Thuisquote:Op zondag 2 april 2017 16:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Heracles thuis of uit, Heerenveen werd gisteren weggevaagd door die club.
Log uit.quote:Op zondag 2 april 2017 16:17 schreef Friek_ het volgende:
Volstrekt onterechte overwinning weer zo, van de neuzen.
quote:Op zondag 2 april 2017 16:17 schreef Friek_ het volgende:
1-2quote:
Veel Engelse clubs hebben toch geld teveel dus kopen hem dan voor breedte in de selectie.quote:Op zondag 2 april 2017 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees van niet . Waarom zou een club in hemelsnaam z,on gast kopen ?
Dat vind ik nou ook, Friek_!quote:Op zondag 2 april 2017 16:17 schreef Friek_ het volgende:
mien waar is m'n feestneusquote:Op zondag 2 april 2017 16:17 schreef Friek_ het volgende:
En nog zie ik het niet gebeurenquote:Op zondag 2 april 2017 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel Engelse clubs hebben toch geld teveel dus kopen hem dan voor breedte in de selectie.
Dat hoort ook gewoon bij Ajax maar dankzij die mongool loopt r wel talent de deur uit, bazoer, riedewald en tete terwijl die 10 x beter is dan Veltmanquote:Op zondag 2 april 2017 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de spelintentie en dat is gewoon prima. Dat druk zetten is toch heerlijk.
Je kan het nooit over alles eens zijn met een coach.
Denk dat dit de sleutel wedstrijd wordt voor Feyenoord. De rest is inderdaad te zwak bevonden, maar ja dat zeiden we ook tegen Bulgarijequote:
Die van mij wel, ik heb op PSV ingezetquote:
Bazoer en Riedewald waren gewoon heel erg matig in de minuten die ze kregen.quote:Op zondag 2 april 2017 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat hoort ook gewoon bij Ajax maar dankzij die mongool loopt r wel talent de deur uit, bazoer, riedewald en tete terwijl die 10 x beter is dan Veltman
Bazoer matig hef jezelf op. Was matig in z'n laatste twee wedstrijden ja maar daarvoor niet.quote:Op zondag 2 april 2017 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer en Riedewald waren gewoon heel erg matig in de minuten die ze kregen.
Zijn standaard-acts leveren niet meer genoeg aandacht op denk ik.quote:Op zondag 2 april 2017 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doet JC alsof ie voor Feyenoord is?
quote:Op zondag 2 april 2017 16:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
je houdt je bak over Allah! Met je stinkgod
Was al een halfjaar heel erg matig.quote:Op zondag 2 april 2017 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bazoer matig hef jezelf op. Was matig in z'n laatste twee wedstrijden ja maar daarvoor niet.
Mja. Toch wel een beetje hoorquote:Op zondag 2 april 2017 16:21 schreef Karzai het volgende:
het blijft nog spannend in de competitie feyenoord is nog niet zeker van de titel
quote:Op zondag 2 april 2017 16:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Typisch geneus van Ajax op het laatst.
AH daarom wilde Milan etc hem kopen ja want matigquote:Op zondag 2 april 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was al een halfjaar heel erg matig.
Jawel die worden gewoon kampioen.quote:Op zondag 2 april 2017 16:21 schreef Karzai het volgende:
het blijft nog spannend in de competitie feyenoord is nog niet zeker van de titel
Jij wil dat Feyenoord kampioen wordt?quote:
Hij speelde daarvoor heel goed, maar de laatste maanden was hij toen heel matig en kwam hij terecht op de bank. Dat hij dan niet wil strijden voor zijn plek is zijn schuld, en niet van Bosz.quote:Op zondag 2 april 2017 16:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
AH daarom wilde Milan etc hem kopen ja want matig
Doelsaldo van Ajax tegenover PSV.quote:Op zondag 2 april 2017 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil dat Feyenoord kampioen wordt?
Bosz haalde hem eraf terwijl die goed speelde, daarna ging het mis. Bosz vind bazoer geen leuk ventje dat kan.quote:Op zondag 2 april 2017 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelde daarvoor heel goed, maar de laatste maanden was hij toen heel matig en kwam hij terecht op de bank. Dat hij dan niet wil strijden voor zijn plek is zijn schuld, en niet van Bosz.
http://www.livescore.com/soccer/holland/eredivisie/quote:Op zondag 2 april 2017 16:23 schreef Joezi het volgende:
Iemand een overzichtje van de live stand in de eredivisie?!
MOORDENAAR.quote:Op zondag 2 april 2017 16:23 schreef Joezi het volgende:
Iemand een overzichtje van de live stand in de eredivisie?!
Gefeliciteerd met ADO ouwe reusquote:Op zondag 2 april 2017 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie zei er ook alweer 2-1? Applaus voor Haags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |