De fittequote:Op zondag 2 april 2017 16:36 schreef OProg het volgende:
Voor Wilfried P is het ook al jaren belangrijk heel veel gellekes te eten.
twitter:f_cancellara twitterde op zondag 02-04-2017 om 16:35:23What a race from @PhilippeGilbert reageer retweet
quote:Op zondag 2 april 2017 16:37 schreef Waaghals het volgende:
Gilbert mag weer snoepen in Belgische dienst?
Cancellara.quote:Op zondag 2 april 2017 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meest indrukwekkende overwinning van de Ronde van Vlaanderen sinds... zeg het maar jongens?
Eddy? Roger?quote:Op zondag 2 april 2017 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meest indrukwekkende overwinning van de Ronde van Vlaanderen sinds... zeg het maar jongens?
Briek Schottequote:
Volgens mij is dat net de reden waarom Sagan daar wil rijden. Die wil net dat de hele ploeg uit knechten bestaat zodat er nooit iemand uit de eigen ploeg is die tegen hem kan rijden.quote:Op zondag 2 april 2017 16:29 schreef Cousin_Eddy het volgende: TEAM Bora
Geld voor Sagan maar geen geld voor een ploeg
![]()
Geen idee, een solo van 55km heb ik hier nog nooit gezien.quote:Op zondag 2 april 2017 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan me niet zulke solo's herinneren, Cancellara en Devolder was eerder 20 tot 30 km, Museeuw ook een keer iets van 30, maar in de laatste 20 jaar komt hierbij niks in de buurt.quote:Op zondag 2 april 2017 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Vlaeminck.quote:Op zondag 2 april 2017 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je bent 12?quote:Op zondag 2 april 2017 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee, een solo van 55km heb ik hier nog nooit gezien.
In P-R heb ik een aantal van zulke megasolo's gezien, maar in Vlaanderen nog nooit.quote:Op zondag 2 april 2017 16:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kan me niet zulke solo's herinneren, Cancellara en Devolder was eerder 20 tot 30 km, Museeuw ook een keer iets van 30, maar in de laatste 20 jaar komt hierbij niks in de buurt.
Boonen paar jaar terug? Of was dat Roubaixquote:Op zondag 2 april 2017 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee, een solo van 55km heb ik hier nog nooit gezien.
De Teun blijft ook een beetje hangen.quote:Op zondag 2 april 2017 16:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Teunissen valt me ook tegen trouwens. Nog achter boom
Dat was Roubaix iddquote:Op zondag 2 april 2017 16:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Boonen paar jaar terug? Of was dat Roubaix
Niks mis met Eddy Bouwmans.quote:Op zondag 2 april 2017 16:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind die Eddy een ontzettend vermoeiend figuur.
Gelukkig, dan ligt het niet aan mij. Ik kan me ook niks herinneren wat hierbij in de buurt komt.quote:Op zondag 2 april 2017 16:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kan me niet zulke solo's herinneren, Cancellara en Devolder was eerder 20 tot 30 km, Museeuw ook een keer iets van 30, maar in de laatste 20 jaar komt hierbij niks in de buurt.
Zal best, alleen is natuurlijk elke zege van Roger legendarisch.quote:Op zondag 2 april 2017 16:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die zat toch bij Maertens op de brommer?
Dat denk ik ook. Als hij dit kan redden is dit onwaarschijnlijk indrukwekkend. Dé grootste klassieke zege in de 21ste eeuw.quote:Op zondag 2 april 2017 16:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie iets anders hervonden heeft.quote:Op zondag 2 april 2017 16:43 schreef DeeBee het volgende:
Ah ja, de arbeidsvreugde hervonden, dat verklaart deze wederopstanding ja!
Eddy kent de koers en de koers kent Eddyquote:
TB500quote:Op zondag 2 april 2017 16:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie iets anders hervonden heeft.
Dat de Waalse, Brabantse pijl, de Amstel en lbl er nog wel bij kunnenquote:
Het is Gilbert. Dit haalt ie dus.quote:Op zondag 2 april 2017 16:45 schreef raptorix het volgende:
Denk dat Gilbert het net niet gaat halen.
Zou wat zijn als 'ie op (minder dan) 1 km van de streep wordt achterhaald.quote:Op zondag 2 april 2017 16:45 schreef raptorix het volgende:
Want hij gaat het skoekeloen in?quote:Op zondag 2 april 2017 16:45 schreef raptorix het volgende:
Dat gaat niet gebeuren en dat weet jij ook welquote:Op zondag 2 april 2017 16:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wat zijn als 'ie op (minder dan) 1 km van de streep wordt achterhaald.
Ah daar spreekt de man die 5 keer per jaar wielrennen kijktquote:Op zondag 2 april 2017 16:45 schreef raptorix het volgende:
Ik mag toch hopenquote:Op zondag 2 april 2017 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren en dat weet jij ook wel
Ik heb eigenlijk de indruk dat ze erachter niet echt hun best doen.quote:Op zondag 2 april 2017 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is al een 40 km geen seconde vanaf gegaan, waarom zou ie dit nu dan nog weg gaan geven?
Mollema - Porte - Froome?quote:
Het begon in elk geval bij Sagan en Naesen kreeg een jas in z'n frame toen Sagan en Greg al ongeveer op de grond lagen, verder kom ik nietquote:Op zondag 2 april 2017 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf, na een paar herhalingen snap ik het nog niet.
Dat dranghek ging een meter achteruit na de val...quote:Op zondag 2 april 2017 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat ik zo zag:quote:Op zondag 2 april 2017 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk de nadar versus Sagan en de rest er overquote:Op zondag 2 april 2017 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
jasjequote:Op zondag 2 april 2017 16:52 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik denk de nadar versus Sagan en de rest er over
Ik mag hopen dat het Dylan/Dillun isquote:
Hij raakt het doek in het rek denk ik??quote:Op zondag 2 april 2017 16:52 schreef DeeBee het volgende:
Sagan raakte al wat denk ik hoor, die stuurt een pak beter dan Wielco en valt nooit zo raar. Leek al een supporter te rammen...
Iedereen stuurt toch een pak beter dan Wielco?quote:Op zondag 2 april 2017 16:52 schreef DeeBee het volgende:
Sagan raakte al wat denk ik hoor, die stuurt een pak beter dan Wielco en valt nooit zo raar. Leek al een supporter te rammen...
Als dat al zo zou zijn was het niet nodig geweestquote:
Yepquote:Op zondag 2 april 2017 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Gilbert is volgende week niet kansloos, al zullen ze dan wel voor Boonen gaan rijden.
Noem rugnummers.quote:Op zondag 2 april 2017 16:54 schreef heywoodu het volgende:
Getuige de posts in het wielerpronotopic hebben we hier vier echte kenners op FOK!.
Dankquote:Op zondag 2 april 2017 16:54 schreef heywoodu het volgende:
Getuige de posts in het wielerpronotopic hebben we hier vier echte kenners op FOK!.
Geluk.quote:Op zondag 2 april 2017 16:54 schreef heywoodu het volgende:
Max23, Aguero, nog iemand en ondergetekendequote:
Misschien rijdt Phil nu ook langzamer met dit nieuws onbewustquote:Op zondag 2 april 2017 16:55 schreef Wombcat het volgende:
Als Van Baerle nu 48 seconden heeft, dan was het nog maar de vraag of Gilbert het gehaald had.
Boom ligt lepeltje-lepeltje met Niké, Naesen kiest voor Saganquote:
Die zat de hele tijd mee te fietsenquote:
Uit Beverwijk (volgens Wiki)quote:Op zondag 2 april 2017 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar Terpstra ineens vandaan komt vraag ik me ook af.
Terpstra kan nog wel 2de worden.quote:
Niet als een Belg wint.quote:Op zondag 2 april 2017 16:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
De eigenaar van het jasje wordt straks live gestenigd op sportweeked, komt dat zien
Dat jasje gaat hij wel voor winst kunnen doorverkopen.quote:Op zondag 2 april 2017 16:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
De eigenaar van het jasje wordt straks live gestenigd op sportweeked, komt dat zien
Toch welquote:
Dit.quote:
Pech gehad ofzo? Want rijdt ineens naar voren, ook al viel Krek, maar raapt de rest ook op...quote:Op zondag 2 april 2017 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar Terpstra ineens vandaan komt vraag ik me ook af.
Als een Waal wint is het een Belg. Als een Waal verliest is het een Waal.quote:
Had ook meer verwacht. Maar is denk ik de afstand die roet in het eten gooide.quote:Op zondag 2 april 2017 16:59 schreef Pedroso het volgende:
De nieuwe Tommeke (Stuyven) valt ook niet mee.
Krijgt een plek in het Centrum Ronde van Vlaanderen.quote:Op zondag 2 april 2017 16:59 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Dat jasje gaat hij wel voor winst kunnen doorverkopen.
Met vier? Terpstra telt niet meequote:
quote:Op zondag 2 april 2017 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Krijgt een plek in het Centrum Ronde van Vlaanderen.
quote:Op zondag 2 april 2017 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens de Wet van Herbert gaat het spannend worden.
Ja dat zou mooi zijnquote:
En als een Waal zorgt dat Tommeke verliest is het ook eenWaal.quote:Op zondag 2 april 2017 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als een Waal wint is het een Belg. Als een Waal verliest is het een Waal.
Dat hij behoorlijk vloeiend Nederlands spreekt is wel behoorlijk in zijn voordeel in ieder geval.quote:Op zondag 2 april 2017 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gilbert is meer dan een halve Vlaming.
Ja, had niet het idee dat Sagan en Krek volle bak aan het fietsen waren.quote:Op zondag 2 april 2017 17:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit had nog best spannend kunnen worden.
Die mist z'n knecht Fabian.quote:Op zondag 2 april 2017 16:59 schreef Pedroso het volgende:
De nieuwe Tommeke (Stuyven) valt ook niet mee.
commentaar op ES is beter (zit een belg en een nederlander)quote:Op zondag 2 april 2017 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens de Wet van Herbert gaat het spannend worden.
Hij doet altijd netjes zijn best Nederlands te praten. Dat waarderen die Vlamingen wel.quote:Op zondag 2 april 2017 17:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gilbert is meer dan een halve Vlaming.
twitter:MultiplexRant twitterde op zondag 02-04-2017 om 16:54:04Naesen may never win a big race, but he can tell his grandkids he once spooned Peter Sagan.#RVV reageer retweet
quote:Op zondag 2 april 2017 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hij behoorlijk vloeiend Nederlands spreekt is wel behoorlijk in zijn voordeel in ieder geval.
Hoi Thijs.quote:Op zondag 2 april 2017 17:02 schreef Joezi het volgende:
Twee Nederlanders bij de beste vier in de Ronde van Vlaanderen. Hoe lang is dat geleden?
Buiten die fiets van Boonenquote:
groenengodquote:Op zondag 2 april 2017 17:03 schreef groenen het volgende:
Dat groepje met die Italianen komt nog wel terug omdat Niki niet meedoet.
Gaat Tom aan een kassei helpenquote:Op zondag 2 april 2017 17:03 schreef komrad het volgende:
Gaat Phil volgende week over de kasseien rossen of slaat hij over?
Stond aanvankelijk niet in z'n programma, maar hij wil dolgraag starten.quote:Op zondag 2 april 2017 17:03 schreef komrad het volgende:
Gaat Phil volgende week over de kasseien rossen of slaat hij over?
Dit zou me verdorie wat zijnquote:
Staat genoteerd.quote:Op zondag 2 april 2017 17:05 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dan neem ik een Van Baarle UI voor hele maand april
Niet onverwacht. Maar ik werd hier regelmatig verketterd als ik de beroepsernst van Boom ter discussie stelde. Nu lacht zelfs TheArt om Boom. Het kan verkeren.quote:Op zondag 2 april 2017 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
groenengod
Lars Boom fietst ergens in de laatste groep zo'n beetje, wat is je eerste reactie?
Deze man weetquote:
Het is nog niet gedaan hequote:Op zondag 2 april 2017 17:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Gilbert die op z'n oude dag nog even de mooiste overwinning uit z'n carrière boekt.
Wereldkampioen worden is ook wel mooiquote:Op zondag 2 april 2017 17:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Gilbert die op z'n oude dag nog even de mooiste overwinning uit z'n carrière boekt.
Teveel genotssport vandaag (heywoodu is dit niet met me eens)quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 17:06 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Wereldkampioen worden is ook wel mooi
Dat was wel echt mooi geweestquote:Op zondag 2 april 2017 17:05 schreef heywoodu het volgende:
Bijna van het niveau Leezer wereldkampioen.
Ik heb de hele dag wielrennen gekeken, ik heb de Klassieker in zijn geheel gezien, ik heb gewichtheffen gekeken en doe dat nu weer, ik heb drie motorraces gezien en straks nog The Boat Race en NASCAR, dus ik ben het wel met je eensquote:Op zondag 2 april 2017 17:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Teveel genotssport vandaag (heywoodu is dit niet met me eens)
Dat was voor hem denk ik toch LBL.quote:Op zondag 2 april 2017 17:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Verschil is dan denk ik wel dat ze nog naar elkaar waren gaan kijken.quote:Op zondag 2 april 2017 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Zonder die valpartij had het heel erg close geworden.
Jij, voetbalquote:Op zondag 2 april 2017 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag wielrennen gekeken, ik heb de Klassieker in zijn geheel gezien, ik heb gewichtheffen gekeken en doe dat nu weer, ik heb drie motorraces gezien en straks nog The Boat Race en NASCAR, dus ik ben het wel met je eens![]()
Of nou ja, 'teveel' is wat overdreven.
Dylan dan 2equote:Op zondag 2 april 2017 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Gilbert haalt dit makkelijk
Terpstra gaat tweede worden
Die zijn afgelopen, kunstschaatsen boeit me nietquote:Op zondag 2 april 2017 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij, voetbal
Ik mis trouwens de obscure wintersporten in je rijtje ook al is het april
WK Curling is in volle gangquote:Op zondag 2 april 2017 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij, voetbal
Ik mis trouwens de obscure wintersporten in je rijtje ook al is het april
quote:Op zondag 2 april 2017 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zijn afgelopen, kunstschaatsen boeit me niet
Oh ja, goed dat je het zegt want Nederland - Japan is nu begonnen op het WK curling en dat wordt gelivestreamed
linkje voor over 10 minutenquote:Op zondag 2 april 2017 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zijn afgelopen, kunstschaatsen boeit me niet
Oh ja, goed dat je het zegt want Nederland - Japan is nu begonnen op het WK curling en dat wordt gelivestreamed
Nadal - Fedje niet noemenquote:Op zondag 2 april 2017 17:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag wielrennen gekeken, ik heb de Klassieker in zijn geheel gezien, ik heb gewichtheffen gekeken en doe dat nu weer, ik heb drie motorraces gezien en straks nog The Boat Race en NASCAR, dus ik ben het wel met je eens![]()
Of nou ja, 'teveel' is wat overdreven.
Ik vond het dus wel spannendquote:Op zondag 2 april 2017 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen spannende koers, maar voor deze winnaar moeten we toch eeuwig respect hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |