Als anarchist geafillieerd zijn met voetbal.quote:Op dinsdag 4 april 2017 09:34 schreef AnanYaw het volgende:
Ik woon ook gewoon in het mooie Rotterdam. Ook gewoon rustig met mijn ajax shirtje biertje wezen doen in de witte de withstraat. Kan best.
Wat doet jou denken dat ik een anarchist ben?quote:Op dinsdag 4 april 2017 18:49 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als anarchist geafillieerd zijn met voetbal.
Het begint al met jouw UI en het eindigt met de inhoud van jouw posts.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:00 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat ik een anarchist ben?
Dan hang jij een erg inclusieve definitie van de term anarchisme aan. Ik ben blij om te zien dat er vlakken zijn waarop je wel inclusie aanhangt.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
Het begint al met jouw UI en het eindigt met de inhoud van jouw posts.
Hoe zou jij anarchisme dan wel defineren? En waarom zou jij niet binnen die definitie vallen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:05 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Dan hang jij een erg inclusieve definitie van de term anarchisme aan. Ik ben blij om te zien dat er vlakken zijn waarop je wel inclusie aanhangt.
Nou een vrij belanrijk onderdeel van het anarchisme lijkt mij de wens om elke vorm van autoriteit af te schaffen. Die wens heb ik niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoe zou jij anarchisme dan wel defineren? En waarom zou jij niet binnen die definitie vallen?
welke vorm wil je dan behouden?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:10 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Nou een vrij belanrijk onderdeel van het anarchisme lijkt mij de wens om elke vorm van autoriteit af te schaffen. Die wens heb ik niet.
stoere jongen!quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:14 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb gisteren Pepsi uit een Coca-Cola-glas gedronken.
en verder?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:17 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Je kan beter vragen welke ik af wil schaffen. Religieuze autoriteit lijkt me een goed begin.
quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:39 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Hhmmm... heb een trainingspak van FC Utrecht kado gekregen.
Whehehehe...quote:Op dinsdag 4 april 2017 20:48 schreef vaduz het volgende:
[..]De gever wilde dat pak zelf niet zeker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |