Remlof is een AI experimentele bot met Gilles de la Tourettequote:Op maandag 3 april 2017 09:29 schreef Kaas- het volgende: Remlof kon ze zo te zien ook niet bekeren tot fatsoenlijke politieke praat.
Gelijk verontwaardigd zijn is wellicht ook niet echt de methode.quote:Op maandag 3 april 2017 09:29 schreef Kaas- het volgende:
Beetje gek volk komt hier plotseling in de nacht. Remlof kon ze zo te zien ook niet bekeren tot fatsoenlijke politieke praat.
Die dronkenlappen die hier 's nachts ineens komen bedoel je?quote:Op maandag 3 april 2017 09:29 schreef Kaas- het volgende:
Beetje gek volk komt hier plotseling in de nacht. Remlof kon ze zo te zien ook niet bekeren tot fatsoenlijke politieke praat.
Ik zou dat ook niet trekken. Al denk ik niet 1 persoon te kennen die voor een 'Nexit' zou stemmen.quote:Op maandag 3 april 2017 09:35 schreef Reya het volgende:
Ik heb een collega wiens schoonouders voor Brexit hebben gestemd. Sindsdien heeft hij een werkelijk episch slechte relatie met hen, met bijbehorende mooie verhalen.
Nee joh.quote:Op maandag 3 april 2017 09:36 schreef Kaas- het volgende:
Zijn POL en NWS wellicht aan het vermengen? In NWS kan je al heel lang niet meer komen, maar ik heb het gevoel dat dit voor POL inmiddels ook al een tijdje geldt.
Ja Kaas, dat is nu die homeopatische verdunningquote:Op maandag 3 april 2017 09:36 schreef Kaas- het volgende:
Zijn POL en NWS wellicht aan het vermengen? In NWS kan je al heel lang niet meer komen, maar ik heb het gevoel dat dit voor POL inmiddels ook al een tijdje geldt.
Hehe.quote:Op maandag 3 april 2017 09:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja Kaas, dat is nu die homeopatische verdunning
Niet in NWS kunnen komen heeft best wel voordelen.quote:Op maandag 3 april 2017 09:36 schreef Kaas- het volgende:
Als er een paar van die mafklappers met elkaar zitten te beppen hier kan je er in je eentje weinig meer aan doen. Dan denken ze dat mafklapperen hier de norm is.quote:Op maandag 3 april 2017 09:29 schreef Kaas- het volgende:
Hehe, dat is toch een speciale diersoort die wij enkel op het internet kunnen spottenquote:Op maandag 3 april 2017 09:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet trekken. Al denk ik niet 1 persoon te kennen die voor een 'Nexit' zou stemmen.
Je pa ook niet?quote:Op maandag 3 april 2017 09:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet trekken. Al denk ik niet 1 persoon te kennen die voor een 'Nexit' zou stemmen.
Klep dicht zaadanus.quote:Op maandag 3 april 2017 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Remlof is een AI experimentele bot met Gilles de la Tourette
quote:Op maandag 3 april 2017 09:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja Kaas, dat is nu die homeopatische verdunning
Nee joh. Die stemt wel SP en is aardig extreem in z'n linksheid, maar vindt uit de EU stappen een veel te groot risico en ziet nog wel de voordelen van die politieke samenwerking.quote:
Loop je hier nou de verstandelijke vermogens van DH in twijfel te trekken?quote:Op maandag 3 april 2017 09:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh. Die stemt wel SP en is aardig extreem in z'n linksheid, maar vindt uit de EU stappen een veel te groot risico en ziet nog wel de voordelen van die politieke samenwerking.
Alleen de aller-allergrootste mongolen zouden voor een Nexit zijn.
Dat is niet erg aardig voor papieren tijger.quote:Op maandag 3 april 2017 09:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh. Die stemt wel SP en is aardig extreem in z'n linksheid, maar vindt uit de EU stappen een veel te groot risico en ziet nog wel de voordelen van die politieke samenwerking.
Alleen de aller-allergrootste mongolen zouden voor een Nexit zijn.
Door de Euro is alles duurder geworden. Daar komt pas oorlog van.quote:Op maandag 3 april 2017 09:42 schreef Kaas- het volgende:
Ook direct oorlogsretoriek wanneer een land uit de EU wil, waar vrede binnen de EU de default is. Maar inmiddels is men zo aan vrede gewend dat ze niet geloven dat de EU oorzaak #1 van vrede is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |