
Maar die statistieken van Nijhuis die Ajax fluit (wat was het, 10 van de 15 wedstrijden onder hem niet gewonnen ofzo?quote:Op vrijdag 7 april 2017 23:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat valt ook allemaal wel weer mee maar laten we gejank over scheidsrechters over laten aan supporters van andere clubs) zijn wel echt best bizar te noemen hoor. Maar dat zal vooral komen omdat ie bijna bij alles door laat spelen en Ajax in veel gevallen toch de voetballende partij is. Voor de tegenstanders dus zeer voordelig dat ze zo nu en dan een flinke schop kunnen uitdelen of zeer fel de duels ingaan zonder dat ze direct een overtreding of kaart tegen krijgen. Ik mag dat wel...
Maar laat die Ajax-jongens er maar hard van worden en er aan wennen als ze ooit in de Premier League willen voetballen, daar krijg je elke week te maken met een Nijhuis en hard spel![]()
![]()
Als Ajax met zelfde intensiteit speelt als tegen Feyenoord delen zij de beuken uit en heb je een goede aan Nijhuis. Doen ze dat niet, dan gaat NEC erin kleunen uiteraard... Hoe dan ook, Ajax moet niet janken. Wijzen naar wedstrijd tegen Groningen is te makkelijk, het was gewoon een fout van Onana zelf.![]()
Nijhuis kon het niet zien, na 86x keer doorspoelen zag je pas dat hij daadwerkelijk werd aangeraakt. Dus nee, ik vind het niet per se een fout van Onana maar ook niet vreemd dat Nijhuis het zelf niet ziet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Ajax met zelfde intensiteit speelt als tegen Feyenoord delen zij de beuken uit en heb je een goede aan Nijhuis. Doen ze dat niet, dan gaat NEC erin kleunen uiteraard... Hoe dan ook, Ajax moet niet janken. Wijzen naar wedstrijd tegen Groningen is te makkelijk, het was gewoon een fout van Onana zelf.![]()
Dat klopt, maar ik ben van mening dat Onana het niet zo ver had moeten laten komen. Na eerste keer uitkappen had hij al weg kunnen rammen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nijhuis kon het niet zien, na 86x keer doorspoelen zag je pas dat hij daadwerkelijk werd aangeraakt. Dus nee, ik vind het niet per se een fout van Onana maar ook niet vreemd dat Nijhuis het zelf niet ziet.![]()
Oh wat hoop ik toch dat Feyenoord aan het Ajax syndroom van 2016 lijdt. Hoe mooi zou het zijn als we dit jaar de titel door de neus van Feyenoord boren
Maar ach, m'n verstand zegt ook dat dat er vrijwel niet inzit. Maar hoop doet leven
mogen we de 14 jarigen Unuvar en Hansen al hypentwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zaterdag 08-04-2017 om 13:10:10LIVE #AJAXO15: 4-0! Prachtige aanval waarna de bal bij Hansen belandt, die prachtig breed legt en Unuvar laat scoren. #ajavvv reageer retweet
ik word gek als die 2 ook nog eens worden weggekocht![]()
Bereid je maar voorquote:Op zaterdag 8 april 2017 13:14 schreef skysherrif het volgende:
mogen we de 14 jarigen Unuvar en Hansen al hypentwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zaterdag 08-04-2017 om 13:10:10LIVE #AJAXO15: 4-0! Prachtige aanval waarna de bal bij Hansen belandt, die prachtig breed legt en Unuvar laat scoren. #ajavvv reageer retweet
ik word gek als die 2 ook nog eens worden weggekochtHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zaterdag 08-04-2017 om 13:14:14LIVE #AJAXO15: De vijfde voor O15! Hansen en Unuvar vinden elkaar weer blindelings en Unuvar is weer het eindstation. #ajavvv reageer retweet
![]()
Wat zitten jullie over die scheidsrechters te zeiken joh.....als er 1 ploeg de scheidsrechters altijd mee heb is het wel 020
Beter zeiken over bosz met zijn wanprestaties als trainer.
Traore zeker weer in de basis?
het wordt spannend nu he
jullie kunnen vanavond gelijk komen in punten
zetten hem op
![]()
![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Iedereen gunde het Feyenoord toch zo?quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh wat hoop ik toch dat Feyenoord aan het Ajax syndroom van 2016 lijdt. Hoe mooi zou het zijn als we dit jaar de titel door de neus van Feyenoord boren
Maar ach, m'n verstand zegt ook dat dat er vrijwel niet inzit. Maar hoop doet leven![]()
![]()
Ik gun ze die tweede plek van harte.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iedereen gunde het Feyenoord toch zo?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik gun ze die tweede plek van harte.!!
![]()
![]()
Ja Bosz doet het ook echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 8 april 2017 15:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat zitten jullie over die scheidsrechters te zeiken joh.....als er 1 ploeg de scheidsrechters altijd mee heb is het wel 020
Beter zeiken over bosz met zijn wanprestaties als trainer.
Traore zeker weer in de basis?
het wordt spannend nu he
jullie kunnen vanavond gelijk komen in punten
zetten hem op
![]()
![]()
![]()
![]()
We worden derde namelijk![]()
![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 8 april 2017 15:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iedereen gunde het Feyenoord toch zo?![]()
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iedereen gunde het Feyenoord toch zo?Oh.![]()
Ik gun het ze meer dan PSV of Twente of Vitesse.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iedereen gunde het Feyenoord toch zo?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
nee.quote:Op zaterdag 8 april 2017 15:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iedereen gunde het Feyenoord toch zo?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Frontpagehumorquote:Op zaterdag 8 april 2017 15:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Iedereen gunde het Feyenoord toch zo?Groot fan van User Wotte![]()
Jij moet wel een uitzondering zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2017 11:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar ach, m'n verstand zegt ook dat dat er vrijwel niet inzit. Maar hoop doet leven![]()
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Sánchez, De Ligt, Viergever; Klaassen, Schöne, Ziyech; Neres, Traoré, Younes![]()
Jammer dat Veltman alweer terug is, verder een prima opstelling.quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:32 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Sánchez, De Ligt, Viergever; Klaassen, Schöne, Ziyech; Neres, Traoré, YounesVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Neresquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:32 schreef BobW het volgende:
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Sánchez, De Ligt, Viergever; Klaassen, Schöne, Ziyech; Neres, Traoré, Younes
Oh.![]()
De ene wedstrijd is de andere niet.quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:44 schreef Vasion het volgende:
Schalke slacht Wolfsburg even.
Succes volgende week!Oh.![]()
Prima opstelling. Goed ook dat De Ligt weer gaat spelen na al die heisa. Kluivertje donderdag aan de bak tegen Schalke, niets mis mee !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als Dolberg weer fit is gewoon Younes en Traoré op de flanken waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 april 2017 18:57 schreef Pedroso het volgende:
Prima opstelling. Goed ook dat De Ligt weer gaat spelen na al die heisa. Kluivertje donderdag aan de bak tegen Schalke, niets mis mee !![]()
Kans is groot ja, al zie ik 'm zeker minuten maken. Liefst op links, dat is z'n beste positie.quote:Op zaterdag 8 april 2017 18:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als Dolberg weer fit is gewoon Younes en Traoré op de flanken waarschijnlijk
Ik moet nog zien of Dolberg in de basis gaat beginnen overigens, heeft toch alweer een tijdje niet gespeeld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Misschien krijgt Dolberg zo nog minuutjesquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kans is groot ja, al zie ik 'm zeker minuten maken. Liefst op links, dat is z'n beste positie.
Ik moet nog zien of Dolberg in de basis gaat beginnen overigens, heeft toch alweer een tijdje niet gespeeld.Oh.![]()
Zit ie op de bank dan ? Dacht dat ie helemaal niet mee was, dan is de kans groot dat ie minuten gaat maken ja.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien krijgt Dolberg zo nog minuutjes
Traore doet het overigens ook steeds beter als spits, nu nog even meer scoren en Bosz heeft een 'probleem' voor de spitspositie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zit helemaal niet bij de selectiequote:Op zaterdag 8 april 2017 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien krijgt Dolberg zo nog minuutjes![]()
Met 2 spitsen spelen dan maar.quote:Op zaterdag 8 april 2017 19:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit ie op de bank dan ? Dacht dat ie helemaal niet mee was, dan is de kans groot dat ie minuten gaat maken ja.
Traore doet het overigens ook steeds beter als spits, nu nog even meer scoren en Bosz heeft een 'probleem' voor de spitspositie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:![]()
NEC: Delle; Heinloth, Golla, Dumic, Sturing, Burnet; Bikel, Breinburg, Rayhi; Grot, Awoniyi.
Ajax: Onana; Veltman, Sánchez, De Ligt, Viergever; Schöne, Klaassen, Ziyech; Neres, Traoré, Younes."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Godzijdank eindelijk iemand die de opstelling plaatst, bedankt Klaasquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
NEC: Delle; Heinloth, Golla, Dumic, Sturing, Burnet; Bikel, Breinburg, Rayhi; Grot, Awoniyi.
Ajax: Onana; Veltman, Sánchez, De Ligt, Viergever; Schöne, Klaassen, Ziyech; Neres, Traoré, Younes.![]()
doet niet meequote:"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Lijkt niet veel energie te kosten zo, dus blijf maar lekker doorgaanquote:Op zaterdag 8 april 2017 19:55 schreef DaveDave09 het volgende:
Nog een goal en dan chillen, of 30x scoren dan![]()
Leuk begin zoDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: