bru deadprez dacht dat je inmiddels overleden wasquote:Op woensdag 5 april 2017 21:58 schreef Thezappa het volgende:
pasta met gehakt , knoflook , carolinareaper , spinazie en beetje kruidenkaas
parmezaan erover
maatquote:Op woensdag 5 april 2017 22:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
bru deadprez dacht dat je inmiddels overleden was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Zekerquote:
Ongezond valt best mee.quote:Op donderdag 6 april 2017 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker
(Het is kip met champignons, tomaten, ui met ketjap, maar we noemen het thuis zo)
Vanavond een vega kaas ding, spinazie a la crème en Zwitserse aardappelschotel.
Even heel makkelijk en ongezond vandaag.
Het is vooral bewerkt voedselquote:Op donderdag 6 april 2017 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ongezond valt best mee.
Ik eet vnv krieltjes, snijbonen/peen en schnitzel 'cordon bleu'.
Oeh erg goed geluktquote:
Ieww, eten opnieuw opwarmenquote:Op donderdag 6 april 2017 19:47 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Oeh erg goed gelukt![]()
![]()
![]()
En ik heb nog voor 4 keer over om in te vriezen![]()
![]()
Yup! ik ga echt niet elke dag vers kokenquote:
Laat je je moeder toch doen.quote:Op donderdag 6 april 2017 19:51 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Yup! ik ga echt niet elke dag vers koken![]()
vier nep cornetto's?quote:Op donderdag 6 april 2017 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Avondeten was halve gegrilde kip van de markt, beetje ovenfriet en 4 nep cornetto's
Nu een cola-berenburg, toastjes met gerookte zalm en verse macadamiamix van de markt
ik heb ook zin in sushi!!!quote:Op vrijdag 7 april 2017 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Saucijzenbroodje en ragoutbroodje![]()
Vanavond sushiiiiiii
die had ik vorige week maar dan traditioneel met ham en ei, heerlijkquote:Op vrijdag 7 april 2017 16:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dadelijk de eerste verse asperges van het seizoen klaarmaken
Aardappelpuree en zalm uit de oven erbij.
Wat is je BMI inmiddels na al dat acclimatiseren?quote:Op vrijdag 7 april 2017 17:08 schreef Iwanius het volgende:
Lunch
[ afbeelding ]
Moksi!yup..alweer zo een portie.
Aansluitend
[ afbeelding ]
Accllimatiseren met een heerlijk ijskoud biertje.
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 7 april 2017 18:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is je BMI inmiddels na al dat acclimatiseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |