bwehehe, kun je je iig goed inleven in je baby straks. Die voelen zich tien keer per dag zoquote:Op donderdag 6 april 2017 18:35 schreef Messina het volgende:
Flav! Superleuk!![]()
Ik had in de beginweken ook verschrikkelijk honger. En dat was echt honger-honger, geen lekkere-trek-honger. Daarnaast was ik uitgeput en sliep heel erg veel. Ben wel blij dat dat over is gegaan.![]()
Nu is het vooral slecht slapen. Vannacht werd ik wakker met erge pijn op de borst. Dacht echt dat ik een hartaanval had (niet dat ik weet hoe dat voelt)! Maar nee, blijkbaar zat er een flinke boer dwars.![]()
Die arme beebjesquote:Op donderdag 6 april 2017 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bwehehe, kun je je iig goed inleven in je baby straks. Die voelen zich tien keer per dag zo
Sorry, lees nu pas weer bij. Kan de OP niet meer aanpassen.quote:Op donderdag 6 april 2017 07:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je mij in de OP zetten voor 6 november?
quote:Op donderdag 6 april 2017 23:23 schreef LeSage het volgende:
We krijgen een jongetje![]()
![]()
![]()
Zo bijzonder dat ik dadelijk een echte jongensmoeder word, met m'n 2 zoons![]()
![]()
Het was alleen een geslachtsbepalingsecho, maar de echoscopiste heeft echt alles nagekeken en zei: 'Hm, ik heb eigenlijk de 20-weken echo al gedaan.' En alles was goed en zat erop en eraan
quote:Op vrijdag 7 april 2017 09:59 schreef Vieve6 het volgende:
Hartstikke leuk LeSage!!!Je vriend goed kunnen verrassen?
Hier op zich wel goed geslapen alleen erg vroeg wakker door plaspauze en mans wekker... half 5. Maarja er zijn ergere dingen...
Hormonen zijn rare dingenquote:Op donderdag 6 april 2017 17:29 schreef twist02 het volgende:
[..]
Grappig hoe dat zo kan verschillen hè?
Ik ben gelukkig ook niet echt misselijk, inderdaad af en toe met vlagen.
Gelukkig hou ik het tot nu toe nog redelijk gezond, maar ik heb echt constant honger/trek.
Nee hoor, zelfs nog op de fiets naar de ah geweest met baby nog steeds binnenboordquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:00 schreef Thistleweed het volgende:
Tweedle, wat ben je trouwens stil, toch niet stiekem aan het bevallen ofzo?
Altijd even zeggen wat en hoe je je voelt, mijn ervaring is dat ze dat zelf ook prettig vinden als je dat doetquote:Op vrijdag 7 april 2017 14:50 schreef Nanuke het volgende:
Dank voor de reacties. Niet vertrouwen is het niet helemaal, het is vooral dat ik het hierdoor moeilijker vind om al mijn angstgedachten opzij te zetten. Maar bandenpijn is wel een goede verklaring, denk ik. Ga het maandag wel melden bij de vk, ook over mijn angsten, even horen wat ze ervan zegt.
Lekker nestelen voor Tweedle, heb je al het idee dat het zich gaat aankondigen?
Mijn verloskundige gaf de pijn die ik aan de buitenranden van mn baarmoeder had in t begin t label "groeipijn" puur door het groeien van je baarmoeder dus. Weet niet of het bij jou ook zo is, maar hier was het iig volkomen normaal. Maar bij twijfel kan je altijd ff bellenquote:Op vrijdag 7 april 2017 10:43 schreef Nanuke het volgende:
Superleuk LeSage, zo'n verrassing voor je vriend. En nog een jongensbaby!![]()
Ik had zelf samen met man het idee dat het een jongetje werd (en dat is dus ook), maar de rest van de omgeving dacht allemaal een meisje. Best grappig hoe erg dat kan leven bij sommigen.![]()
Vraagje; ik heb al twee dagen zeurende (lage-)buikpijn, met af en toe pijnscheuten. Iemand die dit herkent en enig idee heeft wat dit is? Ik weet dat ik ook de vk kan bellen, maar ik heb maandag toch een afspraak dus het voelt een beetje stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |