Nooit gehad.quote:
Waaaquote:
Ik begon in 2004 met MSNquote:
Ik vloek ook wel eens.quote:
dat is wel helderquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeger toen Den Helder nog gewoon Helder heette.
[ afbeelding ]
Klinkt erg geey.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:45 schreef racerdkb het volgende:
CU2, ook wel geschreven als cu2, was begin jaren 2000 een van de grootste jongerenwebsites van Nederland en de eerste in de generatie profielenwebsites. De naam CU2 staat voor het Engelse 'See You Too' (Zie jou ook) en bestaat al sinds april 2000.
FOK! is een Nederlandstalige website en online gemeenschap met grotendeels actuele inhoud (nieuws, recensies, columns, opiniepeilingen). Gestart als jongerensite is de website niet meer voor jongeren alleen. FOK! werd opgericht door Danny Roodbol en is nog steeds eigendom van zijn bedrijf Kajira Webmedia.[1]quote:
Haha.quote:
zo klinkt fok ook gayquote:Op dinsdag 4 april 2017 16:46 schreef racerdkb het volgende:
[..]
FOK! is een Nederlandstalige website en online gemeenschap met grotendeels actuele inhoud (nieuws, recensies, columns, opiniepeilingen). Gestart als jongerensite is de website niet meer voor jongeren alleen. FOK! werd opgericht door Danny Roodbol en is nog steeds eigendom van zijn bedrijf Kajira Webmedia.[1]
quote:
Je hebt je interpunctietijd nog niet doorgemaakt zie ik.quote:
waterpunctie?quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt je interpunctietijd nog niet doorgemaakt zie ik.
Komt ooit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt je interpunctietijd nog niet doorgemaakt zie ik.
Ik had de mijne ergens in april 2009, als je dan posts van me gaat lezen kom je ineens het moment tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |