Hoezo, hij is toch al gewoon fulltime kreupele?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe niet zo lelijk tegen mij zeg
of heb je nog geen werk gevonden dat je zo bozig bent
Voelt toch net altijd beter als men dit nog even meld.quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wist niet dat kapen nog steeds een ding is, maar als het dan toch gekaapt moest worden vind ik het oké dat het 2nutz was
Werken is voor de dommenquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe niet zo lelijk tegen mij zeg
of heb je nog geen werk gevonden dat je zo bozig bent
jij moet ook eens even normaal gaan doenquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo, hij is toch al gewoon fulltime kreupele?
quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij moet ook eens even normaal gaan doen
Volgens mij is ze moderator van KLB SCquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom werkt Ama dan niet?
wowowowowoowowow dikke crewbash #fucktheestablishment
een ondankbare taak is datquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is ze moderator van KLB SC
Dat beschouw ik als werk
is de enige vereiste om mod te worden tegenwoordig tijd overhebben?quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is ze moderator van KLB SC
Dat beschouw ik als werk
Kennelijk. Spijtig dat een vloghater zijn geen criterium isquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
is de enige vereiste om mod te worden tegenwoordig tijd overhebben?
Een tiran!quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk. Spijtig dat een vloghater zijn geen criterium is
Liefst ook niet iemand met een eigen willetjequote:Op dinsdag 4 april 2017 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
is de enige vereiste om mod te worden tegenwoordig tijd overhebben?
sowquote:Op dinsdag 4 april 2017 15:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Liefst ook niet iemand met een eigen willetje
quote:Op dinsdag 4 april 2017 15:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Rake klappen worden hier uitgedeeld
Ze lijkt er niet te zijn dus nu durf ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |