Het is ook niet zo warm als vrijdagmiddag. Hoop dat je je gauw beter voelt en dat het Eftelingbezoek leuk was.quote:Op zondag 2 april 2017 16:59 schreef Leandra het volgende:
De heren hebben net sushi voor me meegenomen uit de stad![]()
Ik ben na een dag in de Efteling (gisteren) compleet aan gort, dus ik doe vandaag niks, hoewel ik eigenlijk de moed had willen hebben om naar beneden te gaan om in de tuin te gaan zitten, maar dat zit er niet in vandaag.
quote:Op zondag 2 april 2017 17:13 schreef Kaas- het volgende:
Die teringbuitenlanders hebben weer toegeslagen en een paar van onze homo's mishandeld.
De Efteling was erg leuk, thnx.quote:Op zondag 2 april 2017 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook niet zo warm als vrijdagmiddag. Hoop dat je je gauw beter voelt en dat het Eftelingbezoek leuk was.
quote:Op zondag 2 april 2017 17:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en het wetenschappelijk bureau van het FvD gaat dus "Het Renaissance Instituut" heten
Lieve Kitty.quote:Op zondag 2 april 2017 17:33 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik had dus andere medicijnen gekregen een paar weken geleden, en de apotheek zat weer vast in de pavlovreactie van "het mag niet van de zorgverzekeraar" en had me dus gewoon het preferente medicijn gegeven, onder het mom van "het is hetzelfde"..... ja, de werkzame stof is hetzelfde, de hulpstoffen niet, dus ik liep al weken te hoesten als een lama met longontsteking, dus donderdag maar met de huisarts gebeld om te zorgen dat ik weer het oude medicijn kreeg (ander merk, andere hulpstoffen), en dat het me niet boeit dat ik het zelf moet betalen, want ik krijg het toch wel vergoed.
Assistente met de apotheek gebeld, lagen ze vrijdag al voor me klaar, daar hoopte ik al op, dus vrijdagochtend de oude al niet meer ingenomen, maar zo'n hoest ben je ook niet van de een op de andere dag vanaf (inmiddels wel bijna) dus ik had aan de begrafenisondernemer al gevraagd of ik helemaal aan de zijkant mocht gaan zitten in de kerk, dan kon ik via het zijpad wegvluchten als er weer zo'n hoestaanval kwam.
Nou, die kwam hoor.... zo ongeveer halverwege de dienst, gelukkig op tijd weggevlucht en in de hal van de kerk bleek ik aan de goede kant te zitten voor de damestoilet.... het leek wel een scene uit de exorcist wat er allemaal uit kwam
Hoe toepasselijk, als ik een keer in een kerk zit![]()
Oh, en het wetenschappelijk bureau van het FvD gaat dus "Het Renaissance Instituut" heten
Oh, in Arnhem ook. Voor de verandering eens niet in de randstad.quote:Op zondag 2 april 2017 17:13 schreef Kaas- het volgende:
Die teringbuitenlanders hebben weer toegeslagen en een paar van onze homo's mishandeld.
Zouden ze mij ook gaan pakken met m'n bijna 2 meter?quote:Op zondag 2 april 2017 17:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, in Arnhem ook. Voor de verandering eens niet in de randstad.
Lees inderdaad wel meteen dat het om een incident gaat met verdachten met Noord-Afrikaans uiterlijk. Opmerkelijk incident, dit.
Vooral ook omdat ze kennelijk midden in de nacht met een betonschaar rondliepen.....quote:Op zondag 2 april 2017 17:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oh, in Arnhem ook. Voor de verandering eens niet in de randstad.
Lees inderdaad wel meteen dat het om een incident gaat met verdachten met Noord-Afrikaans uiterlijk. Opmerkelijk incident, dit.
Je hebt 2 mogelijkheden in zulke gevallen; ze laten je of gaan omdat ze te schijterig zijn, of ze pakken je als eerste omdat je de grootste bent.quote:Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zouden ze mij ook gaan pakken met m'n bijna 2 meter?
Of m'n oren dicht en doorlopen. Hoor ze toch niet.quote:Op zondag 2 april 2017 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt 2 mogelijkheden in zulke gevallen; ze laten je of gaan omdat ze te schijterig zijn, of ze pakken je als eerste omdat je de grootste bent.
Engelse ziekte.quote:Op zondag 2 april 2017 17:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Hangt van je fysiek af he.quote:Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pakken of 'pakken'?quote:Op zondag 2 april 2017 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jazekers.quote:Op zondag 2 april 2017 17:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk ook iets anders dan mensen klieren in deze SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |