STIL NOU EVENquote:
Ik had zelf destijds een soort piepschuim. Dat dempte wel goed vond ik.quote:Op maandag 10 april 2017 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die platen werken ook niet in een flat, dempt voor geen meter.
Die kinderen zijn ingehuurd door Ruud.quote:Op maandag 10 april 2017 22:00 schreef Oscar. het volgende:
gewoon niet opruimen en het laminaat laten kromtrekken
ja, die mochten ff uit de kelderquote:Op maandag 10 april 2017 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die kinderen zijn ingehuurd door Ruud.
Kunnen ze niet gewoon alles onder tapijt leggen?quote:Op maandag 10 april 2017 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
parket of laminaat in een flat is ook niks. Daar moet echt een dikke dempmat onder wil het niet teveel herrie maken.
Ikzelf heb dik zeil liggen en dat dempt goed
Hier moesten we perse Thermosound of in die richting, juist vanwege geluid, alleen is dat een stuk duurder dan die gare groene platen.quote:Op maandag 10 april 2017 22:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik had zelf destijds een soort piepschuim. Dat dempte wel goed vond ik.
of vegenquote:Op maandag 10 april 2017 22:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon alles onder tapijt leggen?
Hier gaf niemand er om, want alles is van hout hier.quote:Op maandag 10 april 2017 22:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier moesten we perse Thermosound of in die richting, juist vanwege geluid, alleen is dat een stuk duurder dan die gare groene platen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |