Omdat ie 15 is.quote:
Ik schreef op m'n zevende beter. En dit doet dan zogenaamd vwo. Triest.quote:
Positieve discriminatie noemen ze dat. Krijg je extra citopunten mee.quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik schreef op m'n zevende beter. En dit doet dan zogenaamd vwo. Triest.
* hijquote:Op dinsdag 4 april 2017 20:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Gedumpt door Yennefer en Trissquote:Waarom heb jij je FOK!account aangemaakt?
Fijn he, gerekt worden.quote:
Yennefer of Vengerberg en Triss Merigoldquote:
wie zijn dat?quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Yennefer of Vengerberg en Triss Merigold
Een stel kuthoerenquote:
Als ik jou het/dit/dat noem wil dat dus zeggen dat ik je niet serieus neem, kneus.quote:
Geralt gedumptquote:
Verklaar dit danquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:22 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Als ik jou het/dit/dat noem wil dat dus zeggen dat ik je niet serieus neem, kneus.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:29 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Die regisseur en z'n documentaire zijn ook aids.
"Zijn" moet "is" zijn aangezien het alleen congrueert met documentaire.quote:
Nee, mongooltje. Dat slaat op de regisseur en zijn documentaire. Kun je tellen? Dat zijn dus twee dingen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:40 schreef SecretPret het volgende:
[..]
"Zijn" moet "is" zijn aangezien het alleen congrueert met documentaire.
Gast, een regisseur kan geen aids zijn. Die kan alleen aids hebben debiel.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:44 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee, mongooltje. Dat slaat op de regisseur en zijn documentaire. Kun je tellen? Dat zijn dus twee dingen.
Een documentaire kan dus volgens jou wel aids zijn. Geen enkele reden waarom die vent dus geen aids kan zijn. En ga nu maar je Nederlands-huiswerk doen, want je zit niet eens op vmbo-niveau.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:46 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Gast, een regisseur kan geen aids zijn. Die kan alleen aids hebben debiel.
En dan mij aanspreken op Nederlands...
En dan niet toegevenquote:Op dinsdag 4 april 2017 21:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Een documentaire kan dus volgens jou wel aids zijn. Geen enkele reden waarom die vent dus geen aids kan zijn. En ga nu maar je Nederlands-huiswerk doen, want je zit niet eens op vmbo-niveau.
Nogmaals: Je zegt zelf dat een documentaire aids kan zijn dan kan hij dat dus ook zijn. Tevens zei ik dat je Nederlands niet eens op vmbo-niveau zit. Dan kun je wel duizend smileys posten, maar dat maakt je beheersing van het Nederlands niet minder belachelijk.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:55 schreef SecretPret het volgende:
[..]
En dan niet toegeven![]()
![]()
En nog zelfs zeggen dat ik oo vmbo niveau zit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Verbeter 'm dan ook even op alle punten. Hou anders je commentaar voor jequote:Op dinsdag 4 april 2017 20:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:Op dinsdag 4 april 2017 23:28 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar het gescheld op elkaar ?
Ik door Big Brother-2 in december 2000.
Je zit er eigenlijk nog onder, dus dat was een compliment van hem.quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:55 schreef SecretPret het volgende:
[..]
En dan niet toegeven![]()
![]()
En nog zelfs zeggen dat ik oo vmbo niveau zit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leef jij onder een steen? The Witcher 3 natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 april 2017 21:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
waar gedumpt? waarmee? met betrekking tot wat?
Precies! Het was de enige website waar je toen het nieuws live kon meemaken. En reageren. Dank ervoor Fok!quote:Op zondag 30 april 2017 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eerste account 11 september 2001, reden laat zich dan wel raden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |