Waar: Snackbar Lekkerrr in Ouddorp
Wanneer: vanavond
Wat at je: Patat met en een broodje frikadel speciaal
Mijn zus en ik waren vanwege een ziekenhuisbezoek op het eiland Goeree Overflakkee belandt. We hadden allebei zin in friet, dus we googleden wat naar snackbars daar in de buurt. Gewoon helemaal niets wat vandaag open was (zondags overigens ook niet..). We waren niet voor 1 gat te vangen dus we gingen wat verder kijken. We stuitten op een snackbar in Ouddorp. We waren er nog nooit geweest en we waren aangenaam verrast toen we aankwamen. Gezellig, een hoop toeristen en leuke winkeltjes. Ik gok dat het in de wintermaanden er uitgestorven is, maar in de zomer is het dus best een leuk dorp.
Google bracht ons naar snackbar Lekkerrr. Terwijl mijn zus met mijn dochtertje op het terras gingen zitten, ging ik naar binnen om te bestellen. En daar begon mijn enthousiasme.
Er stonden 2 jonge jongens achter de kassa/friet te bakken en je merkte aan ze dat ze het echt leuk vonden om te doen. Ze straalden gezelligheid uit, er was geen gestress ondanks het best druk was en iedereen werd op een leuke en nette manier geholpen. Enig nadeel was dat je binnen niet kon pinnen. Was geen probleem, om de hoek kon je wel uit de muur pinnen.
Ik moest 16,10 betalen en ik had geen 10 cent, dus kreeg zonder te miepen ik 4 euro terug. Hij zei nog dat hij wel een patatje bij me kwam halen. Dusja, gewoon leuk klantencontact.
Eten was lekker en later na mijn pa tat merkte ik dat ze ook nog eens een 9 hadden gescoord bij de AD friettest van 2016 én 2017!
We ruimden ons tafeltje leeg toen één van de patatbakkers aan mijn dochtertje vroeg of ze een cadeautje wilde. Euhm, dat hoef je geen tweede keer te vragen aan een kind

Hij wees naar een houten schatkist die tegen de muur stond. We mochten die open maken en dochter mocht er een presentje uit kiezen. Ze koos een plastic beeldje van een hond, die later op de avond ook mee naar bed moest

Het was dus geen hoogstaand gerecht, maar door de positieve aanstekelijkheid van de jongens én het eten vind ik deze eetervaring helemaal top.