Raad eens welk liedje er net op de radio komtquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. Dat jullie niet verder komen dan het over huilen en janken hebben
We moesten het toch over de waarheid hebben? nu jank je daar ook weer om?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. Dat jullie niet verder komen dan het over huilen en janken hebben
Ik postte een video van een bepaald persoon. En nee het was niet Hitler.quote:
Fappenquote:
Ohquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik postte een video van een bepaald persoon. En nee het was niet Hitler.
Hopelijk zijn de sleutelbenen van je vriendin nog wel zichtbaar.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt sexy schouders, zo zacht dat ze mij aan de borsten van mijn dinnetje doen denken.
krankzinnigquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ck postte
maar mag niet ofzo vet raar
wtfquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ck postte
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik postte een video van een bepaald persoon. En nee het was niet Hitler.
RIP NG, tot over 24 uurquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ck postte
Oh sorry vastloperquote:
TRquote:
TRquote:
Ik heb dit vanochtend in de trein zitten kijken. Voegde niets toe aan mijn dag.quote:
Ik hoop voor je dat er niemand over je schouder mee keekquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb dit vanochtend in de trein zitten kijken. Voegde niets toe aan mijn dag.
Hans komt vanavond wel weer terug voor je.quote:
Haha de ban is misluktquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:49 schreef Chai het volgende:
Je account op het FOK!forum is geblokkeerd.
Deze blokkade zal vanzelf worden opgeheven op .
Het kan verstandig zijn onze Algemene Voorwaarden door te lezen. Ook wijzen we je erop dat het posten met of aanmaken van een ander account tijdens je ban zal leiden tot langere - of zelfs permanente - bans.
mogelijke reden/toelichting:
User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
Stop eens met die Braddievlogs.
Je kunt weer posten op 05-04-2017 om 14:49.
rip dan maarquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:49 schreef Chai het volgende:
Het kan verstandig zijn onze Algemene Voorwaarden door te lezen. Ook wijzen we je erop dat het posten met of aanmaken van een ander account tijdens je ban zal leiden tot langere - of zelfs permanente - bans.
Eindelijkquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hans komt vanavond wel weer terug voor je.
huhhh maar je kan nog postenquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:49 schreef Chai het volgende:
Ik moest lachen toen hij die cola inschonk en zei "ik drink geen frisdrank meer".quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er niemand over je schouder mee keek
Kom je 15 april ook met mij mozy hoink en zeer koffie drinken.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:49 schreef Chai het volgende:
Jij bent schofterig dikquote:Op dinsdag 4 april 2017 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De McKroket is echt schofterig zalig.
Vet irritant als je 3 kanten op spuit welquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen hij die cola inschonk en zei "ik drink geen frisdrank meer".
Spoiler alertquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen hij die cola inschonk en zei "ik drink geen frisdrank meer".
Ik zo, volledig zonder oordeel richting Braddie, fucking krankzinnig worden als ik elke dag maar een beetje zo aan zou modderen.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een dag heeft zo'n vent toch ook he
met de halve dag dat lawaai van die wasmachine die direct aan je kamer grenstquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zo, volledig zonder oordeel richting Braddie, fucking krankzinnig worden als ik elke dag maar een beetje zo aan zou modderen.
Had bij het 3e filmpje pas door dat die niet van hem warenquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met de halve dag dat lawaai van die wasmachine die direct aan je kamer grenst
Echt verschrikkelijk lijkt mij datquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met de halve dag dat lawaai van die wasmachine die direct aan je kamer grenst
De was gaat naar moeders terwijl hij de wasmachine voorbij looptquote:Op dinsdag 4 april 2017 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had bij het 3e filmpje pas door dat die niet van hem waren
Sinds wanneer zijn Bradleyvlogs net zo erg als de situatie in Noord-Korea dat dat ook al niet meer mag?quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:49 schreef Chai het volgende:
Kwalitatief scheelde het altijd al weinig.quote:Op dinsdag 4 april 2017 14:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Bradleyvlogs net zo erg als de situatie in Noord-Korea dat dat ook al niet meer mag?
ironisch hequote:Op dinsdag 4 april 2017 14:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De was gaat naar moeders terwijl hij de wasmachine voorbij loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |