Welkom nog!quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:08 schreef rena het volgende:
Messina, als ik zo nieuwsgierig mag zijn om het te vragen, bedoel je met extreme angst angst voor pijn of de bevalling? Als je het niet prettig vind om te beantwoorden snap ik dat hoor. Ik ben nieuw hier, dus ik ken nog niet alle achtergronden, sorry.
Schoudertje zal ik niet zo snel voelenquote:Op vrijdag 7 april 2017 17:11 schreef Franny_G het volgende:
Of het nu een hoofdje is of een stel billen lijkt me op zich voor de gevoeligheid niet heel veel uitmaken toch (ik heb geen idee hoor, ik heb geen ervaring met stuitligging!)? Of is het meer het schoudertje waar je misschien last van hebt?
Hoofd vind ik meer auw doen dan bipsquote:Op vrijdag 7 april 2017 17:11 schreef Franny_G het volgende:
Of het nu een hoofdje is of een stel billen lijkt me op zich voor de gevoeligheid niet heel veel uitmaken toch (ik heb geen idee hoor, ik heb geen ervaring met stuitligging!)? Of is het meer het schoudertje waar je misschien last van hebt?
heb ik ook n hele tijd gehad, zon beetje tussen 14 wk en 20 wk ofzo. Weinig klachten en pijntjes en met als enige bevestiging "nja hij is er niet uitgekomen dus ik ga er maar vanuit dat ie er nog in zit en het doetquote:Op zaterdag 8 april 2017 09:51 schreef Krisvc het volgende:
Trots en dolgelukkig zijn wij met de geboorte van Paarse Aap.![]()
Ik voel op het moment zo weinig dat ik me afvraag of ik die tweede streep wel echt heb gezien.
Ik hoop het voor jou/jullie.quote:Op zaterdag 8 april 2017 14:37 schreef Skittles het volgende:
Slaap met een baby![]()
Ik bereid me maar weer voor op anderhalf jaar 's nachts elke 2 uur paraat staan. Peuter sliep pas door na 2 jaar en meestal wordt ze nu nog wakker in de nacht![]()
Als deze beter slaapt is dat heel mooi meegenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |