Ik heb verder ook allequote:Op woensdag 24 mei 2017 12:46 schreef bartrid het volgende:
[..]
Hier ook, was ook net iets te jong voor de originele serie maar als Lynch fan de dvds aangeschaft en gekeken...
quote:Op woensdag 24 mei 2017 13:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb verder ook allelynch
films gezien
quote:Op donderdag 25 mei 2017 10:38 schreef bartrid het volgende:
http://thehardtimes.net/n(...)ate-song-eating-ass/
quote:Op donderdag 25 mei 2017 16:32 schreef bartrid het volgende:
En James Blunt is ook weer bezig
[ afbeelding ]
Beautiful?quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Blijft toch een mooie vent, in tegenstelling tot zijn liedjes.
Mooi manquote:
quote:Op donderdag 25 mei 2017 16:32 schreef bartrid het volgende:
En James Blunt is ook weer bezig
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Mooie conversatie.quote:
Ha ha haquote:
quote:
quote:
Laatst nog een topic in Men geopend.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Flipper - Ha Ha Ha
Jij weet ook alles.quote:
Vermoeiende shit, ik kan het je niet aanraden hoor.quote:
Is het zo erg ?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vermoeiende shit, ik kan het je niet aanraden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop