SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 0% gewijzigd door BadderHaring op 06-04-2017 10:46:05 ]![]()
Badder, kan je dat gifje even in de map plaatsen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Done. Omdat ie zo mooi is zal ik me een keer gedragen.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:31 schreef mokkiemok het volgende:
Badder, kan je dat gifje even in de map plaatsen?![]()
thanks man, dan vergeef ik je voor het stelen van mijn TTquote:Op donderdag 6 april 2017 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Done. Omdat ie zo mooi is zal ik me een keer gedragen.
Grote jongen.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Done. Omdat ie zo mooi is zal ik me een keer gedragen.![]()
Gisteren blijkbaar de 800ste thuiszege in de eredivisieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat gifje is veel te kort joh
vanaf 0:23 hoort er sowieso inBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Mooie wedstrijd gisteren, ik heb aardig genoten. Het blijft schandalig dat Bosz Sinkgraven als back blijft opstellen. Stel je voor dat Ajax een links en rechtsback had die blijven opkomen... Zo veel efficiënter met deze buitenspelers die telkens naar binnen trekken.![]()
stel je voor dat bosz (zoals ik gisteren al zei) de achterhoede van Kopenhagen opsteldequote:Op donderdag 6 april 2017 09:55 schreef Marmal het volgende:
Mooie wedstrijd gisteren, ik heb aardig genoten. Het blijft schandalig dat Bosz Sinkgraven als back blijft opstellen. Stel je voor dat Ajax een links en rechtsback had die blijven opkomen... Zo veel efficiënter met deze buitenspelers die telkens naar binnen trekken.
en de voorhoede van Feyenoord (met dolberg voor Traore) broek uit genotFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sinkgraven is vooral goed als hij vooruit kan verdedigen. Richting eigen goal heeft ie nogal wat moeite met positioneren. Kenny Terugspeelbal Tete heeft wederom laten zien dat ie voetballend weinig toevoegt. Verdedigen kan ie wel maar aan de bal doet het pijn aan je ogen.Behulpzaam als een waterkraan.
Het is een beetje een hype geworden om op Tete te zeuren dat 'ie niet kan aanvallen. Zwaar overdreven.quote:Op donderdag 6 april 2017 09:57 schreef fathank het volgende:
Sinkgraven is vooral goed als hij vooruit kan verdedigen. Richting eigen goal heeft ie nogal wat moeite met positioneren. Kenny Terugspeelbal Tete heeft wederom laten zien dat ie voetballend weinig toevoegt. Verdedigen kan ie wel maar aan de bal doet het pijn aan je ogen.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Kluivert---------Dolberg----------Neres
-----Ziyech-------------------Klaassen
-------------------Schone
Viergever--De Ligt--Sanchez--Tete
--------------------Onana
Wat mij betreft de beste opstelling.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik was gisteren in de Arena.
Hoe komt het dat er zoveel lege stoeltjes waren en dat de sfeer zo mat was?![]()
Niet eens aanvallen, maar gewoon een bal vooruit spelen. Hij draait 8/10 keer terug om of de centrale verdediger aan te spelen of de keeper.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is een beetje een hype geworden om op Tete te zeuren dat 'ie niet kan aanvallen. Zwaar overdreven.
Van mij hoef je echt niet 28 keer de achterlijn te halen als back maar gewoon eens proberen een middenvelder of aanvaller in spelen zou toch moeten kunnen. En dat zie je amper bij Tete.Behulpzaam als een waterkraan.
gisteren was woensdagquote:Op donderdag 6 april 2017 10:09 schreef Sloggi het volgende:
Hoe komt het dat er zoveel lege stoeltjes waren en dat de sfeer zo mat was?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat je er heen ging met het idee dat er veel lege stoeltjes te zien zouden zijn en de sfeer mat zou zijn. En dus waren er veel lege stoeltjes en was de sfeer zo mat.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:09 schreef Sloggi het volgende:
Hoe komt het dat er zoveel lege stoeltjes waren en dat de sfeer zo mat was?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Wat vond jij van het aantal lege stoeltjes en de sfeer dan?quote:Op donderdag 6 april 2017 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat je er heen ging met het idee dat er veel lege stoeltjes te zien zouden zijn en de sfeer mat zou zijn. En dus waren er veel lege stoeltjes en was de sfeer zo mat.![]()
In minstens de helft van die gevallen is het gewoon een goede keuze om breed of terug te spelen. Het idee heerst (vooral hier) nogal dat alles vooruit moet.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet eens aanvallen, maar gewoon een bal vooruit spelen. Hij draait 8/10 keer terug om of de centrale verdediger aan te spelen of de keeper.
Van mij hoef je echt niet 28 keer de achterlijn te halen als back maar gewoon eens proberen een middenvelder of aanvaller in spelen zou toch moeten kunnen. En dat zie je amper bij Tete.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Beter inderdaad balletje terug balletje breed dat voetbalt zo lekker.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In minstens de helft van die gevallen is het gewoon een goede keuze om breed of terug te spelen. Het idee heerst (vooral hier) nogal dat alles vooruit moet.Behulpzaam als een waterkraan.
Haha moeilijk he, met een andere mening om gaan.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter inderdaad balletje terug balletje breed dat voetbalt zo lekker.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Niet relevant want troll.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat vond jij van het aantal lege stoeltjes en de sfeer dan?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Daar is hij wel matig in, Veltman ook (misschien ietsje beter), Sinkgraven nog iets beter. Verdedigend liggen de verhoudingen precies andersom.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is een beetje een hype geworden om op Tete te zeuren dat 'ie niet kan aanvallen. Zwaar overdreven.![]()
Nee hoor. Zeker niet als ik weet dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha moeilijk he, met een andere mening om gaan.Behulpzaam als een waterkraan.
Oh ja, het gaat natuurlijk allemaal om gelijk hebbenquote:Op donderdag 6 april 2017 10:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor. Zeker niet als ik weet dat ik gelijk heb..
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ach matig. Het kan beter hoor, zoals iedere speler beter moet. Maar het is Ajax, niet Real Madrid. Als Bosz het voor elkaar kan krijgen om iedere wedstrijd zo te spelen als de eerste 25 minuten gister dan ben ik blij.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar is hij wel matig in, Veltman ook (misschien ietsje beter), Sinkgraven nog iets beter. Verdedigend liggen de verhoudingen precies andersom.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
al is het maar een helft lang, end an de tweede helft rustiger aan. met een beetje meer rendement sta je elke eerste 45 minuten dan met 2 of 3 nul voorquote:Op donderdag 6 april 2017 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach matig. Het kan beter hoor, zoals iedere speler beter moet. Maar het is Ajax, niet Real Madrid. Als Bosz het voor elkaar kan krijgen om iedere wedstrijd zo te spelen als de eerste 25 minuten gister dan ben ik blij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou, eigenlijk niet. Ajax heeft die naam natuurlijk wel, maar je bent verwikkeld in een spannende kampioensstrijd en je speelt tegen een tegenstander uit de regio.quote:![]()
Je bedoelt als je iemand in de spits zou hebben staan die er wat van kan.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
al is het maar een helft lang, end an de tweede helft rustiger aan. met een beetje meer rendement sta je elke eerste 45 minuten dan met 2 of 3 nul voor![]()
zoals de opstelling die ik net gaf. Dolberg dusquote:Op donderdag 6 april 2017 10:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je bedoelt als je iemand in de spits zou hebben staan die er wat van kan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die kan er wel wat van.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zoals de opstelling die ik net gaf. Dolberg dus![]()
Waar zat je? Op zuid was de sfeer best goed voor een woensdag avond.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:09 schreef Sloggi het volgende:
Hoe komt het dat er zoveel lege stoeltjes waren en dat de sfeer zo mat was?
Uitvinder van de biersmiley.![]()
De titelstrijd is niet meer spannend.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet. Ajax heeft die naam natuurlijk wel, maar je bent verwikkeld in een spannende kampioensstrijd en je speelt tegen een tegenstander uit de regio.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ja dat was wel genietenquote:Op donderdag 6 april 2017 09:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoop dat die eerste 25 minuten van gister de rest van het seizoen op repeat staan op ieder scherm dat te vinden is in de ArenA.![]()
![]()
406. De F-side maakte aardig wat herrie, de rest van het stadion was op een korte opleving rond de 3-1 ergens na redelijk ingeslapen.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Waar zat je? Op zuid was de sfeer best goed voor een woensdag avond.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2017 10:36:32 ]![]()
Waar gaat Ajax punten verspelen denk je?quote:Op donderdag 6 april 2017 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De titelstrijd is niet meer spannend.![]()
Waarom zou Ajax nog punten moeten verspelen om de titelstrijd niet meer spannend te maken?quote:Op donderdag 6 april 2017 10:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waar gaat Ajax punten verspelen denk je?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:badder?quote:Op donderdag 6 april 2017 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Done. Omdat ie zo mooi is zal ik me een keer gedragen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom verkondig je anders je mening op een forumquote:Op donderdag 6 april 2017 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ja, het gaat natuurlijk allemaal om gelijk hebben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Om te leren van de argumenten van anderen.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom verkondig je anders je mening op een forum![]()
Ja echt? Je post echt alleen om je gelijk te halen? Sad.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom verkondig je anders je mening op een forum'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Zoals dat Tete zo goed kan voetballen en van toegevoegde waarde is in balbezit.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Om te leren van de argumenten van anderen.
oke.Ik hoef het niet te halen. Ik heb het al.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja echt? Je post echt alleen om je gelijk te halen? Sad.Behulpzaam als een waterkraan.
Dat is in ieder geval al beter dan 'm een bijnaam geven en niet verder komen dan dat het pijn aan je ogen doet.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Zoals dat Tete zo goed kan voetballen en van toegevoegde waarde is in balbezit.
oke.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Laat die man een reeks wedstrijden spelen en hij zal jou laten zien dat die meer toevoegt dan Veltman doet.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
oke.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Verwacht je nu een sticker of wat?quote:Op donderdag 6 april 2017 10:49 schreef fathank het volgende:
[..]
oke.
[..]
Ik hoef het niet te halen. Ik heb het al.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Tete is in balbezit volslagen Ajax-onwaardig. Maar verdedigend is hij één van de beste backs van Nederland.
Moet gewoon altijd spelen, zeker tegen de sterkere tegenstanders.![]()
als je viergever op de andere kant hebt kan je tete best op rechts hebben.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:53 schreef BadderHaring het volgende:
Tete is in balbezit volslagen Ajax-onwaardig. Maar verdedigend is hij één van de beste backs van Nederland.
Moet gewoon altijd spelen, zeker tegen de sterkere tegenstanders.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oke, ik zal hem voortaan opstellen.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:51 schreef marp0 het volgende:
[..]
Laat die man een reeks wedstrijden spelen en hij zal jou laten zien dat die meer toevoegt dan Veltman doet.Heb je geen glitterplaatjes?quote:Op donderdag 6 april 2017 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Verwacht je nu een sticker of wat?Waarom moet een speler die volgens jou in balbezit Ajax onwaardig is altijd spelen, ook al ben je in de meeste wedstrijden voetballend superieur en wordt er voetballend meer gevraagd dan verdedigend in het gros van de wedstrijden?quote:Op donderdag 6 april 2017 10:53 schreef BadderHaring het volgende:
Moet gewoon altijd spelen, zeker tegen de sterkere tegenstanders.Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op donderdag 6 april 2017 10:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke, ik zal hem voortaan opstellen.
[..]
Heb je geen glitterplaatjes?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gewoon 11 aanvallers opstellen. Dat verdedigen is zo overschat.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke, ik zal hem voortaan opstellen.
[..]
Heb je geen glitterplaatjes?
[..]
Waarom moet een speler die volgens jou in balbezit Ajax onwaardig is altijd spelen, ook al ben je in de meeste wedstrijden voetballend superieur en wordt er voetballend meer gevraagd dan verdedigend in het gros van de wedstrijden?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
quote:Op donderdag 6 april 2017 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gewoon 11 aanvallers opstellen. Dat verdedigen is zo overschat.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Haha moeilijk he, met een andere mening om gaan.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gewoon 11 aanvallers opstellen. Dat verdedigen is zo overschat.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik probeer altijd wat van een ander op te steken.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha moeilijk he, met een andere mening om gaan.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Daley op links, kan de Ligt nog een jaartje proeven(misschien beter)quote:Op donderdag 6 april 2017 11:06 schreef Heeinz het volgende:
https://www.thesun.co.uk/(...)ble-at-old-trafford/FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:'Ajax overweegt Blind terug te halen: Amsterdammers willen plannen Mourinho weten'
Een zeer opvallend Ajax-gerucht: The Sun meldt dat Ajax overweegt Daley Blind terug te halen naar Amsterdam. Bijna drie jaar geleden maakte de Oranje-international de overstap naar Manchester United. Ajax bekijkt nu zijn mogelijkheden en doet volgens het tabloid navraag over wat de kansen zijn om Blind terug te halen.
Louis van Gaal haalde Blind naar Old Trafford. Nu José Mourinho de scepter zwaait, komt Blind minder in actie. Ajax wil graag weten wat de plannen van The Special One zijn met de verdediger. Wanneer de Amsterdammers een positief signaal ontvangen, gaat dat leiden tot een definitief bod.
Blind heeft bij Manchester United een contract dat medio 2018 afloopt. Hij is afkomstig uit de jeugdopleiding bij Ajax. Na een verhuur aan FC Groningen brak de international uiteindelijk door. Na het succesvolle WK in Brazilië verdiende Blind zijn transfer naar United.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Blind in Heiko out, zou een goeie deal zijn.quote:As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
god wat hoop ik dat Sanchez blijft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Blind komt kun je Riedewald wel definitief afschrijven verder. Die kunnen op precies dezelfde posities spelenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Blind gewoon op links zetten en sink verkopen.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:16 schreef Tagliano het volgende:
Als Blind komt kun je Riedewald wel definitief afschrijven verder. Die kunnen op precies dezelfde posities spelenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat Feyenoord nog minstens vier punten gaat verspelen, ik denk zelfs zes.quote:Op donderdag 6 april 2017 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax nog punten moeten verspelen om de titelstrijd niet meer spannend te maken?![]()
Of doorschuiven naar het middenveld eventueel. Al zie ik Blind zelf dan nog het liefst spelen zoals Schöne dat op dit moment doetquote:Op donderdag 6 april 2017 11:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Blind gewoon op links zetten en sink verkopen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Blind moet dan op CVM, Klaassen naar Napoli voor 25 miljoen en Schone op rechts.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Blind gewoon op links zetten en sink verkopen.![]()
Want Huntelaar balt echt geweldig de laatste jarenquote:Op donderdag 6 april 2017 11:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
60 miljoen en dan Blind, Sneijder en Huntelaar terug halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lekker op de bank achter Dolberg.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want Huntelaar balt echt geweldig de laatste jaren![]()
nee manquote:Op donderdag 6 april 2017 11:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
60 miljoen en dan Blind, Sneijder en Huntelaar terug halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zie ik hem niet doen, die wil gewoon spelen. Tenminste, dat zeg ik dan met EK2012 in m'n achterhoofdquote:Op donderdag 6 april 2017 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lekker op de bank achter Dolberg.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee joh. Ik snap dat de gedachte na al die tijd wat benauwend is, maar dat doemdenken hoeft echt niet meer.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord nog minstens vier punten gaat verspelen, ik denk zelfs zes.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Zou ook niet weten waarom Feyenoord nu ineens punten zou gaan verspelen, die winnen zo'n beetje alles dan wel met het nodige geluk.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee joh. Ik snap dat de gedachte na al die tijd wat benauwend is, maar dat doemdenken hoeft echt niet meer.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2017 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom Feyenoord nu ineens punten zou gaan verspelen, die winnen zo'n beetje alles dan wel met het nodige geluk.![]()
![]()
feyenoord gaat hooguit 1 wedstrijd nog verliezen. Echt niet meer dan dat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe is het met het complot tegen Feyenoord?quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
dit is gewoon waar. Kampioensgeluk noemen ze dat. Wedstrijden winnen die je normaal heel goed zou verliezen. Daaraan zie je heel het seizoen al dat dit eht jaar voor Feyenoord is.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
PEC.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
feyenoord gaat hooguit 1 wedstrijd nog verliezen. Echt niet meer dan dat.
Maar Excelsior en Vitesse uit worden ook lastig genoeg.
Ajax verspeelt 1-3 punten, Feyenoord 3-6 (al zie ik 6 punten eigenlijk niet gebeuren, ik denk eerder 3-4).![]()
Ajax wint niet bij PSV. Feyenoord kampioen. #okdoei.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Vitesse. Een week voor de bekerfinale met Henk als trainer. Je gelooft toch zelf niet dat dát een probleem gaat worden he?quote:Op donderdag 6 april 2017 11:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
PEC.
Maar Excelsior en Vitesse uit worden ook lastig genoeg.
Ajax verspeelt 1-3 punten, Feyenoord 3-6 (al zie ik 6 punten eigenlijk niet gebeuren, ik denk eerder 3-4).'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Van wie moeten ze verliezen? Die gaan hooguit nog 1x gelijk spelen, had je maar moeten winnen in Rotterdam en die kut wedstrijden tegen AZ uit en PSV thuis.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
feyenoord gaat hooguit 1 wedstrijd nog verliezen. Echt niet meer dan dat.![]()
Ik ben een enorme complotdenker, maar op het gebied van Feyenoord niet echt.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe is het met het complot tegen Feyenoord?Andersom kun je ook momentjes aanwijzen. Zoals de 1-1 uit bij Go Ahead die onterecht werd afgekeurd voor hands van Berghuis. Elke club heeft geluk, ook een eventuele kampioen.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is gewoon waar. Kampioensgeluk noemen ze dat. Wedstrijden winnen die je normaal heel goed zou verliezen. Daaraan zie je heel het seizoen al dat dit eht jaar voor Feyenoord is.![]()
Nou vooruit.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vitesse. Een week voor de bekerfinale met Henk als trainer. Je gelooft toch zelf niet dat dát een probleem gaat worden he?![]()
Had Feyenoord de afgelopen 20 jaar dan alleen maar pech?quote:Op donderdag 6 april 2017 11:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben een enorme complotdenker, maar op het gebied van Feyenoord niet echt.
[..]
Andersom kun je ook momentjes aanwijzen. Zoals de 1-1 uit bij Go Ahead die onterecht werd afgekeurd voor hands van Berghuis. Elke club heeft geluk, ook een eventuele kampioen.![]()
Wanneer loopt zijn contract af?quote:
Ben ook bang dat hij onhoudbaar is, vooral nu we in de EL goed presteren.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Waarom denkt iedereen dat hij onhoudbaar is? Hij is er net...quote:Op donderdag 6 april 2017 11:27 schreef marp0 het volgende:
[..]
Wanneer loopt zijn contract af?
Ben ook bang dat hij onhoudbaar is, vooral nu we in de EL goed presteren.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Gaat die jongen zelf ook in zijn bol stijgen als topclubs zich melden met 6 miljoen netto.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat hij onhoudbaar is? Hij is er net...![]()
Nee. Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 6 april 2017 11:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Had Feyenoord de afgelopen 20 jaar dan alleen maar pech?![]()
Maar er gaat natuurlijk geen enkele club 60 miljoen aan Ajax betalen. Maar if so, dan is het jammer.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gaat die jongen zelf ook in zijn bol stijgen als topclubs zich melden met 6 miljoen netto.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nja, Ajax speelt Feyenoord echt he-le-maal weg. Dus als PEC nou even hetzelfde speelt...quote:Op donderdag 6 april 2017 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom Feyenoord nu ineens punten zou gaan verspelen, die winnen zo'n beetje alles dan wel met het nodige geluk.![]()
Eigenlijk was alleen de overwinning in Eindhoven echt gestolen.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is gewoon waar. Kampioensgeluk noemen ze dat. Wedstrijden winnen die je normaal heel goed zou verliezen. Daaraan zie je heel het seizoen al dat dit eht jaar voor Feyenoord is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
omdat hij na 1 seizoen al de beste verdediger in de eredivisie is. by far.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat hij onhoudbaar is? Hij is er net...
En scoort meer dan younes en traore bij elkaarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan blijft het feit dat die jongen nog een contract tot 2021 heeft en dus na één seizoen niet voor minder dan 60 miljoen weg mag.quote:Op donderdag 6 april 2017 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
omdat hij na 1 seizoen al de beste verdediger in de eredivisie is. by far.
En scoort meer dan younes en traore bij elkaar'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
NEC?quote:Op donderdag 6 april 2017 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk was alleen de overwinning in Eindhoven echt gestolen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: