En pas maar op dat je niet te veel lawaai maaktquote:Op maandag 3 april 2017 13:05 schreef Sheffield het volgende:
Koning Ad, waar ie wel voor heeft moeten studeren, maar daarna was het feest.
Ik ga helemaal stuk hier
Goede genen, want in de familie van Ad is iedereen slank.quote:Op maandag 3 april 2017 13:09 schreef Sheffield het volgende:
[..]
haha! Doe maar een gezinszak friet voor 2-3 personen, dan doe ik er stoofvlees bij uit een potje. Maar omdat je voor 10 euro moet bestellen, kun je dat opvullen met frikandellen speciaal. Want die kunnen altijd nog de volgende dag in de magnetron.....
Hoe kan het dat deze man niet baggervet is?
Damn, die heb ik nog nooit gezien. Ga ik straks eens goed voor zitten.quote:
Veel internetwerk doen, is goed voor de lijn en natuurlijk af en toe een keertje een goede droll eruit persen!quote:Op maandag 3 april 2017 13:09 schreef Sheffield het volgende:
[..]
haha! Doe maar een gezinszak friet voor 2-3 personen, dan doe ik er stoofvlees bij uit een potje. Maar omdat je voor 10 euro moet bestellen, kun je dat opvullen met frikandellen speciaal. Want die kunnen altijd nog de volgende dag in de magnetron.....
Hoe kan het dat deze man niet baggervet is?
Oeh, wat doet dat een zeeeeeeer zeg...quote:Op maandag 3 april 2017 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel internetwerk doen, is goed voor de lijn en natuurlijk af en toe een keertje een goede droll eruit persen!
BAAAAAAAAAAAAAAMquote:Op maandag 3 april 2017 13:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En pas maar op dat je niet te veel lawaai maakt
Waarom ook niet? Een speculaasje bij de koffie is ook weer zo afgezaagd.quote:
Ook geen tijd voorquote:Op maandag 3 april 2017 14:02 schreef Geelman het volgende:
YEAH
In onderstaand filmpje heeft Ad het over FOK! (rond 1 uur 15). Maar hij weet niet wat het is, en wilt er ook niet op kijken...![]()
Hehe, dat vond ik nog het mooiste...quote:
En als ie daar geen zin in heeft, dan kijkt ie gewoon niet! Wat een eenvoudige doch doeltreffende oplossingquote:Op maandag 3 april 2017 14:24 schreef Barrah het volgende:
Op andere websites kijken mensen alleen omdat ze commentaar willen geven volgens Ad.
Nog vrij culinair ook. Die ga ik eens proberen!quote:Op maandag 3 april 2017 14:36 schreef Geerd het volgende:
Tomaat gehakt ui en krieltjes is goed te happen trouwens
Wanneer neem je koffie met een pond kaas?quote:Op maandag 3 april 2017 14:36 schreef Geerd het volgende:
Tomaat gehakt ui en krieltjes is goed te happen trouwens
Wanneer Ad-meet bij Liman? Nemen we allemaal 2 grote friet met 2 broodjes hamburger en stoofvlees.quote:Op maandag 3 april 2017 14:37 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wanneer neem je koffie met een pond kaas?
Stoofvlees wel zelf meenemen in een potje natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2017 14:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wanneer Ad-meet bij Liman? Nemen we allemaal 2 grote friet met 2 broodjes hamburger en stoofvlees.
En wilt u 5 frikandellen speciaal inpakken? Die zijn voor morgen in de magnetron!quote:Op maandag 3 april 2017 14:47 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wanneer Ad-meet bij Liman? Nemen we allemaal 2 grote friet met 2 broodjes hamburger en stoofvlees.
Dit is een fantopicquote:Op maandag 3 april 2017 14:50 schreef renwan het volgende:
Ik heb zojuist het levensverhaal van Ad L gelezen en deze man is nog sneuer dan ik dacht
Klachten bij de mensen op Whatsapp die telkens over Ad zitten te lullenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |