deze neem ik even mee naar de sc van marzijkezwollequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:26 schreef PenetrairDebat het volgende:
Ik heb bijna seks gehad met MarijkeZwolle. Die kwam ik ooit beschonken tegen in cafe de Doctor in Zwolle, jaaaaren terug.
huh?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
ik mis ongeveer alles wat zich hier afspeelt maar lach wel altijd een beetje meequote:Op dinsdag 4 april 2017 19:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet zeggen dat je niet weet waar dat van is?
https://streamable.com/q2hs3quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:33 schreef zeer het volgende:
[..]
ik mis ongeveer alles wat zich hier afspeelt maar lach wel altijd een beetje mee
NG is nu toch op een korte vakantie nadat hij het B-woord meerdere malen heeft genoemdquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Het B-woord is Braddie? :squote:Op dinsdag 4 april 2017 19:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
NG is nu toch op een korte vakantie nadat hij het B-woord meerdere malen heeft genoemd
Ben ik voorquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal hem eens uit proberen. Bedankt voor de tip
Niet waarquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey kijk een import nederlander
Een keer dat woordje in afkorting zeggen is tegenwoordig al strooien met blijkbaarquote:
hoop dat je met andere dingen niet zo hardleers bentquote:Op dinsdag 4 april 2017 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een keer dat woordje in afkorting zeggen is tegenwoordig al strooien met blijkbaar
Hm goede wel, nooit over nagedacht. Maar dit zal ik niet afleren idd.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:37 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat je met andere dingen niet zo hardleers bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |