SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik schakel zelf welquote:Op woensdag 5 april 2017 20:40 schreef Heeinz het volgende:
Toch wel jammer dat Fox geen schakelkanaal heeft vanavond![]()
![]()
Fox schijnt iets aan te bieden op tvquote:Op woensdag 5 april 2017 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand een fatsoenlijke stream toevallig?![]()
3 euro per Ajax wedstrijd, boehoequote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Mag ook wel eens gezegd worden inderdaad. Goeie goal.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:01 schreef Heeinz het volgende:
Uitstekende goalLekker gedaan door Traoré
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Altijd al geroepen. Traore beste spits die we hebbenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Je bent niet goed wijsquote:Op woensdag 5 april 2017 21:04 schreef mokkiemok het volgende:
Altijd al geroepen. Traore beste spits die we hebben![]()
Traore begint beter te draaien in de spitsDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ziyech lijkt wel een prima vormpiek te hebben zo aan het eind van het seizoenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is wel genieten ja, hopelijk kunnen ze het doorzettenquote:Op woensdag 5 april 2017 21:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godver wat spelen ze weer lekkerheerlijk aanvallend. Ze hebben het door
![]()
De vorm van Ziyech is in mijn ogen ook wel erg bepalend voor het spel van Ajax.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Ziyech lijkt wel een prima vormpiek te hebben zo aan het eind van het seizoenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tja, het is in vorm ook misschien gewoon je beste speler. Neemt niet weg dat het verschil wel erg groot is jaquote:Op woensdag 5 april 2017 21:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vorm van Ziyech is in mijn ogen ook wel erg bepalend voor het spel van Ajax.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat verhaal van wennen aan de verhoogde arbeid klopt welquote:Op woensdag 5 april 2017 21:06 schreef Tagliano het volgende:
Ziyech lijkt wel een prima vormpiek te hebben zo aan het eind van het seizoenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Je mag niet wennen als er meer dan een paar miljoen voor je betaald is heb ik de laatste maanden hier gelezenquote:Op woensdag 5 april 2017 21:07 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat verhaal van wennen aan de verhoogde arbeid klopt welMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wel zaak om het spel ook om te zetten in resultaat en niet je tegenstander nog de kans / hoop op punten te geven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
WAAR IS NERESquote:Op woensdag 5 april 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mag niet wennen als er meer dan een paar miljoen voor je betaald is heb ik de laatste maanden hier gelezen
Hoe zou het met onze Zweedse vriend zijn trouwens?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
man wat is die goed zeg.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vorm van Ziyech is in mijn ogen ook wel erg bepalend voor het spel van Ajax.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
In goede wedstrijden is hij de minste maar in slechte wedstrijden de beste.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Davy komt wel iets te kort qua handelings snelheid zo.![]()
Moet het van zijn mentaliteit hebben.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
Davy komt wel iets te kort qua handelings snelheid zo.Hey![]()
Spel weer prima, effectiviteit weer drama.Dat was na zondag al een kansloze missie.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Nou, dat doelsaldo wordt hem niet meer![]()
Wat heeft die Ziyech geslikt vanavond? Die is zo'n beetje elke AZ'er al tegengekomenThink of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
Forum Opties Forumhop: Hop naar: