Valt mee volgens mij, het lijkt erger dan het is omdat al die piepschuimachtige meuk uit elkaar spatquote:Op zaterdag 29 juli 2017 17:20 schreef Racerblade het volgende:
Buemi maakt een flinke klapper mee tijdens tweede vrije training.Is wel in orde.
twitter:FIAformulaE twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 16:53:37Amazing scenes as @Sebastien_buemi smashes into the wall in second free practice #MontrealePrix https://t.co/BFLyVRZlXp reageer retweet
Ja dus.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 21:49 schreef sasquatsch het volgende:
Gaat nog spannend worden voor Buemi of zijn tweede auto op tijd klaar is. De monteurs zijn nog aan het sleutelen.
Veel te breed joh, je moet niet met twee auto's door een bocht kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:02 schreef Jigzoz het volgende:
Zonde dat ze niet gewoon op het F1-circuit rijden.
Als televisiekijker maakt mij dat minder uit. Het gaat mij om de actie. En dankzij al die rare stratencircuits gebeurt er doorgaans genoeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat geluid wat die auto's maken is niet te hachelen. Moeten ze echt wat op verzinnen.
Er gebeurt genoeg jaquote:Op zaterdag 29 juli 2017 22:30 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind het een leuke klasse om te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |