Cool! Nice musicquote:Op zondag 25 juni 2017 18:47 schreef angeliena het volgende:
[..]
yes!!! thanks het is Buena Vista Social Club - Chan Chan
quote:Op maandag 26 juni 2017 02:22 schreef BasEnAad het volgende:
Prachtig nummertje dit,
maar ik weet dat er een soort studio-versie is van dit nummer,
met bekende Franse artiesten (Zaz dacht ik o.a.), clipje is ook echt in n studio met microfoons in beeld, klein beetje de sfeer van 'we are the world', alsof het voor een goed doel is.
Het lukt me niet dit terug te vinden op youtube, toch heb ik het daar ooit gezien. Weet iemand waar ik het over heb?
Bij een goede link maak ik een donatie aan de bijen
F&F / [Stichting BZZ] #15: ¤3311 - 1 miljoen bijen en tig zaaddonoren!
quote:Op maandag 26 juni 2017 02:22 schreef BasEnAad het volgende:
Prachtig nummertje dit,
maar ik weet dat er een soort studio-versie is van dit nummer,
met bekende Franse artiesten (Zaz dacht ik o.a.), clipje is ook echt in n studio met microfoons in beeld, klein beetje de sfeer van 'we are the world', alsof het voor een goed doel is.
Het lukt me niet dit terug te vinden op youtube, toch heb ik het daar ooit gezien. Weet iemand waar ik het over heb?
Bij een goede link maak ik een donatie aan de bijen
F&F / [Stichting BZZ] #15: ¤3311 - 1 miljoen bijen en tig zaaddonoren!
quote:Op maandag 26 juni 2017 09:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Denk ik. Ik kan alleen dit clipje vinden:
Het is maar 4 keer officiaal gecoverd in totaal, en verder in Duits en Italiaans vertaald: https://secondhandsongs.com/work/71098/versions
Mijn favoriet:
Dom van mij, ik haalde 2 liedjes door elkaar,quote:
Heb je ons nou opzettelijk naar het verkeerde laten zoeken zodat je geen donatie hoeft te doen?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
[..]
Dom van mij, ik haalde 2 liedjes door elkaar,
het liedje dat ik zocht was:
https://en.wikipedia.org/wiki/Cigarettes_Will_Kill_You ik kan alleen dit vinden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 12:54 schreef Nostalgist het volgende:
Hé wat een leuk topic !
Ik ben al maanden op zoek naar een nummer dat uit ongeveer begin deze eeuw is.. 2000-2002 denk ik.
In de titel heeft iets van "smoking kills you" of "cigarettes kill you" Het is wel een heel vrolijk nummer![]()
Als intro wordt er een simpele tune gespeeld op een kinder piano (zo'n tingel tangel ding) en een meisje met rood haar komt prominent voor in de videoclip.
Er dansen allemaal mensen in een soort kring meen ik me te herinneren..
Ik hoop dat iemand me helpen kan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |