De variatie van de marge vind ik maar heel klein eigenlijk. Verhouding dealerverkoop / consumentenverkoop kan wisselen, inkoop in CHN dus in USD = valutaschommelingen. Paar procentpunt margeverschil is helemaal niks.quote:Op dinsdag 11 april 2017 11:21 schreef SimplyIrresistible het volgende:
Voorraad speelgoedpaarden op het eerste gezicht interessant, maar
Bruto marge 2014 31,5%
Bruto marge 2015 28%
En dan bij de voorlopige cijfers 2016 opeens weer 32,6%
Willen voorraden gaan funden, maar wat is de huidige voorrraad? (Hier ben ik zeer benieuwd naar ook ivm afwijkingen in de bruto-marge)
Heeft iemand hier al van deze default gehoord? Welk project?twitter:peterverhaar twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 10:24:29voor de record; bij @CollinCrowdfund weer een default na 13 betalingen van de 60 reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:43 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Heeft iemand hier al van deze default gehoord? Welk project?twitter:peterverhaar twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 10:24:29voor de record; bij @CollinCrowdfund weer een default na 13 betalingen van de 60 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:17 schreef bleyenburg het volgende:
auto voor klusbedrijf op FNC:
cijfers aangeleverd.
ik snap de E classificatie niet.
¤ 20.000,00 voor 3 jaar
16,68%
quote:Op dinsdag 11 april 2017 12:46 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]Dank! Heb hem in de statistieken opgenomen. Hoop voor jullie dat er nog wat uit komt. Is er een reden gegeven waarom dit schip met 14 kapiteins het niet gered heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, cijfers en marge niet gek voor een eenpitter. Blijkbaar is er toch iets wat FnC weet, en wij niet. Ik kan er nog niet achter komen his oud deze kerel is, maar voor 15.68 netto denk ik dat ik bereid ben om in te stappen.quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:22 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zit hem vermoedelijk of in prive schulden of in de lage omzet in 2014.
Eindelijk wel cijfers over de 3 afgelopen jaren!
Heeft garage naast huis als bedrijfsruimte als streetview niet liegt.
https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
Tja, de omzet over 2016 was 60% van wat geprognosticeerd was. Als je dan weet dat er volgens diezelfde prognose in 2016 een cashflowoverschot van 36k zou zijn, dan weet je het wel...quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:27 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dank! Heb hem in de statistieken opgenomen. Hoop voor jullie dat er nog wat uit komt. Is er een reden gegeven waarom dit schip met 14 kapiteins het niet gered heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de inzichten die ik het afgelopen jaar vooral in dit forum opgedaan heb zou ik hier nu niet meer ingestapt zijn. Maar ja, door schade en schande...
quote:Op dinsdag 11 april 2017 13:56 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Tja, de omzet over 2016 was 60% van wat geprognosticeerd was. Als je dan weet dat er volgens diezelfde prognose in 2016 een cashflowoverschot van 36k zou zijn, dan weet je het wel...Een tonnetje afschrijven ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de inzichten die ik het afgelopen jaar vooral in dit forum opgedaan heb zou ik hier nu niet meer ingestapt zijn. Maar ja, door schade en schande...
ruimquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:02 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Een tonnetje afschrijven ongeveer?
Ik hoop in totaal, niet voor jou alleenquote:
Hij is in juli 2014 begonnen. Als de lage omzet in dat beginjaar de enige reden van de slechte rating is fund ik hem in m'n eentje :pquote:Op dinsdag 11 april 2017 13:22 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zit hem vermoedelijk of in prive schulden of in de lage omzet in 2014.
Eindelijk wel cijfers over de 3 afgelopen jaren!
Heeft garage naast huis als bedrijfsruimte als streetview niet liegt.
https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
Had ik misschien ook moeten doenquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:52 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ik hoop in totaal, niet voor jou alleen. Wel jammer want het was een mooie tent. Heb er meerdere keren heerlijk gegeten.
Dit is een goede reden om te investeren:quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:10 schreef mike79_n het volgende:
Nieuw op KOM: Vandaag-Engineering
100.000
C
60 Maanden
Rente 8 %
quote:Vandaag engineering maakt gebruik van de volgende websites:
www.detelefoongids.nl
Op dinsdag 11 april 2017 15:10 schreef mike79_n het volgende:
Top, dan zie ik je daar.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:24 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Ja, ik. Ik ga vooral om meer te horen over de plannen voor het te realiseren proeflokaal, waar ik ook in heb geïnvesteerd. En natuurlijk voor het gratis bier
Rood geruit overhemd en blauwe sneakers :-)quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Top, dan zie ik je daar.
Hoe herken ik je?
Top, ik hoop je te spreken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 18:32 schreef OpDieFiets het volgende:
[..]
Rood geruit overhemd en blauwe sneakers :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal binnenkort wel een deel 3 van komen
Pecunia non olet
quote:Op dinsdag 11 april 2017 22:08 schreef obligataire het volgende:
Update dobberbakken:Dan moet je vooral meerdere keren te laat betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal binnenkort wel een deel 3 van komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |