abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169959263
quote:
ROERMOND - UPDATE - Voormalig Formule 1-coureur Jos Verstappen heeft zondagmiddag bij een ruzie op het terras van een beachclub in Roermond een paar flinke tikken gekregen. Verstappen heeft verwondingen aan zijn gezicht overgehouden aan het akkefietje, bevestigt de politie tegenover De Telegraaf.

Jos Verstappen kreeg het bij Beachclub Koers Zuid aan de stok met een andere man.

Volgens de politie vond het voorval rond 18.00 uur plaats en hebben agenten Jos Verstappen gevraagd de beachclub te verlaten. Toen „een man met flinke verwondingen aan zijn gezicht” dit weigerde, is hij meegenomen naar het bureau. Het gaat volgens de politie inderdaad om Jos Verstappen.

Of de ex-Formule 1-coureur en vader van Max Verstappen zelf ook geweld heeft gebruikt, is niet duidelijk.

Het management van Jos Verstappen is zondagavond niet bereikbaar voor commentaar.
http://www.telegraaf.nl/b(...)os_Verstappen__.html
pi_169959743
Dat is niet zo fijn.
Moeten zij weten
pi_169960317
Hij heeft zelf altijd wapperende handjes naar zijn vrouw toe, dus dit verbaast mij niets.
  zondag 2 april 2017 @ 22:18:25 #4
251975 kissaa
fka: kissa
pi_169960639
Een beachclub in Roermond :?
  zondag 2 april 2017 @ 22:47:02 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169961404
Jos de klos. :').
And so is the past
  zondag 2 april 2017 @ 23:01:56 #6
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169961788
Jos de vechtersboss 8-)
pi_169962256
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 22:18 schreef kissaa het volgende:
Je hebt daar toch die Maasplassen? Best een groot recreatiegebied dacht ik daar bij Roermond.
  zondag 2 april 2017 @ 23:32:35 #8
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_169962337
Ben toch blij dat Max een rustiger karakter heeft.
With love :*
pi_169962393
quote:
0s.gif Op zondag 2 april 2017 22:18 schreef kissaa het volgende:
Ja wat een wannabe onzin. Hier in Nijmegen heb je ook een 'strand' 's zomers. Teringstraal een eind op.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zondag 2 april 2017 @ 23:44:39 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169962487
Agenten gingen ter plaatse na een melding van een grote ruzie bij een club aan De Weerd in Roermond.

http://www.limburger.nl/c(...)f65db4.1491169312730

Hier dus ;)

http://www.koerszuid.nl/page.cgi?p=home
pi_169962505
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 23:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ben toch blij dat Max een rustiger karakter heeft.
Dat jochie is nog geen 20, moet nog blijken dan.
  zondag 2 april 2017 @ 23:51:49 #12
251975 kissaa
fka: kissa
pi_169962555
Beach = strand. Aan zee dus. Amsterdam heeft 1 een per jaar een beach volleybal toernooi. Ook zo raar.
  maandag 3 april 2017 @ 00:57:25 #13
431496 girlnextdoor.
pi_169963147
quote:
3s.gif Op zondag 2 april 2017 23:46 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Dat jochie is nog geen 20, moet nog blijken dan.
Als het een karaktertrekje was geweest, was dat allang naar buiten gekomen/was hij sowieso al eens ergens bij betrokken geraakt.
pi_169963157
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 00:57 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Als het een karaktertrekje was geweest, was dat allang naar buiten gekomen/was hij sowieso al eens ergens bij betrokken geraakt.
Zijn pa was ook eerst coureur.
  maandag 3 april 2017 @ 01:24:19 #15
431496 girlnextdoor.
pi_169963304
quote:
2s.gif Op maandag 3 april 2017 00:58 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Zijn pa was ook eerst coureur.
m.limburger.nl/cnt/dmf20160727_00022823/opa-verstappen-mishandeling-door-jos-is-broodje-aap

... maar dit artikel geeft aan dat er tijdens zijn F1-carriere al een incident was ;)
pi_169963312
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 01:24 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

m.limburger.nl/cnt/dmf20160727_00022823/opa-verstappen-mishandeling-door-jos-is-broodje-aap

... maar dit artikel geeft aan dat er tijdens zijn F1-carriere al een incident was ;)
Misschien lijkt ie meer op zijn moeder?
  maandag 3 april 2017 @ 01:30:49 #17
431496 girlnextdoor.
pi_169963322
quote:
5s.gif Op maandag 3 april 2017 01:25 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Misschien lijkt ie meer op zijn moeder?
Ik hoop het oprecht voor hem. Hij komt iig rustig over :)

Mooie vrouw trouwens, zijn moeder.

maandag 3 april 2017 @ 01:39:59 #18
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_169963363
quote:
1s.gif Op zondag 2 april 2017 23:36 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ja wat een wannabe onzin. Hier in Nijmegen heb je ook een 'strand' 's zomers. Teringstraal een eind op.
Ew, plezier
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_169963369
quote:
9s.gif Op maandag 3 april 2017 01:39 schreef richolio het volgende:

[..]

Ew, plezier
Wel beetje ontopic blijven.
  maandag 3 april 2017 @ 11:26:03 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169967162
De losse handjes van Jos Verstappen :P

De politie kreeg zondagavond een melding van onrust bij een beachclub aan de Weerd in Roermond. Daar aangekomen vonden agenten uit dat er een vechtpartij was geweest. Alle aanwezige personen werden verzocht het etablissement te verlaten. Alleen Jos Verstappen weigerde te vertrekken. Hij is daarom aangehouden.

Volgens de politie had Verstappen „flinke verwondingen aan zijn gezicht”. Of de ex-Formule 1-coureur en vader van Max Verstappen zelf ook geweld heeft gebruikt, is niet duidelijk.

Verstappen is door de jaren heen vaker in het nieuws gekomen met geweldsincidenten. Twintig jaar geleden raakte hij al eens slaags met een bezoeker van zijn kartcentrum. Een jaar later loopt een 45-jarige man door de vuisten van Verstappen een gebroken kaak, een barst in de schedel en een beschadigde oogkas op. In 2002 gaat ’Jos the Boss’ op de vuist met een bezoeker van een kartwedstrijd in Duitsland.

In 2008 krijgt hij een voorwaardelijke celstraf en een boete wegens het stalken van zijn toenmalige vrouw, de moeder van Max. Van mishandeling wordt hij vrijgesproken, maar de rechter legt hem wel een contactverbod op. Ook zijn vriendin doet later aangifte van mishandeling. Hij zou ook op haar zijn ingereden. Uiteindelijk blijkt het conflict toch minder ernstig. Sterker nog, een jaar later trouwen ze en krijgen ze een dochter.

http://www.telegraaf.nl/b(...)os_Verstappen__.html

Lekker stabiel mannetje met kort lontje :|W
  maandag 3 april 2017 @ 13:49:41 #21
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169970263
Saillant detail is dat Jos een extra probleem boven het hoofd hangt als hij geacht wordt wél zelf strafbare feiten gepleegd te hebben. :D

Vorig jaar werd de zaak van Jos’ vader Frans Verstappen tegen Jos voorwaardelijk geseponeerd, nadat de eerste zijn aanklacht dat Jos hem gemept zou hebben introk.

Voorwaarde voor het seponeren van de zaak was dat Jos zich twee jaar lang niet in de juridische nesten zou werken.

Mocht de lezing van Jos over dit nieuwe incident in de realiteit dus toch een beetje anders liggen, dan krijgt Joss the boss ook deze deksel wellicht alsnog op zijn neus.

http://www.autoblog.nl/ni(...)r-een-vrij-man-97359

Dit kon wel eens lastig worden :P :')
  maandag 3 april 2017 @ 13:53:47 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169970348
De losse handjes van Jos Verstappen

Jos Verstappen heeft zich van zijn slechtste kant laten zien, zo schrijft althans de Telegraaf. Afgelopen zondag, na de Grand Prix van Hongarije, liep een ruzie tussen zoon Jos en vader Frans danig uit de hand. Frans zou klappen hebben gekregen van Jos en deed vervolgens aangifte van het voorval. Later trok hij die weer in en zwakte hij het voorval af.

Hoe dan ook, het is niet voor het eerst dat Verstappen moeite heeft zijn woede te beheersen. Wie een blik werpt op de historie, komt al snel te weten dat de 44-jarige Limburger, zoals dat zo fraai heet, een bekende van politie en justitie is.

Al in 1997, als Verstappen nog achter het stuur van een Formule 1-wagen zit, haalt hij de pers met een geweldsincident. De coureur raakt slaags met een Brunssumer die amok maakt in zijn kartcentrum. Het voorval komt in de krant. Het zal niet het laatste zijn.

Een jaar later al raakt ‘Jos the Boss’ weer in opspraak. Volgens omstanders raakt Verstappen van de kook als hij in het kartcentrum van Lanaken wordt ingehaald door een vijftienjarige jongen. Dat leidt wat later tot een handgemeen, waarvan de vader van de jongen, een 45-jarige inwoner van Lanaken, het slachtoffer wordt. Deze loopt een gebroken kaak, een barst in de schedel en een beschadigde oogkas op.

Verstappen treft een financiële regeling met de man, maar de Belgische justitie vervolgt hem toch. Evenals zijn vader, die ook schuld zou hebben aan de vechtpartij. De rechtszaak dient pas in 2001. De officier van justitie eist een celstraf van maximaal twee jaar. Verstappen hoeft zijn racehelm echter niet op te bergen. Hij komt er met verbale kleerscheuren van af. De rechter acht wel bewezen dat Verstappen het slachtoffer geslagen heeft, maar deze zou de coureur geprovoceerd hebben. Op voorwaarde dat Verstappen senior en junior zich de volgende vijf jaar niet meer misdragen in België, gaan ze vrijuit. De rechter geeft de coureur wel een berisping. Van een sportman mag meer discipline worden verwacht, klinkt het.

Verstappen zelf weet zich van de prins geen kwaad. „De rechtbank heeft door deze uitspraak godzijdank de opgeblazen affaire tot normale proporties teruggebracht”, zo reageert hij op het vonnis.

Eind 2002 laat hij kennelijk de door de rechter bepleite discipline weer varen als hij tijdens een race in het Duitse Kerpen op de vuist gaat met een toeschouwer. Het blijft daarna een paar jaar rustig, maar in 2008 gaat het weer mis. Verstappen, dan al Formule 1-coureur af, raakt slaags met een negentienjarige medewerker van het kartcentrum in Echt. De man zou zijn zoon Max van een kleine motor hebben gerukt. Volgens de eigenaar van de kartbaan was daar geen sprake van. De negentienjarige doet aangifte van mishandeling.

In datzelfde jaar gaat het mis in familiekring. De openbare aanklager in Tongeren eist acht maanden cel tegen de coureur. Hij zou zijn vrouw Sophie, van wie hij dan al gescheiden woont, mishandeld, belaagd en bedreigd hebben. Verstappen, die dan voor Porsche in de Le Mans-series rijdt, zegt op de rechtszitting dat hij het overdreven vindt dat hij voor moet komen. De rechter deelt die mening niet. Verstappen krijgt een voorwaardelijke celstraf van drie maanden en een boete van 1650 euro wegens het stalken van zijn vrouw. Van mishandeling wordt Jos vrijgesproken.

De rechter constateert wel dat sms’jes van Verstappen aan zijn ex een ‘dreigende ondertoon’ bevatten en dat hij een rechterlijk contactverbod aan zijn laars heeft gelapt.
De rechtbank legt hem opnieuw een contactverbod op en vraagt om een „meer volwassen houding” van de bekende Limburger. Verstappen spreekt dan van een „privézaak”, en kondigt aan dat hij uiteraard contact zal houden met zijn ex omdat zij samen twee kinderen hebben.

Dan blijft het weer enige tijd stil. Maar eind 2011 duikt Verstappens naam opnieuw op in de krantenkolommen. Ditmaal is hij in aanvaring gekomen met zijn 24-jarige vriendin. Zij doet aangifte van mishandeling. Verstappen wast zijn handen wederom in onschuld. „Er is een woordenwisseling geweest ja, meer niet.” Met de relatie is het dan echter snel gedaan.

Een dikke maand later, wordt Jos ervan verdacht dat hij zijn ex-vriendin bewust heeft aangereden met zijn auto na een gesprek waarbij ook zijn ex-echtgenote en een andere vrouw aanwezig waren. Beide voormalige partners zouden hem aangeraden hebben hulp te zoeken om zijn agressie te beteugelen.

In 2002 vertelt Verstappen in een interview met deze krant dat hij vroeger „bij het minste of geringste ontplofte”. Hij verklaart ook dat hij zich inmiddels beter in de hand heeft, „al zijn er situaties waarin ik het niet kan opbrengen tot tien te tellen”.

http://www.limburger.nl/c(...)r-jos-is-broodje-aap

Zo ff de geschiedenis van Jos samengevat :P Lekker ventje hoor :') _O-
pi_169976436
Straks een item hierover bij RTL Boulevard. :s)
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 3 april 2017 @ 19:11:01 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169977238
De persoon die gisterenmiddag met Jos Verstappen vocht, overweegt aangifte te doen van bedreiging. De persoon die anoniem wenst te blijven, laat aan RTL Boulevard weten: "Die bedreiging was niet alleen tegen mij. Ook tegen twee anderen heeft Jos gezegd dat hij overweegt mannetjes in te schakelen." :') :')

De persoon is aangeslagen en verwond aan de hand waarmee hij sloeg.

Klappen
Het voorval vond gisterenmiddag plaats op het terras van een beachclub in Roermond. Jos kreeg klappen en raakte hierbij gewond aan zijn gezicht. Hij werd aangehouden toen hij weigerde met de politie mee te gaan.

Reactie Jos
Eerder vandaag reageerde de advocaat van Jos al op de vechtpartij en ook hij overweegt aangifte te doen. "Jos werd aangevallen door een onbekend persoon", verklaarde hij aan RTL Boulevard.

"Vervolgens is hij buiten gaan wachten op vervoer. Maar toen pakte de politie hem op. Hij is verhoord op het bureau en mocht daarna weer gaan. Het Openbaar Ministerie zal moeten beslissen wat er gaat gebeuren. Jos beraadt zich of hij aangifte wil doen. Daar moet hij goed over nadenken"

Jos laat via zijn advocaat weten dat hij erg is geschrokken en dat zijn blauwe oog hem herinnert aan het voorval. Ook heeft hij een sneetje boven zijn wenkbrauw.

Onderzoek
Het Openbaar Ministerie heeft de zaak in onderzoek. "Het zal moeten blijken of dit consequenties heeft voor het voorwaardelijk sepot."

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)tegen-jos-verstappen

:D :D
  maandag 3 april 2017 @ 19:14:13 #25
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169977303
Was ook weer een lekker stukje bij Boulevard :P

Opa Verstappen in beeld, heeft het helemaal gehad met Jos, Voor mij is hij dood :D

Als ik niet eerder voor hem in de bres gesprongen was, had hij allang in de gevangenis gezeten :D

Ook met vrouwen heeft Jos lekkere :r omgangsvormen, zo verteld opa, die zijn schoondochter en kleindochter wel blijft steunen :D
pi_169977367
quote:
6s.gif Op maandag 3 april 2017 19:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
De persoon die anoniem wenst te blijven, laat aan RTL Boulevard weten: "Die bedreiging was niet alleen tegen mij. Ook tegen twee anderen heeft Jos gezegd dat hij overweegt mannetjes in te schakelen." :') :')
Dan zal ik de naam ook maar niet noemen hier :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 3 april 2017 @ 22:20:43 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169983897
Frans Verstappen: 'Jos is voor mij dood' :D

Frans Verstappen is woest op zijn zoon Jos, nu deze voor de zoveelste keer in een vechtpartij terecht is gekomen. "Hij is voor mij dood. Hij komt er hier niet meer in."

De band tussen de twee is al langer slecht. Vorig jaar deed hij zelfs aangifte tegen Jos, maar trok deze later weer in. "Vorige week kreeg mijn vrouw een appje van hem: je bent mijn vader niet en je bent het ook nooit geweest. Van die tijd af is de brug voor mij gesloten", zo laat Frans aan RTL weten.

Hij meent wel een verklaring te hebben voor het gedrag van zijn zoon. "Dat is mijn zoon, die meent werkelijk dat hij boven Jezus staat en daar ben ik het niet mee eens. Hij krijg gewoon altijd een waas voor zijn ogen. Hij denkt niet na. Weet je, je hebt mensen die worden geboren met verstand en hij heeft een deel gemist denk ik."

Inmiddels is er meer duidelijk over de ruzie afgelopen weekend op het terras van een beachclub in Roermond. Zijn ex Kelly zou met een andere man gepraat hebben en daardoor zou er iets bij de voormalig Formule 1-coureur geknapt zijn. Kelly: "Een vriend van me wilde een gesprek met me aangaan en voordat hij dat kon doen, had Jos het in de gaten. En die kwam als een stier op hem af. Toen zijn zij in gevecht geraakt. Dat liep helemaal uit de hand. Iedereen ging zich er ook mee bemoeien."

Volgens Kelly kan haar ex haar maar niet laten gaan. "Hij heeft wel een nieuwe relatie, maar kan mij niet loslaten of wil met mij verder. Dat doet hij niet op een normale manier, dat dwingt hij gewoon eigenlijk af."

Kelly en Jos hebben een dochtertje samen: Blue Jaye. :')

http://www.telegraaf.nl/p(...)oor_mij_dood___.html
  maandag 3 april 2017 @ 22:28:40 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169984202
Opa Verstappen: ‘Jos denkt dat hij boven Jezus staat’

Frans Verstappen is woest. Woest op zijn zoon Jos, die afgelopen weekend in het nieuws kwam vanwege een vechtpartij. De vader van Red Bull-coureur Max zou iemand geslagen hebben vanwege een ruzie om zijn ex-vriendin Kelly.

"Mijn zoon meent werkelijk dat hij boven Jezus staat en daar ben ik het niet mee eens", doet Max' opa Frans zijn beklag voor de camera's van RTL Boulevard. "Hij laat Kelly maar niet met rust, maar volgens mij heeft zij ook gewoon rechten."

Verstand
Jos krijgt volgens Frans vaak 'een waas voor zijn ogen'. "Hij denkt niet na en doordat hij dat krijgt, denkt hij dat hij boven iedereen staat. Weet je: je hebt mensen die worden geboren met verstand, maar ik denk dat een deel is blijven zitten bij hem.

Dood
Aangezien Jos afgelopen zomer ook geweld zou hebben gebruikt tegen zijn vader, is er geen band meer tussen die twee. Frans: "Voor mij is hij dood. Hij komt er hier niet meer in."

https://sportnieuws.nl/fo(...)s-denkt-jezus-staat/

Wordt gezellig daar :D :P
pi_169984694
De narcist staat weer in volle bloei.

maandag 3 april 2017 @ 22:48:10 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_169984821
Straks ook nog ff in shownieuws :D :P

Opa: Jos laat je naam veranderen je bent een Verstappen onwaardig :D

Jos bedreigt elke dag zijn ex Kelly en ook zijn vader :|W :|W :|W

[ Bericht 27% gewijzigd door ikweethetookniet op 03-04-2017 22:56:54 ]
  donderdag 6 april 2017 @ 08:12:06 #31
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_170035031
Bezoek ’voor Max’

Frans Verstappen gaat de loopbaan van zijn kleinzoon Max (op het affiche) zeer aan het hart.
De grootvader wilde met dit, tot vandaag stilgehouden, bliksembezoek de carrière van zijn kleinzoon redden door de leiding van het kapitale Formule-1 team te waarschuwen voor de escapades van zijn zoon Jos Verstappen.

Hij heeft daarbij naar eigen zeggen de leiding van Red Bull Racing dringend verzocht om Max uit de buurt van zijn vader te houden. „Ik heb deze noodzakelijke stap gezet in het belang van Max omdat ik vrees dat anders zijn carrière zou stuklopen”, vertelt hij.

„Het was geen wanhoopsdaad en niemand wist dat die ontmoeting zou plaatsvinden. Het enige wat ik wilde bereiken was dat Red Bull Racing zou ingrijpen en Max zou beschermen tegen de ellende die zijn vader continu veroorzaakt, zoals vechtpartijen.”

Frans Verstappen toont een vliegticket waaruit blijkt dat hij op 1 december 2016 in alle vroegte met Austrian Airlines, vlucht OS202, vanaf Düsseldorf rechtstreeks naar het Oostenrijkse Graz vloog. Daar had hij, zo zegt opa Verstappen, een ontmoeting met Dr. Helmut Marko, de ontdekker van Max. „Het gesprek vond plaats op het kantoor van Red Bull Racing”, aldus de Limburger.

„Ik heb in die ontmoeting, die ruim drie uur duurde, mijn grote zorgen geuit over de perikelen binnen onze familie. Daarbij heb ik ook aangegeven dat mijn zoon Jos Verstappen de carrière van het F1-talent Max kapotmaakt en mijn kleinzoon door zijn agressieve gedrag in diskrediet brengt”, vertelt Frans Verstappen.

Spijt

Afgelopen zomer mishandelde Jos Verstappen zijn eigen vader na afloop van de Grand Prix van Hongarije. „Ik heb de aangifte destijds in het belang van Max ingetrokken omdat het hem zou schaden. Achteraf heb ik daar spijt van”, zegt Frans.

Toen De Telegraaf dit nieuws in juli wereldkundig maakte, ontkende Frans vervolgens via Radio 538 dat hij was mishandeld. De krant zou onzin hebben geschreven. „Ik wilde niet dat het incident zou uitlekken in het belang van Max. Het werd me allemaal teveel. ”

De relatie met zijn zoon is intussen tot een dieptepunt gezakt. „Jos terroriseert iedereen en noemde mij onlangs nog ’kankerkop’ omdat ik aan een goedaardig gezwel op mijn hoofd geholpen werd.”

Oud F1-coureur Jos Verstappen kwam afgelopen zondag opnieuw in aanraking met de politie vanwege een vechtpartij in het centrum van Roermond. Hij beweerde zelf te zijn belaagd, maar volgens Frans Verstappen klopt dat niet. De politie onderzoekt de zaak.

Of het uiten van de grote zorgen aan de topman van Red Bull ertoe heeft geleid dat Jos Verstappen intussen meer afstand heeft genomen van zijn zoon Max, is voor Frans Verstappen gissen. „Ik hoop dat de boodschap in Oostenrijk is overgekomen. De afgelopen tijd heb ik tevergeefs geprobeerd Dr. Helmut Marko aan de lijn te krijgen. Ik ben bang dat Jos hem intussen heeft gemanipuleerd om mij niet meer te bellen”, vertelt Frans.

„Sinds november vorig jaar heb ik ook geen contact meer gehad met Max. Ik heb daar enorm veel verdriet om. Ik slaap nauwelijks meer, want ik wil door het gedrag van Jos mijn kleinzoon niet kwijtraken.”

Marcel Heuvelmans, de advocaat van Jos Verstappen, wilde niet reageren op de geheime ontmoeting die opa Verstappen met de leiding van Red Bull Racing had. Red Bull Racing wil niet op de kwestie ingaan omdat het een privé-aangelegenheid betreft. „Mogelijk komt Dr. Helmut Marko later nog met een reactie. Hij is nu vanwege de komende Grand Prix in Shanghai onderweg en onbereikbaar”, aldus een zegsman.

http://www.telegraaf.nl/r(...)ek__voor_Max___.html
pi_170035240
Ik weet niet of dat soort acties en die dan vervolgens uitgebreid in de media slingeren niet minstens net zo veel schade toe brengen.

Dát je het doet prima, maar hou dat dan gewoon onder de pet zou ik zeggen. }:|
pi_170035248
En met Max en Opa komt vanzelf wel weer goed. Dat knulletje is 19; die heeft nog amper besef dat over 10 jaar Opa er wellicht niet meer is. Zodra hij dat beseft maakt ie tussen de GP's door echt wel eventjes tijd om bij Opa een ijsje te halen hoor :)
pi_170035518
Ik kan me best voorstellen dat als je bij een team werkt en opa komt 3 uur lang zijn gal spuwen over zijn zoon dat je dan een tikje :? :') doet. En vervolgens tegen Max zegt dat hij beter uit de buurt kan blijven van beide.
Spoilers!
  donderdag 6 april 2017 @ 13:20:50 #35
431496 girlnextdoor.
pi_170040156
Ik hoop niet dat het zo gaat eindigen zoals met mijn opa en oma (die werden 10 jaar terug dood gevonden doordat mijn ouders het contact hadden verbroken). Dan gaat iedereen zich ineens beseffen wat een onzin contact verbreken is, en dat komt nog eens veel harder aan als een overlijden waarbij je gewoon betrokken bent bij het proces.

Misschien vergezocht, maar met dit soort acties krijg ik hier altijd een flashback van.
  vrijdag 7 april 2017 @ 01:28:38 #36
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_170056916
Show Update: Opa Verstappen wil Max redden! :D

In deze Show Update: Frans Verstappen, de opa van Max, doet er alles aan om zijn kleinzoon uit de buurt van zijn zoon Jos te houden. Dit vertelt hij vandaag in De Telegraaf. Enkele maanden geleden vloog hij zelfs naar Oostenrijk om daar met de hoogste baas van het raceteam van Max te spreken…

http://www.show.nl/social(...)carriere-max-redden/

Lekker bezig :P
pi_170056998
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 april 2017 01:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Show Update: Opa Verstappen wil Max redden! :D

In deze Show Update: Frans Verstappen, de opa van Max, doet er alles aan om zijn kleinzoon uit de buurt van zijn zoon Jos te houden. Dit vertelt hij vandaag in De Telegraaf. Enkele maanden geleden vloog hij zelfs naar Oostenrijk om daar met de hoogste baas van het raceteam van Max te spreken…

http://www.show.nl/social(...)carriere-max-redden/

Lekker bezig :P
It takes one to know one, misschien moet Opa zelf eens na gaan denken wat hij fout heeft gedaan met Jos? Meeste mannen worden milder als ze ouder worden, maar als ze echt fout hebben gezeten gaan ze proberen hun kleinkinderen te redden van hun foute opvoeding bij hun eigen kind. Zo, kouwe grond 8-)
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_170057217
Father of Formula One starlet Max Verstappen arrested following fight in a Dutch nightclub

- Jos Verstappen was arrested after refusing to leave in the wake of a fight
- A spokesman added that Jos had been 'set free' later in the same evening
- Jos made the podium twice during an F1 career which spanned nine years
- Reports suggest father of Red Bull driver Max suffered facial injuries

Jos Verstappen, the father of Red Bull driver Max, was arrested following a fight in a nightclub in Holland.

Dutch police confirmed that the former Benneton and Minardi driver had been arrested after refusing to leave in the wake of a fight on Sunday.

A spokesman added that Jos had been 'set free' later in the same evening.

De Limburger newspaper said that Jos suffered facial injuries in the fight, with nightclub staff in Roermond ordering those involved in the fight to leave.

Meanwhile, Dutch broadcaster 1Limburg quoted a police spokesman as saying: 'A man with significant injuries refused.'

Following the brawl, Dutch paper Algemeen Dagblad, quoted Jos' lawyer as saying that he was the one who had been attacked.

'He was waiting to be picked up. If you are a victim, why do you have to leave?' his lawyer said, regarding Jos' arrest.

http://www.dailymail.co.u(...)-arrested-fight.html
pi_170057239
Bedankt namens al die vele Engelstaligen op FOK! om te vertalen naar het Engels wat reeds bekend was _O_
pi_170057271
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 april 2017 02:31 schreef Geralt het volgende:
Bedankt namens al die vele Engelstaligen op FOK! om te vertalen naar het Engels wat reeds bekend was _O_
Joh ga de Verstappen fan shop eens bekijken, misschien staat het dekentje waar Jos mee sliep in de cel wel er op.
pi_170057313
jos laat zich leechen

wat ne noob

of hij houdt gewoon van vechten

lekker stompen op die onderkruipsels. jatog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')