Traoré heeft voor open doel gemist. Begin van het seizoen.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Traoré nog niet een NAC-uit momentje gehadGod wat was dat pijnlijk toen
Lol heftrucks zijn juist zeer wendbaar.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wendbaarheid van de Ajax-spelers tegenover de heftrucks van Feyenoord.
Voor PSV wel, maar voor ajax is verlies en gelijk of 2x gelijk voldoende. Hoewel PSV natuurlijk weer van ajax wint.quote:Op zondag 2 april 2017 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten nog 2x verliezen of 3x punten laten liggen
Dat wordt eigenlijk wel lastig..
Daar ben ik me van bewust, niet het moment waar ik op doelquote:Op zondag 2 april 2017 16:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Traoré heeft voor open doel gemist. Begin van het seizoen.
Blinkt ook echt nergens in uit héquote:Op zondag 2 april 2017 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelf altijd als eerste door de ondergrens zakken.
Die gaat heel vroeg al ergens in Turkije spelen gok ik.quote:Op zondag 2 april 2017 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Traore zien we volgend jaar terug in de Championship.
Stabiliteitquote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef MakkieR het volgende:
Hoe kan Feyenoord in vredesnaam 6 punten voor staan op Ajax.
omdat Traoréquote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef MakkieR het volgende:
Hoe kan Feyenoord in vredesnaam 6 punten voor staan op Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Klopt, ik ben er echt helemaal klaar mee.quote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blinkt ook echt nergens in uit hé
In alles middelmatig sinds zijn debuut
onze palletsorteerder hierquote:Op zondag 2 april 2017 16:13 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Lol heftrucks zijn juist zeer wendbaar.
Hij heeft echt wel goede acties gehad vandaag. Als het mislukt oogt het vaak klungelig vanwege zijn fysiek, maar hij haalt er wel veel kansen uit voor zichzelf. Over het afronden hoeven we het niet te hebben,quote:
quote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef Coco. het volgende:
Ado - RodaRape, murder, it's just a shot awaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Daarbij moet Feyenoord nog tegen o.a. PEC, GAE, Heracles en Excelsior.quote:Op zondag 2 april 2017 16:13 schreef StarGazer het volgende:
Feyenoord wordt wel kampioen. Verschil drie puntjes en Ajax wint niet in Eindhoven.
Ik met Bosz met z'n achterlijke keuzes en wisselsquote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er echt helemaal klaar mee.
e enquote:Op zondag 2 april 2017 16:15 schreef GGMM het volgende:
Ik lees net in e en spoiler dat ADO 4-0 voorstaat.
Ik vrees ook dat die jongen gewoon blijft ipv Tete..quote:Op zondag 2 april 2017 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er echt helemaal klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |