quote:
Een beetje slimme bitch weet dat doekoe belangrijker is dan verstand.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:27 schreef napoleonfour het volgende:
’Hij kan wel een advocaat gebruiken’’, zegt DRIES ROEVINK. Niet dat er weer gedoe is met zijn zoon DAVE, de zanger verwijst met deze uitspraak naar zijn nieuwe schoondochter JULIA. ,,Ze studeert rechten en loopt stage op een advocatenkantoor. Dave heeft niet verder gestudeerd, dus wat dat betreft kan Julia hem mooi aanvullen. Ze heeft een zeer goede invloed op hem. Je begrijpt dat ik mij als vader geen betere vriendin voor mijn zoon kan wensen.’’
De relatie gaat ook kapot JeeCee. Arme Davegod.
Geen idee, denk op een gegeven moment dat je ook wel eens wat diepere gesprekken wil tijdens de relatie. Jammer dat Davegod te slim is voor haar.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Een beetje slimme bitch weet dat doekoe belangrijker is dan verstand.
Driesgodquote:Op dinsdag 4 april 2017 09:27 schreef napoleonfour het volgende:
’Hij kan wel een advocaat gebruiken’’, zegt DRIES ROEVINK. Niet dat er weer gedoe is met zijn zoon DAVE, de zanger verwijst met deze uitspraak naar zijn nieuwe schoondochter JULIA. ,,Ze studeert rechten en loopt stage op een advocatenkantoor. Dave heeft niet verder gestudeerd, dus wat dat betreft kan Julia hem mooi aanvullen. Ze heeft een zeer goede invloed op hem. Je begrijpt dat ik mij als vader geen betere vriendin voor mijn zoon kan wensen.’’
De relatie gaat ook kapot JeeCee. Arme Davegod.
niet geklikt maar ik denk dat ik deze al eens gehoord hebquote:
nigeriaanse prinses?quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:31 schreef Befbekje het volgende:
Ik kreeg zojuist een mail van een Afrikaanse die wil neuken.. Ik ga maar eens reageren..
Eerst even 150 dollar overmaken zeker?quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:31 schreef Befbekje het volgende:
Ik kreeg zojuist een mail van een Afrikaanse die wil neuken.. Ik ga maar eens reageren..
zorgen voor laterquote:Op dinsdag 4 april 2017 09:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het zal me jeuken, al hoop ik wel dat ze vrij is van chlamydia.. Dan blijf je krabben..
zimbabwaanse dollar zekerquote:Op dinsdag 4 april 2017 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerst even 150 dollar overmaken zeker?
Ik vind dat echt een kut nummer. Stranger in Moscow genot.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Hiermee verliest het foute uur overigens wel haar geloofwaardigheid.
Billy Jean bestempelen als "Fout"
Dat is toch altijd zo geweestquote:Op dinsdag 4 april 2017 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Hiermee verliest het foute uur overigens wel haar geloofwaardigheid.
Billy Jean bestempelen als "Fout"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |