Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, als je me ooit als Frontpagemedewerker ziet, mag je me afleveren bij een boer in Overijssel zodat ik me daar door een schaap kan laten verkrachten.
Oké doei.
Stijn weer met z'n dagelijkse WTF-postquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, als je me ooit als Frontpagemedewerker ziet, mag je me afleveren bij een boer in Overijssel zodat ik me daar door een schaap kan laten verkrachten.
Oké doei.
GELLERIE PLEEquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef Tagliano het volgende:
Roelfs haalt alle stokpaardjes weer van stal
Een schaap is nog minder volgzaam dan jij. Ik zou zeggen, neem een voorbeeld na een goede beurt.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké doei.
Jij gaat ook alleen maar op uiterlijk afquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat Ryan Thomas Feyenoord gaat slopen
Dan had hij jou toch niet aardig gevonden johquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij gaat ook alleen maar op uiterlijk af
Sowwwquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan had hij jou toch niet aardig gevonden joh
Dit vind ik geen leuke opmerkingquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan had hij jou toch niet aardig gevonden joh
Nee even serieusquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij gaat ook alleen maar op uiterlijk af
Wat is Heerenveen toch ongelooflijk slecht de 2e seizoenshelftquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel fijn dat Ajax volgende week tegen deze zwerm koekenbakkers moet. Met of zonder Schaars wordt dat lachen, gieren en brullen.
Dit vind ik een lieve opmerkingquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon is erg intelligent hoor, ondanks dat het niet altijd blijkt hier
Fiji...quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee even serieus
Tchock en ik vinden hem echt een fenomeen
Twee week geleden heeft hij Fiji gesloopt met twee goals
Dat zijn ze al sinds Schaars is weggevallen in de vorige seizoenshelft. Niets nieuws onder de zon.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is Heerenveen toch ongelooflijk slecht de 2e seizoenshelft
Gooi jezelf weg.quote:Op zaterdag 8 april 2017 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verbaasde me over de fragmentkeuze uit het interview met Boosz. Ik ben een beetje bos.
Zag je wat ik hier deed hahahahahahaha.
Goed spel is sindsdien erg Schaarsquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn ze al sinds Schaars is weggevallen in de vorige seizoenshelft. Niets nieuws onder de zon.
Ik kies voor de eerste optie, want jouw mening doet me het minst pijn.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg.
Of ga voor de FrontPage werken.
Alhoewel je dan door niemand in VBL serieus genomen wordt.
Fiji stijgt binnen de kortste keren op de FIFAranglijst boven Oranje.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee even serieus
Tchock en ik vinden hem echt een fenomeen
Twee week geleden heeft hij Fiji gesloopt met twee goals
Zo is datquote:Op zaterdag 8 april 2017 23:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Fiji stijgt binnen de kortste keren op de FIFAranglijst boven Oranje.
Bijzondere fantasie.quote:Op zaterdag 8 april 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Jeroen Grueter waan ik me altijd in een zwemhal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |