Bedankt voor je post, maar: nee, het had een veel meer beukende beatquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zoek een liedje met een flinke BPM (het tempo bouwt op en bij het volle tempo beginnen (sioux?) indianen te zingen/chanten zijn op de achtergrond (heya heya heya, zoiets) . GSM + shazam niet mee :'-(
Dan denk ik aan deze, al is de sample al wel vaker gebruikt:quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bedankt voor je post, maar: nee, het had een veel meer beukende beat
weet je zeker dat het een muzieknummer is en niet een sketch? Want indien het laatste dan komt het uit 'de jongens' van Wim Sonneveldquote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:26 schreef DJMO het volgende:
Ik zoek al jaren naar een nummer waarin iets als: pietje komt, pietje gaat, klaasje komt, klaasje gaat .. en uiteindelijk zijn 't allemaal meeëters oid voorkomt.
iemand?
vanaf 4.30 ongeveer:quote:Harrie gaat, Piet komt. Piet gaat, Kees komt. Kees gaat, Nikkie komt. En allemaal mee-eten!
dat is idd wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een muzieknummer is en niet een sketch? Want indien het laatste dan komt het uit 'de jongens' van Wim Sonneveld
[..]
vanaf 4.30 ongeveer:
Zelf al gevondenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:39 schreef MikeyMo het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance track van midden jaren 0. Ik denk 2005/07.
Was met enige regelmaat op Slam FM te horen en als ik me niet vergis werd er door een vrouwelijke stem "feel love" gezongen, maar het klonk net alsof ze "File" zong. Het werd volgens mij ook nog wel eens als gimmick rond de verkeersberichten gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |