quote:Op zondag 2 april 2017 20:46 schreef peaceman het volgende:
ik zocht vandaag een liedje op een niet nader te noemen site en kon het daar niet vinden, terwijl ik zeker wist dat ik het gehad heb. dan youtube maar proberen en daar vond ik het... zie ik dat ik het zelf ooit op youtube heb gezet![]()
![]()
Bijzonder vrolijke uitvoering.quote:Op zondag 2 april 2017 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
Voor de liefhebber: dit is de Noorse inzending voor het Songfestival. Ik vind het een uitermate prettig plaatje.
Ze hebben ook Engelstalige tracks gemaaktquote:Op zondag 2 april 2017 20:45 schreef peaceman het volgende:
wolfsheim is voor mij wel een ontdekking. best leuk
ik zocht vandaag een liedje op een niet nader te noemen site en kon het daar niet vinden, terwijl ik zeker wist dat ik het gehad heb. dan youtube maar proberen en daar vond ik het... zie ik dat ik het zelf ooit op youtube heb gezet![]()
![]()
belangrijkste is dat ik het wel gevonden hebquote:
![]()
Dat is een understatement volgens mij.quote:
Hehehe nou ik kan er niet zo veel over vertellen, maar ik draai het sowieso minstens 1x per show!quote:Op zondag 2 april 2017 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben ook Engelstalige tracks gemaaktToT kan je veel meer over Wolfsheim, Heppner, etc. vertellen.
ruim 8700 weergaves... toch niet slechtquote:
quote:Op zondag 2 april 2017 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
belangrijkste is dat ik het wel gevonden heb
Knokkels-achtige actiequote:Op zondag 2 april 2017 20:46 schreef peaceman het volgende:
![]()
Nou ben ik wel benieuwd welke het was.quote:Op zondag 2 april 2017 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ruim 8700 weergaves... toch niet slecht
maar zit geen clip bij en dat helpt niet echt om het populair te laten worden.
Je hebt me op een idee gebracht hierdoor...quote:Op zondag 2 april 2017 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nou ik kan er niet zo veel over vertellen, maar ik draai het sowieso minstens 1x per show!
Peter Heppner heeft trouwens ook ooit een nummer "Wir sind wir" gemaakt toen het Duitse identiteitsgevoel op een absoluut dieptepunt zat; Duitsers schijnen niet bepaald trots te zijn op dat ze Duitser zijn, en dit nummer was bedoeld om hen een hart onder de riem te steken!
Weet niet of dat veel is, of niet. ToT zou in staat zijn om er een toffe clip bij te maken.quote:Op zondag 2 april 2017 20:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ruim 8700 weergaves... toch niet slecht
maar zit geen clip bij en dat helpt niet echt om het populair te laten worden.
ik zou normaal wel ja zeggen, maar uit zelfbescherming zeg ik nee.. al kost me dat moeite.quote:
ik draai m nog wel een keer.quote:Op zondag 2 april 2017 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd welke het was.
quote:Op zondag 2 april 2017 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt me op een idee gebracht hierdoor...![]()
Ik snap die Duitsers wel hoor. Nederland is veel leuker....
Nou zeg, Melting toch!quote:Op zondag 2 april 2017 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is een understatement volgens mij.
Ik ben een photoshopper, geen videomaker!quote:Op zondag 2 april 2017 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet niet of dat veel is, of niet. ToT zou in staat zijn om er een toffe clip bij te maken.
Dan moet je het er wel bij vermelden hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |