Surinamers eten wanneer ze trek hebben, die hebben helemaal geen tijdquote:Op maandag 3 april 2017 22:13 schreef Saind het volgende:
Net gegeten. Da's toch wel erg laat. Zelfs voor mij
Ik ookquote:
quote:
als je werkloos bent maakt tijd toch niet uit LOLquote:Op maandag 3 april 2017 22:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Surinamers eten wanneer ze trek hebben, die hebben helemaal geen tijd
ik ga hem luisteren deze week ergensquote:Op maandag 3 april 2017 22:20 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Laat 'm mij geen derde keer plaatsen..
quote:Op maandag 3 april 2017 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je werkloos bent maakt tijd toch niet uit LOL
Ik zit momenteel in Frankrijk, ben vrijdag terug in Duitsland en ik heb verder niets aan mijn remigratieplannen gedaan.. De zaken gaan goed momenteel..quote:
Lekker man. Veel klanten in France?quote:Op maandag 3 april 2017 22:28 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zit momenteel in Frankrijk, ben vrijdag terug in Duitsland en ik heb verder niets aan mijn remigratieplannen gedaan.. De zaken gaan goed momenteel..
Ik ben een ansichtkaartenlijn aan het ontwikkelen, daarom ben ik hier momenteel.. Parijs op de gevoelige plaat aan 't vastleggen..quote:Op maandag 3 april 2017 22:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Lekker man. Veel klanten in France?
Er zijn wat kinken in de kabel. Ik dacht een kinkel recht hebben getrokken, maar toen ontstonden er weer nieuwe.quote:
Oké Hans, dank je..quote:Op maandag 3 april 2017 22:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik hoop maar dat Feyenoord kampioen wordt,verdienen ze echt wel.
Ik ben het hier ook mee eens.quote:Op maandag 3 april 2017 22:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik hoop maar dat Feyenoord kampioen wordt,verdienen ze echt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |