LTC/USD gaat het over hè. Bitcoin zit ik al een tijdje niet meer in.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan valt het nog te overzien ja als je ze voor die prijs hebt.
[..]
Is niet boven de 0.01 geweest op polo?
Correctie zal rond de 0.0081 - 0.0086 liggen als ik zou moeten gokken.
Ja, ik ga een gokje wagen denk ik.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan valt het nog te overzien ja als je ze voor die prijs hebt.
[..]
Is niet boven de 0.01 geweest op polo?
Correctie zal rond de 0.0081 - 0.0086 liggen als ik zou moeten gokken.
Ah vandaar, dan is die daar boven geweest ja.quote:Op woensdag 5 april 2017 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LTC/USD gaat het over hè. Bitcoin zit ik al een tijdje niet meer in.
dan is btc ingekaktquote:Op woensdag 5 april 2017 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik ga een gokje wagen denk ik.Stiekem hoop ik op een flinke uitschieter boven 0.01 dan haal ik mijn btc eruit en blijf ik met de rest er in.
btc komt wel weer bovendrijven, daar heb ik geen twijfel overquote:
de chinezen moeten weer eens hun markt opengooien, dan pas kun je lachenquote:Op woensdag 5 april 2017 20:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
btc komt wel weer bovendrijven, daar heb ik geen twijfel over
Al is het alleen al omdat veel exchanges het gebruiken als algemene valuta.
Alles kaput!quote:Op woensdag 5 april 2017 20:48 schreef Oscar. het volgende:
[..]
de chinezen moeten weer eens hun markt opengooien, dan pas kun je lachen
weet ik niet. chinezen kunnen ook goed pumpenquote:
Mag ik je het advies geven om te overwegen om even uit te stappen? Zo'n spike is niet natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2017 20:59 schreef Typisch het volgende:
Als dit zo door gaat noem ik mijn eerstgeborene Segwit.
Ga ik ook wel doen, waarschijnlijk vanavond. Gewoon mijn inleg eruit en de rest blijft erin.quote:Op woensdag 5 april 2017 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik je het advies geven om te overwegen om even uit te stappen? Zo'n spike is niet natuurlijk
Ik zeg niet dat je het nu moet doen of over 5 minuten, gewoon dat je het moet overwegen. Disclaimer enzo
Je mag daarna weer laag inkopen, maar eerst krijgt deze pump een correctie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |