Schei uit.quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jouw vriend wel. Hij bedroog zijn vrouw, en hij zal jou niet besodemieteren als hij de kans krijgt?
Prettige 'vakantie'!
Het is wel iets om rekening mee te houden. Maar ach, wat verder niet weet, wat niet deert, toch?quote:
Ik ga straks die kliniek bellen, misschien is er iets mogelijk met dagbehandeling ofzo. Want ergens heb je wel gelijk, hij is niet echt te vertrouwen, zeker niet met mn vrouwtje.quote:Op dinsdag 4 april 2017 07:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wel iets om rekening mee te houden. Maar ach, wat verder niet weet, wat niet deert, toch?
En vrouwtjes zijn van nature onbetrouwbare sujetten.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:01 schreef JohnShooter het volgende:
Ik ga straks die kliniek bellen, misschien is er iets mogelijk met dagbehandeling ofzo. Want ergens heb je wel gelijk, hij is niet echt te vertrouwen, zeker niet met mn vrouwtje.
Matennaaier!!!quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:01 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Ik ga straks die kliniek bellen, misschien is er iets mogelijk met dagbehandeling ofzo. Want ergens heb je wel gelijk, hij is niet echt te vertrouwen, zeker niet met mn vrouwtje.
Nee, haar vertrouw ik wel maar hem bij nader inzien niet.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vrouwtjes zijn van nature onbetrouwbare sujetten.
Want je denkt dat hij haar wel eens tegen haar zin zou kunnen nemen?quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:19 schreef JohnShooter het volgende:
Nee, haar vertrouw ik wel maar hem bij nader inzien niet.
Ben je bang dat hij haar gaat verkrachten dan? Want anders is het een rare zin die je geschreven hebt...quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:19 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Je bent bang dat hij haar gaat verkrachten? Want als je Kim 100% vertrouwt zou je je geen zorgen hoeven maken over eventuele verleidingspogingen, toch? Dan zegt zij gewoon nee.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:19 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel weer een erg goede reden om niet voor opname te gaan. Want je moet Kim beschermen! Dat jij ook totaal geen trek hebt in opname is een gelukkige bijkomstigheid. ...quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:01 schreef JohnShooter het volgende:
[..]
hoe toevallig iddquote:Op dinsdag 4 april 2017 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel weer een erg goede reden om niet voor opname te gaan. Want je moet Kim beschermen! Dat jij ook totaal geen trek hebt in opname is een gelukkige bijkomstigheid. ...
Hoeft niet, ik heb al eens tegen een vriendin gezegd dat ze me niet als getuige hoefde vragen als ze met haar toenmalige verkering ging trouwen.quote:Op maandag 3 april 2017 19:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij moet keuzes maken.
Niet getuigen betekend einde vriendschap, geloof me.
Maar zijn vriend afvallen is ook weer een ding (waarbij is ook wel geloof dat zijn vriend hem ondersteund heeft toen TS door een gitzwarte periode ging).
Dus of je bent getuige en her-bevestig je vriendschap of je zegt nee dit is de streep.
Want je kan niet een halve vriend zijn toch?
Maar ja, ik zou het ook niet weten.
hoop t niet, Kim is zwanger toch? (Tenzij t weer misgegaan is...)quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:38 schreef Copycat het volgende:
Zitten Kim en die beste vriend ook aan de nif? Dan is het natuurlijk helemaal de kat op het spek binden.
Jong geleerd, oud gedaan. Geen beter klaslokaal dan de baarmoeder.quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:42 schreef tombolafan het volgende:
hoop t niet, Kim is zwanger toch? (Tenzij t weer misgegaan is...)
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 4 april 2017 08:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoop t niet, Kim is zwanger toch? (Tenzij t weer misgegaan is...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |