SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie deze vraag nu pas. Wat een leuke! Mag ik nog? Even onder de spoiler, want wil de boel hier niet kapenquote:Op zondag 9 april 2017 08:16 schreef Lemijn het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe het met de nieuwe moeders gaat die hier de afgelopen tijd zijn vertrokken. Bij het baby-topic gaat het vooral over de baby's. Hebben mensen die nog meelezen zin om daar iets over te vertellen? Hoe is het met je pasgeborene, ten opzichte van wat je erover dacht vantevoren? Slaap je echt zo weinig? Naar welk deel van de zwangerschap verlang je terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 april 2017 15:47 schreef Quoi het volgende:
Fazz, wat een dotjeTot bij de babies!
En Logi, ik hoop dat je ontspanning kan vinden. Bijna zover en je gaat je baby ontmoeten
[..]
Ik zie deze vraag nu pas. Wat een leuke! Mag ik nog? Even onder de spoiler, want wil de boel hier niet kapenIk denk dat veel mensen die voor het eerst ouders worden die zorg hebben. Ik althans welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind mn eigen leven namelijk gewoon al heel leuk zoals het is, met reisjes, terrasjes en spontane leuke dingen. We hebben bewust gekozen voor een kleintje, maar ik hoop wel dat we daarna weer enigzins terug gaan belanden op het punt waarop reizen en terrasjes gewoon weer makkelijk kunnen. (please don't burst my bubble
). We zijn redelijk easy going van aard en ik hoop heel erg dat we dat blijven
maar dat weet je maar nooit want je leven komt op zn kop te staan
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ik zou dat gewoon even aangeven, als ze niet weten dat je het vervelend vind kunnen ze er ook niks mee doen. Wie weet kunnen ze een andere ouder schuiven die t allemaal prima vind?quote:Op maandag 10 april 2017 16:51 schreef kazy het volgende:
Fazz wat een droppieTot over een paar maanden!
Leuk al die verse moederverhalen. Bij mij is het een beetje een blur geloof ik. De eerste weken zat ik nog in de 'wtf heb ik een baby?!'-modus en daarna ging het steeds beter. Ik kan me niet herinneren dat ik me op een enorm roze wolk bevond, maar goed dat hele ieniemieniebaby-gebeuren is stiekem niet echt aan mij besteed![]()
Kdv-gedoe: we hebben al een hele tijd terug de beeb aangemeld bij hetzelfde kdv als waar M. zit. Horen we vorige week ineens (via de leidsters) dat hij is ingedeeld in de verticale groep ipv de babygroep. Dat was ons niet medegedeeld.. Ik was in de -naïeve- veronderstelling dat hij ook bij de babygroep zou komen. Ik hoor net dat we nu op de wachtlijst staan voor de babygroep, want die is vol. We zijn erg tevreden over de babygroep (en met name de leidsters), dus ik baal wel dat er nu een kans bestaat dat dit kindje dan naar een hele andere groep moetHij zal die groep ook vast heel leuk vinden, maar toch..
Dat is toch lastig te voorspellen, is heel kindafhankelijk. Met O uit eten gaan/ terrasje pakken is geen groot succes, die wil gelijk al het eten en als het te lang duurt gaat hij jengelen, en als hij klaar is wil hij spelen/weg. Daarentegen hebben we hem zonder problemen 3,5e week mee kunnen nemen tijdens een rondreis (wel met aangepast reisschema), en hij is zonder problemen bijna een week uit logeren geweest toen wij samen weggingen (maar dat moet je zelf maar willen). Voor hij er was dachten we overigens dat het reizen afgelopen was, en we hebben dan ook bewust heel veel gereisd de afgelopen jaren om alles wat we wilden doen gedaan te hebben en alles binnen Europa 'bewaard' voor met kinderen.quote:Op maandag 10 april 2017 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die voor het eerst ouders worden die zorg hebben. Ik althans welik vind mn eigen leven namelijk gewoon al heel leuk zoals het is, met reisjes, terrasjes en spontane leuke dingen. We hebben bewust gekozen voor een kleintje, maar ik hoop wel dat we daarna weer enigzins terug gaan belanden op het punt waarop reizen en terrasjes gewoon weer makkelijk kunnen. (please don't burst my bubble
Goeie, thanks! Die moet ik onthouden.quote:Op maandag 10 april 2017 18:42 schreef Krisvc het volgende:
Mja, het ergste wat ze kunnen zeggen is dat het niet kan Kazy. Ik uit dat soort dingen ook altijd: "Ik vind het moeilijk om te vragen, maar niet geschoten is altijd mis, is er een andere ouder die het niet erg vindt om te ruilen?" Ik zou er ook van balen trouwens, zelfs al zou ik weten dat het allemaal wel goed komt.
boooh ik heb nog geen buitenkantquote:Op maandag 10 april 2017 19:26 schreef Flav het volgende:
Even een klein traantje hier, voelde zojuist voor het eerst harde schopjes aan de buitenkant![]()
Dat idee heb ik ook, en hoop ik ook! Mijn bonusdochter schijnt een makkelijke baby te zijn geweest, dus ik hoop dat brusje er op gaat lijkenquote:Op maandag 10 april 2017 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen die voor het eerst ouders worden die zorg hebben. Ik althans welik vind mn eigen leven namelijk gewoon al heel leuk zoals het is, met reisjes, terrasjes en spontane leuke dingen. We hebben bewust gekozen voor een kleintje, maar ik hoop wel dat we daarna weer enigzins terug gaan belanden op het punt waarop reizen en terrasjes gewoon weer makkelijk kunnen. (please don't burst my bubble
quote:Op maandag 10 april 2017 19:26 schreef Flav het volgende:
Even een klein traantje hier, voelde zojuist voor het eerst harde schopjes aan de buitenkant![]()
Een knipper voor renaquote:Op maandag 10 april 2017 21:39 schreef rena het volgende:
Mijn echo was geweldig, hartje zien kloppen en we zijn een weekje terug gezet, nu 7w3d en verwachte datum is 22 november
Ik had al gehoord dat dat nog kan varieren inderdaad, daarom mag ik over twee weekjes nog een echoquote:Op maandag 10 april 2017 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Hartjeik ging met de eerste echo n week achteruit en twee weken erna weer n week vooruit
Ach, ik pak nog steeds terrasjes en op onze vrije dagen rijden we soms zomaar ineens naar de Ardennen of naar zee. De kleine achterin, schone luiers en eten mee en we kunnen gaan!quote:Op maandag 10 april 2017 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2017 22:24 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ach, ik pak nog steeds terrasjes en op onze vrije dagen rijden we soms zomaar ineens naar de Ardennen of naar zee. De kleine achterin, schone luiers en eten mee en we kunnen gaan!
Je moet je alleen even instellen op minder romantisch dineren samen en af en toe een terrasje voor een fles ofzo, maar ons lukt het verder prima.
En op vakantie: vorig jaar met een 6-maander naar Hongarije geweest. Liggende reiswieg gehuurd en 's nachts gereden. S. heeft de hele weg geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |