Is een betaalzenderquote:Op zondag 25 maart 2018 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom kunnen we hier eigenlijk Vier niet ontvangen? Ik ruil er met genoegen 30 (trash)zenders waar ik nooit naar kijk voor in.
Commerciėle zender, dus dan moeten ze uitzendrechten betalen voor alle programma's die dan in een ander land ook uitgezonden worden.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom kunnen we hier eigenlijk Vier niet ontvangen? Ik ruil er met genoegen 30 (trash)zenders waar ik nooit naar kijk voor in.
Ik weet het, ik woon erquote:Op zondag 25 maart 2018 21:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
De Belgen ondertitelen mede-Belgen met accent ook gewoon hoor. En sommige dingen die wat meer gemompeld worden en daardoor onverstaanbaar worden voor andere Belgen ondertitelen ze ook.
Wij Nederlanders ondertitelen ook mensen die plat praten bijv.
Alles wat niet ondertiteld is kun je als Nederlander iig gewoon verstaan
Nou weet niet hoor maar er zitten soms echt wel accentjes tussenquote:Op zondag 25 maart 2018 21:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik weet het, ik woon er
Ik zeg ook niet dat er nooit ondertiteld wordt. Iedereen spreekt in WIDM gewoon abn.
Geen zorgen, alles is ondertiteld behalve de voice-over van de presentator.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk soms wel ondertiteling bijsommige versta je bijna niet
Nja hij zei rond half 10/10 uur dus nog half uurtje en dan mogen we boos op 'm wordenquote:
*Eensquote:Op zondag 25 maart 2018 21:35 schreef Moira. het volgende:
Ik wil vandaag ff weten hoe lang het nou duurt tot 'ie online staat zodat ik de komende weken niet telkens als een debiel zo hoef te wachten als vandaag
Kleine moeite en je krijgt er een hele hoop voor terugquote:Op zondag 25 maart 2018 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh had ik alZal het er ff in de OP bij zetten
App niet up to date dus geen app-poule...quote:Op zondag 25 maart 2018 21:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh had ik alZal het er ff in de OP bij zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |