SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkL2B's Mixcloud
Album weer terug gevonden, demo helaas niet.quote:Op zondag 2 april 2017 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sneuvelde destijds bij de grote PC crash, misschien.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Album weer terug gevonden, demo helaas niet.
Van dit nummer nu heb ik ook een snelle metalversie die iets van half zo lang is!
Over een minuut of 3 trouwens ff het volume laag zetten als je de koptelefoon niet op hebt!French Kiss is er niks bij!
Voor de zanger hoef je niet meer bang te zijn; die is al 7 jaar dood!quote:Op zondag 2 april 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goh, alweer een stel boos kijkende mannen.Je verwacht het niet...
quote:Op zondag 2 april 2017 22:24 schreef Stien_Struis het volgende:
23:00 - 01:00 Out of the Blues met Stien.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:21 schreef Stien_Struis het volgende:
Heb wel idee welke muziek niet zo vaak langskomt.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
The Village People onder de gothic-bands....
Zal ik die draaien?quote:Op zondag 2 april 2017 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nu maak je me héél nieuwsgierig.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:24 schreef Stien_Struis het volgende:
23:00 - 01:00 Out of the Blues met Stien.
quote:Op zondag 2 april 2017 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
The Village People onder de gothic-bands....
* Elfletterig zoekt vast dekkingquote:Op zondag 2 april 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik die draaien?Hij is wel fucking hard hoor!
Ja mèn, tuurlijk!quote:Op zondag 2 april 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik die draaien?Hij is wel fucking hard hoor!
Ik durf geen ja te zeggen, maar draai vooral wat je zelf leuk vindtquote:Op zondag 2 april 2017 22:31 schreef ToT het volgende:
Maar als jullie wat zin hebben in wat pittiger spul, kan ik wel wat meer metal draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |